Bee's story: voor Marcelo

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Bee-72
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 sep 2021 16:57
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bee's story: voor Marcelo

Bericht door Bee-72 »

Zaterdagmiddag, prachtig weer, een gevoel van vrijheid stroomt dor het land. Marcelo is mijn Dom, mijn one and only. Samen dalen we de trap af, de deur door naar ons duistere mysteryland. Onder mijn lange jas draag ik een sexy cuploos lakjurkje, jarretels en prachtige ragfijne kousen. Mijn Dom heeft goede smaak, hij kleedt mij altijd vol zorg en aandacht aan, alleen al dat deel van ons spel windt mij op. In de donkere ruimtes van de EC voel ik mij inmiddels thuis. De blik in zijn ogen als hij mijn pols en enkelboeien om doet beloven heet genot. Onze eerste halte:het kleine bed, voorovergebogen over de rand, mijn polsen aan elkaar geboeid neemt hij mij van achter. Mmmm jaaa, neuk me, ik wil meer. Hard, diep, de geile hete opwinding verspreid zich door mijn lichaam. Oohw jaaa, hij mag mij altijd en overal neuken. In welke volgorde we vervolgens genoten hebben ben ik kwjt. De cinema waar ik gelikt en gevingerd werd, waar ik voor hem knielde en de lekerste pik ter wereld mocht pijpen. Mijn mond, nat en warm om zijn heerlijke stijve. Het kruis, vast geboeid, geblinddoekt in vol vertrouwen geef ik mij over aan de zoete opwindende pijn van de zweepslagen op mijn gloeiende kont. Hij weet hoe nat ik daar van wordt, checked of ik nat genoeg ben... Vraagt of ik geneukt wil worden:jaaa neuk me, niks liever. Hij begeleid mij naar de sling en voor ik het weet mag ik zijn heerlijke harde staaf ontvangen. Omstanders kijken, raken mijn borsten aan, knijpen in mijn gevoelige tepels. Alles, draagt bij aan mijn genot. Ik kreun luid terwijl ik heerlijk lang en hard geneukt word door hem en een andere heer. De stoel, garantie voor intens genot, vingers op mijn clit en Marcelo's hele hand diep in mijn hete natte kut. Orgasmes zijn heftig en onontkoombaar. Hij weet precies hoe hij mij voorbij de grenzen van ultiem genot krijgt. Ik val in zijn armen, the best place to be, nog na trillend op mijn benen. Op het kleine bed vinden we een moment van rust, van tederheid, van lief, maar al snel neemt de lust het over. Ik ga on top, mijn favoriete standje, ik neuk hem, berijd hem en tegelijkertijd geniet ik intens, zijn handen in de mijne, onze fantastische afsluiting van uren lang seksplezier. Lieve Marcelo, you are the best. Thnxx voor het mogen genieten van onze avonturen, voor het geven van zelfvertrouwen en voor het bieden van de veiligheid die nodig is om mij ongeremd te laten genieten. Wederom een waanzinnig lekkere middag.
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Bee's story: voor Marcelo

Bericht door Marcelo »

Wow, M! Wat een verrassing, dankjewel voor je prachtige verslag van een waanzinnig avontuur! 😘 Je hebt me een trotse Dom gemaakt vanmiddag
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
geilpaal
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2016 20:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Bee's story: voor Marcelo

Bericht door geilpaal »

Lekker verhaal! Je boft maar Marcelo met zo'n sub, en andersom ook natuurlijk.
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Bee's story: voor Marcelo

Bericht door Marcelo »

geilpaal schreef: 28 feb 2022 15:54 Lekker verhaal! Je boft maar Marcelo met zo'n sub, en andersom ook natuurlijk.
Haha klopt!! Speel je ook een keertje mee?
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
geilpaal
Berichten: 67
Lid geworden op: 19 dec 2016 20:45
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Bee's story: voor Marcelo

Bericht door geilpaal »

Graag! Het moet toch eens lukken elkaar in de EC te ontmoeten.
Pieter
Berichten: 52
Lid geworden op: 08 sep 2008 21:08
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Locatie: omgeving van Amersfoort
Contacteer:

Re: Bee's story: voor Marcelo

Bericht door Pieter »

Wat een heerlijk verslag!
Jullie boffen maar met elkaar.
En wij met jullie :)
Pieter
Bee-72
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 sep 2021 16:57
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Bee's story: voor Marcelo

Bericht door Bee-72 »

Thnxx voor de complimenten
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Bee's story: voor Marcelo

Bericht door Rickjsw »

Hi Bee,

Super geil verslag met heel veel passie en emotie. Marcelo begeleid het altijd top.
Precies zoals ik je herken, vol overgave en genot tijdens onze speeldates!

Kus
Rick
Bee-72
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 sep 2021 16:57
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Bee's story: voor Marcelo

Bericht door Bee-72 »

Thnxx, Rick, mooie woorden!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten