Een heerlijke zaterdag middag in EC Hilversum met Marcelo & Sub

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Een heerlijke zaterdag middag in EC Hilversum met Marcelo & Sub

Bericht door Marcelo »

Een verslag van @Jerbo

Afgelopen zaterdag was het eindelijk weer eens zo ver. Een date in EC Hilversum met Marcelo en zijn geweldige sub. Dat het zo lang duurde lag zeker niet aan hen. Maar een drukke agenda zorgde er voor dat het er maar niet van kwam.

Zaterdagmiddag zat ik in de hetero cinema te wachten op Marcelo en sub. Bij binnenkomst hadden zij direct de aandacht van alle mannen. Sub zag er dan ook weer geweldig uit. Sub moest op de voorste rij in het midden plaatsnemen. Marcelo stond achter haar en hield haar handen vast. Zo zat zij er uitnodigend bij, benen wijd. Marcelo stuurde direct aan wat er mocht gebeuren. Al snel zat de eerste liefhebber op zijn knieën voor sub om haar heerlijke kutje te likken. Hoor- en zichtbaar genoot zij daar van. Ik zat naast haar op een stoel, hier haar been goed vast zodat er heerlijk gelikt kon worden, en speelde ondertussen met haar geweldige borsten. Ik wist dat mijn beurt om sub te likken nog wel zou komen....

Nadat enkele heren haar hadden gelikt verhuisden Marcelo en sub naar de darkroom. Sub werd aan het kruis gezet en Marcelo speelde met haar. Afwisselend kreeg zij de zweep, werd zij door Marcelo geneukt en gevingerd, en werden haar tepels met klemmen bewerkt. Zij genoot ....Op een gegeven moment gaf Marcelo aan dat het aan de andere heren was om haar lichaam te ontdekken. Vele handen gingen over haar lichaam, speelden met de klemmen en vingerden haar. Alles onder toeziend oog van Marcelo. Ook ik voelde het heerlijk natte kutje van sub, vingerde haar en speelde met haar. Heerlijk...

Daarna werd het tijd voor de sling. Marcelo gaf het startsein voor een heerlijke neukronde. Hard en diep neukte hij sub. Om vervolgens de andere heren mee te laten genieten van zijn sub. Afwisselend werd zij door meerdere mannen geneukt. Ook ik neukte haar. Omdat Marcelo in de weken voorafgaand aan de date al had laten weten wat hij met sub van plan was, wilde ik mij inhouden en nog niet klaarkomen. Maar de combinatie van haar kronkelende lichaam, haar zien en horen genieten en haar ongelofelijk lekkere knijpkutje zorgde er voor dat ik toch klaarkwam. Heerlijk was dat...

Op de gynaecologen stoel werd sub opgewarmd door Marcelo met zijn vingers. Om uiteindelijk een hele vuist te laten verdwijnen in dat kleine knijpkutje. Sub schreeuwde bijna van genot. Het blijft geweldig om te zien hoe zij met elkaar spelen, en elkaar opdrijven tot ultiem genot.

Het was inmiddels wat drukker geworden in de EC met nog een stel. Marcelo en sub verhuisden naar het kleine bed, waar het geneuk rustig doorging. Alhoewel rustig. Als iemand sub ooit heeft tekeer zien gaan, zittend op Marcelo, weet dat dit niet rustig is. Sub heeft mij daar op het bed nog heerlijk gepijpt. Stijf gepijpt omdat wij drieën wisten wat er komen ging. Eenmaal stijf kroop sub op mijn pik, Marcelo nam direct achter haar plaats. Een heerlijke dp volgde. Sub droeg al sinds haar binnenkomst een plug en was voorbereid. Wat een geweldige vrouw is het toch.

Na vele neukrondes op het bed volgde nog een heerlijke liksessie met sub. Wat smaakt zij toch heerlijk, en wat laat zij merken dat ze geniet. Het is en blijf een geweldige vrouw met dito kutje....Marcelo, onvermoeibaar als hij is, neukte daarna nog vrolijk door...

Na 2 uurtjes was het genoeg. Nog even gekletst, bedankt en gedag gezegd. Tot snel hoop ik....

PS Sub kleed zich na afloop niet aan. Krijgt van Marcelo over haar EC outfit een lange jas aan en moet zo naar huis....
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Bee-72
Berichten: 29
Lid geworden op: 22 sep 2021 16:57
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Een heerlijke zaterdag middag in EC Hilversum met Marcelo & Sub

Bericht door Bee-72 »

Dank voor je bijdrage en geweldige verslag. Met jou erbij is het altijd top.
Liefs, M
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Een heerlijke zaterdag middag in EC Hilversum met Marcelo & Sub

Bericht door Marcelo »

Topverslag Jerbo! Sub en ik hebben ook genoten- je bent altijd welkom dat weet je. 😊
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 13 gasten