Vurige vrijdagavond

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Rickjsw
Berichten: 292
Lid geworden op: 22 jul 2014 22:39
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Vurige vrijdagavond

Bericht door Rickjsw »

Het is een druilerige vrijdagmiddag als ik door de straten van Hilversum wandel. Ik heb wat gecommuniceerd met Astarte en de dame heeft zin om eens uitgebreid verwent te worden…en what a lady want, a lady gets!
Terwijlmijn ogen wennen aan het schemerduister van de Cinema, hoor ik lichte smakgeluidjes…ik ga op onderzoek uit. Op het bed aan het einde van de gang wordtLady al uitgebreid verwend. Diverse mannen zijn op de oproep afgekomen. Een man toont zich een ware acrobaat door op zijn hurken achter het bed mee te bewegen met iedere move van Lady.

Na een korte begroeting ben ik asn de buurt. Ik verken haar warme lichaam, terwijl ik langzaam het temp oopvoer. Ladies handen strelen over mijn lichaam en ze varieert van positie. Lenig als ze is s, nodigt ze me uit om haar heel diep te nemen..wat een genot! Ze spreid haar benen maximaal. Haar warme glimlach verandert in ern vurige blik vol lust..ze wil meer, dieper en harder..en ik geef het haar grasg! Samen komen we tegelijkertijd klaar. Tijd voor een kopje thee…na een eerste kopje met een vieze vlieg , smaakt het tweede kopje thee een stuk beter! Tot genoegen van de aanwezige mannen strelen de twee geliefden elkaar. De tijd gaat snel en ik moet nog een boodschap doen.. ik passeer een dame met een heerlijk strak broekje, rode laarsjes en mooie parmantige borsten..ze is geblinddoekt…

Bij terugkomst wordt deze dame blinddoek door haar meester voorgeleid asn diverse heren. Er kimt een tweede dane binnen net haar meester. Ze heeft een spannend speelpakje aan met openingen bij haar borsten. Haar meester bindt haar vast aan een pilaar in de EC. De andere meester biedt zijn subje aan om te voelen en te betasten. Dit us alles gebeurt in een stilte die de beide meesters ook waarderen.

.Ik wacht op de komst van DSquare, een vurige Poolse dame met een hele aardige vriend. En dan wordt het plots heel gezellig! . Mijn vriend L komt net binnen en wij mogen deze dame speels verkennen. Dan komen Miss D en vriend binnen, gevolgd door Don Roberto, Holly en D en M. Ik begrijp dat Don een hele groep georganiseerd onder de noemer Holly and Friends.. Wat een prima aktie Don! Wat een leuke verassing is het. De stilte van het dom spel maakt plaats voor het enthousiasme van drie nieuwe stellen.

Plots gaat het ouderwets los in de cinema. Don zet Holly neer op het grote bed en laat de andere mannen van zijn sletje in opleiding genieten..Holly krijgt les van de meester. De andere stellen moeten even inkomen. Een dane met heerlijk blauw teddy serje moet duidelijk even wennen. Zij kijken vanaf de zijkant naar het uitbundige spel wat in de ruimte gespoeld wordt.

Ook Dsquare is al twee jaar niet meer op bezoek geweest. Met DSquare zoeken we de rust van de gynaecologenstoel op. Na wat verstelwerk en engelse uitleg ben ik klaar on staand op trappen Miss D haar eerste orgasme te bezorgen. En het zou niet haar laatste zijn💃….Als ik van de stoell klim zie ik dat meerdere mannen zich al aanbieden. L speelt met Holly terwijl D en M nog even toekijken..ze zijn hier voor het eerst. Elders in het pand horen we ook het spel van de subjes en hun meesters. Even later spelen deze stellen ook mee in de grote zaal. Overal is aktie. Nieuwe stellen komen binnen,. Ik zie een donkere schoonheid en een blonde dame, die snel uit de drukte van de grote ruimte verdwijnen. Ik bewaak met haar man het spel van Dsquare en we zorgen dat.alles leuk en veilig verloopt.

Don laat zich van zijn beste kant zien en zweept op het grote bed de asnwezige mannen op. Om half negen pauzeren Don, Holly en L en ik samen even. We tracteren op stroopwafels en chocolade pepernoten. Holly heeft vooral zin in…nog meer lolly🍭 . Ze is inverzadigbaar vandaag. Ze gaat gewillig op haar knietjes om haar Don te plezieren. L en ik bewonderen haar mooie derriere.

Wat een top avond was het! Oude tijden herleven…Dit was het beste feestje van de laatste 3 jaar in de EC..en dit smaakt naar meer lust, passie en genot! Dank aan alle naughty ladies en hun gentleman vrienden, dank aan meesters en subs.
Wat is het leuk om oude vrienden te ontmoeten en nieuwe vrienden te maken…dat gaan we vaker doen!
Met een grote glimlach stap ik door de regen..het weekend is begonnen!
Laatst gewijzigd door Rickjsw op 16 okt 2022 11:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Pleasuretown
Berichten: 145
Lid geworden op: 22 aug 2014 23:52
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vurige vrijdagavond

Bericht door Pleasuretown »

Geweldig verslag Rick van deze onvergetelijke super geile actieve dag. Ben hier ook voldaan aan het nagenieten van het lekkers wat we voorgeschoteld kregen. Astarte kon ik geen genoeg van krijgen je bent zo ensueel en ongeremd. En besquare is zoals altijd weer een fijn samen zijn met humor en geileseks.
Don en zijn subs hebben ook de temperatuur flink doen stijgen bedankt voor het delen van je heerlijke dames. Ook genoten van de meester met z'n geblinddoekte sub vond het erg fijn om haar te strelen en ze genoot er zichtbaar van. Hopelijk komen jullie ook snel weer eens kijken.

Fijn weekend allen!
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Vurige vrijdagavond

Bericht door Chandon »

Ik kan t beamen😇🙏🏼🙌. Wat een leuke gezellige ouderwetse geile avond was t in Hilversum. Niet normaal.
Ik was ah werk. Ik werd erover geïnformeerd over de gangbang en meteen wat geregeld dat mn dochter langer id stad kon blijven had de winkel eerder dichtgegooid en als een speer naar Hilversum 😂.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten