1 DECEMBER: HOT HOLLY ZONDER SINT EN PIET IN HILVERSUM!

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

1 DECEMBER: HOT HOLLY ZONDER SINT EN PIET IN HILVERSUM!

Bericht door DonRoberto »

Goedemiddag,

Vanmiddag gaat Holly weer naar Hilversum. We zijn er vanaf 14.00.

Holly heeft pik nodig… Veel pik… Ze is stout geweest dus van Sinterklaas krijgt ze geen pik… Daarom wil ze het in de EC halen…

Penetratie is met condoom , niet zoenen en alleen anaal in DP….

Welke Sint en Piet komen Holly toch pik geven?

Tot straks…

Hartelijke groet,

D.R.
Ray1975
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 jun 2021 19:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Wilde westen
Contacteer:

Re: 1 DECEMBER: HOT HOLLY ZONDER SINT EN PIET IN HILVERSUM!

Bericht door Ray1975 »

Het sinterklaasfeest staat toch bol van verrassingen. Zo kwam ik vandaag Hilversum binnen rond half drie en werden er in een of andere hoek al pakjes uitgepakt.
Holly was druk bezig haar meester Roberto en de aanwezige mannen tevreden te stellen. Heerlijk met haar billen uitdagend naar achteren en piemels pijpend tot alles er zeker uit was. Snel uitgekleed, het was tenslotte naaktdag en wat is er nu lekkerder dan bloot door een ec. Even aan de zijlijn staan kijken maar de plicht riep en hup rubber erom en Holly heerlijk geneukt. Snel en langzaam beetje afwisselend en Holly die Roberto smeekt om te mogen komen is wel heerlijk geil. Uiteindelijk rubber volgespoten en al die proteïnes in de prullenbak geworpen. De verdere middag nog heerlijk genoten. Veel van Holly die goed haar best deed maar wel wat te opstandig was naar haar meesters believen. Heb nog staan genieten (voyeur als ik ben) van haar behendige handen die een hele goede pikmassage aan het geven waren nadat de piemels op waren. Lekkere middag in Hilversum met zoets en lekkers.
Laatst gewijzigd door Ray1975 op 01 dec 2022 23:31, 1 keer totaal gewijzigd.
DonRoberto
Berichten: 326
Lid geworden op: 17 apr 2010 15:50
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Amsterdam / Utrecht
Contacteer:

Re: 1 DECEMBER: HOT HOLLY ZONDER SINT EN PIET IN HILVERSUM!

Bericht door DonRoberto »

Dank voor je reactie Ray,

Echter:

Dat was niet Marcello maar ondergetekende….

Vriendelijk verzoek dit nog even aan te passen voordat Marcello problemen krijgt met zijn sub…

Vriendelijke groet,

Don Roberto
Ray1975 schreef: 01 dec 2022 22:04 Het sinterklaasfeest staat toch bol van verrassingen. Zo kwam ik vandaag Hilversum binnen rond half drie en werden er in een of andere hoek al pakjes uitgepakt.
Holly was druk bezig haar meester Marcello en de aanwezige mannen tevreden te stellen. Heerlijk met haar billen uitdagend naar achteren en piemels pijpend tot alles er zeker uit was. Snel uitgekleed, het was tenslotte naaktdag en wat is er nu lekkerder dan bloot door een ec. Even aan de zijlijn staan kijken maar de plicht riep en hup rubber erom en Holly heerlijk geneukt. Snel en langzaam beetje afwisselend en Holly die Marcello smeekt om te mogen komen is wel heerlijk geil. Uiteindelijk rubber volgespoten en al die proteïnes in de prullenbak geworpen. De verdere middag nog heerlijk genoten. Veel van Holly die goed haar best deed maar wel wat te opstandig was naar haar meesters believen. Heb nog staan genieten (voyeur als ik ben) van haar behendige handen die een hele goede pikmassage aan het geven waren nadat de piemels op waren. Lekkere middag in Hilversum met zoets en lekkers.
Ray1975
Berichten: 40
Lid geworden op: 18 jun 2021 19:12
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Locatie: Wilde westen
Contacteer:

Re: 1 DECEMBER: HOT HOLLY ZONDER SINT EN PIET IN HILVERSUM!

Bericht door Ray1975 »

:D excuses aan alle meesters en subs. Blond hè. Opgelost
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 1 DECEMBER: HOT HOLLY ZONDER SINT EN PIET IN HILVERSUM!

Bericht door Chandon »

Ray1975 schreef: 01 dec 2022 23:33 :D excuses aan alle meesters en subs. Blond hè. Opgelost
Oei heel gevaarlijk zo’n schrijffout straks eindig je nog eens zelf ah andreaskruis id ec😜
Gebruikersavatar
Marcelo
Berichten: 123
Lid geworden op: 05 dec 2020 15:42
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 54
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Cuckolding
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: 1 DECEMBER: HOT HOLLY ZONDER SINT EN PIET IN HILVERSUM!

Bericht door Marcelo »

Inderdaad zeg!! :o :o
Spannend BDSM stel, Dom en Sub dame, spelen regelmatig in de EC en zoeken actieve mannen om ons spel aan te vullen en haar te verwennen onder mijn toezicht.. :oops: :arrow: :) ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten