Dresscode

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
TaraenGeorge
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2023 13:24
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Dresscode

Bericht door TaraenGeorge »

Goedendag, wij (Tara en George) zijn nog niet eerder langs geweest, maar na de website bekeken te hebben denken wij dat het misschien wel eens een leuk idee kan zijn. Nu is Hilversum voor ons niet direct in de buurt, maar over een week of twee (dinsdag de 28e) hebben we iets te doen waardoor we mogelijk naderhand op de terugweg langs Hilversum rijden. Voor het geval we dan de kans pakken om een bezoek te brengen; een vraag:
Op de website lezen we dat er geen dresscode is. Er zijn echter wel aparte "naaktdagen". Dat levert dus de vraag op; als de dag niet als "naaktdag" is aangewezen, wat doen de meeste bezoekers dan? Houden de meesten hun ondergoed aan, of zie je toch veel mensen naakt?
Als wij komen, dan denk ik zelf de voorkeur zou hebben aan gewoon overal (waar dat mag) volledig naakt te zijn, maar ik vermoed dat mijn vrouw Tara liever lingerie aan houdt. Aangezien we nog niet eerder in een sexbioscoop zijn geweest kennen wij de gebruiken niet, maar zijn hier wel nieuwsgierig naar.
En zijn er veel andere stellen die open staan om samen dingen te doen?
Gebruikersavatar
DikkeEikel
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 mar 2019 10:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Dresscode

Bericht door DikkeEikel »

Als er geen thema dag is, is er ook geen dresscode. Je ziet dan mensen geheel naakt en geheel gekleed rondlopen - en alles er tussenin. Als George naakt gaat en Tara in lingerie is dat dus niet raar. Sterker nog, dat heeft bij de meeste bezoekers, en ik elk geval bij mij, de voorkeur boven geheel gekleed blijven.
Ivanjo
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 sep 2022 07:08
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Dresscode

Bericht door Ivanjo »

Hebben jullie enig idee hoelaat jullie er zijn dan????
Gebruikersavatar
DikkeEikel
Berichten: 21
Lid geworden op: 21 mar 2019 10:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Dresscode

Bericht door DikkeEikel »

Ze zijn nooit meer online geweest, ik zou niet al te veel hoop koesteren
Singer717
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 jan 2023 14:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Dresscode

Bericht door Singer717 »

Daar zal vast een goede reden voor zijn
Singer717
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 jan 2023 14:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Dresscode

Bericht door Singer717 »

TaraenGeorge schreef: 13 mar 2023 13:46 Goedendag, wij (Tara en George) zijn nog niet eerder langs geweest, maar na de website bekeken te hebben denken wij dat het misschien wel eens een leuk idee kan zijn. Nu is Hilversum voor ons niet direct in de buurt, maar over een week of twee (dinsdag de 28e) hebben we iets te doen waardoor we mogelijk naderhand op de terugweg langs Hilversum rijden. Voor het geval we dan de kans pakken om een bezoek te brengen; een vraag:
Op de website lezen we dat er geen dresscode is. Er zijn echter wel aparte "naaktdagen". Dat levert dus de vraag op; als de dag niet als "naaktdag" is aangewezen, wat doen de meeste bezoekers dan? Houden de meesten hun ondergoed aan, of zie je toch veel mensen naakt?
Als wij komen, dan denk ik zelf de voorkeur zou hebben aan gewoon overal (waar dat mag) volledig naakt te zijn, maar ik vermoed dat mijn vrouw Tara liever lingerie aan houdt. Aangezien we nog niet eerder in een sexbioscoop zijn geweest kennen wij de gebruiken niet, maar zijn hier wel nieuwsgierig naar.
En zijn er veel andere stellen die open staan om samen dingen te doen?
Hebben jullie het nog gezellig gehad??
Of gaan jullie een andere keer?

Op de naaktdagen Is het geen probleem als de vrouw lingerie aan heeft. Zolang hetgeen koltrui is 😜
Ik vind de naaktdagen het leukste. Ook omdat ik het geen gezicht vind om met mijn lul uit mijn gulp rond te lopen. Plus dat ik naakt hygiënischer vind.

Alsje meer wil weten hoor ik het graag.
En de mensen van de EC zijn ook altijd bereid om je te helpen.
TaraenGeorge
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 mar 2023 13:24
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Dresscode

Bericht door TaraenGeorge »

DikkeEikel schreef: 28 mar 2023 09:32 Ze zijn nooit meer online geweest, ik zou niet al te veel hoop koesteren
Singer717 schreef: 29 mar 2023 15:41 Daar zal vast een goede reden voor zijn
We zijn tot nu toe nog niet geweest, aangezien het niet bepaald in de buurt ligt. Toen ik dat eerste bericht schreef, woonden we nog in Leiden. Inmiddels in Alphen a/d Rijn. Het is wel nog steeds iets wat we een keer willen doen. Wellicht ergens tijdens de komende kerstvakantie.
Singer717
Berichten: 101
Lid geworden op: 31 jan 2023 14:09
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Dresscode

Bericht door Singer717 »

Dus een goede reden 😉
Kerstvakantie kunnen de openingstijden afwijken.
Let goed op de aankondigingen van de EC zelf.
Misschien tot snel! 💋🙏
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten