Suikerpopje meets Chandon second time

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Suikerpopje meets Chandon second time

Bericht door Chandon »

Na enige berichtjes uitgewisseld te hebben via kik amper een week later was het feest alweer zover.
Ik was wat vroeger op Hilversum aangekomen en ow wat kwam dat goed uit. Suikerpopje berichte mij dat ze ook wat eerder aan kwam.
Dus buiten voor de ec op het Plein afgesproken.
Elkaar een knuffel gegeven en op maar de Ec.
Suikerpopje zei”ik ben best blij dat jij er bent ik ben best een beetje zenuwachtig”. Ik zo “ spannend! Vorige keer ging het ook goed.
Deze dag kon ik gelukkig langer blijven met veel schuiven meten en passen. Wij staan nog steeds gezellig te babbelen voor de ec. Zo n minimaal 20 minuten verder van hey laten we maar s naar binnen gaan. Want we komen inmers voor de cinema ondanks t outdoor theekransje best gezellig was(niet te verwarren met outdoor seks wat fakking geil is).
Wij naar binnen. Suikerpopje moest nog even het een en ander op orde stellen ik ging alvast naar beneden om mn ogen even te laten wennen ah aardse donker van underground ec te Hilversum.
Een weg banend naar beneden kwam ik lust forever tegen en groette elkaar.
Het was menigmaal drukker dan vorige keer.
Suikerpopje kwam naar beneden aangezien mn ogen gewend waren aan het donker kon ik haar helpen met het kluisje. Ze ging meteen naar het bed en lust forever en zij waren al ah zoenen. Ze deed dat geile slipje naar beneden toen ze lust for love afzoog en toonde haar billen met dat geile gewillige poesje die om aandacht vroeg. 3 gasten staken meteen hun vinger erin. Maar goed jongens aan de kant en stak mijn stijve pik in haar gewillig poesje om de loef af te steken. Dit was even mn opwarm rondje rustig beginnend en opvoerend naar de 10e versnelling.
Het kletterder en gonsde door de ec en ze kreunde van genot. Maar had zoiets van ok de volgende. Ook omdat die verwarming aan stond dus t was ff veel afwisselen en water drinken. Maar niemand nam t nog over. Dus ze ging haar lusten botvieren op lust4 forever en bereed hem alsof hij de hobbelpaard onder de sexmachines was.
Geil kreunend en kronkelend. Daarna nam ik het over op haar rug en om en om een pik in haar mond.
Plots kwam er een man met zijn grote stijve leuter die ze gulzig veroberde. Met alle kracht spoot hij zijn zaad in haar mondje.
En weg was hij en in geen velden en wegen meer te bekennen😂. Ik vermoeden dat zijn vrouw eventjes weg was voor boodschappen en een kwartier later weer terug zou komen dus waarschijnlijk hij met zijn broek op zijn enkels de ec binnen is gestormd.
Afijn man nr 3 kwam oo suiker popje kort daarna en zuigende en wel nr 4 die was uitgeput niemand nam t nog over dus ik kwam er weer in zachtjes pompend tot standje storm ram. Was een gast naast me ik zei neem jij t ff over. Ik was ah observeren van de kant om te kijken f alles goed verloopt en bij gebrek aan lullen en energie weer invallen. Ik telde op dat moment 16 man incl mijzelf. Er kwamen steeds meer mannen binnen. En op dat moment ook Don Roberto met zijn Italiaanse sportwagen😉.
Hij begon al een ronde te maken maar hij zo van pfff wat is het heet hier. Een man probeerde zijn vriendin te vingeren maar zijn vriendin gaf aan dat ze geen kraslot is.
Ook dezelfde gast die een beetje te hardhandig omging met suikerpopje dr klitje die daardoor gevoelig was…ik weer boven op suikerpopje ik gaf aan er ontbreken hier lullen. Don Roberto stemde toe maar ook dat het fking warm was. Ok ik dacht ik ga naar boven om het aan te geven moet ik me aankleden of naakt!?! Ach weet je gewoon met mijn handdoek voor naar boven.
Ik zo bij de balie “hey! Ff een vraagje! Kan de verwarming wat lager! Op dat moment stond een prachtige dame de lingerie catalogus te bewonderen. Ik stond daar met mijn handdoekje en mijn tentstok voorwaards ze keek me glimlachend aan. Ik zo “hoi”! Zei zo “hoi terug” glimlachend naar mn gepaalde handdoek kijkend. En in mijn gedachte had ik haar zeker al een keer of 4 uitelkaar getrokken. Jammer dat ze niet voor een rondleiding ging was wel geil geweest. Ondertussen hoorde je t kreunen van Suikerpopje naar boven galmen dus waarschijnlijk wist de in de lingerie catalogus kijkende prachtdame in kwestie wat er afspeelde in de kelder. Meanwhile was Don Roberto verhuisd naar de grotere zaal met het grotere bed want die was bezet door een man die vastgebonden afgetakeld werd.
Er kwamen weer wat mannen binnen.
Een man kon er eindelijk op na vele aandringen en alles in zijn volle glorie gebracht maar ik zag dat suikerpopje even een kleine pauze nodig had. Hij was er net op haar en half naar binnen en ik zei stop! Drinkpauze!ik zei tegen suikerpopje ik weet dat je niet wilt stoppen met zuigen maar je moet even wat drinken enzo.
Maar na de drink en plas pauze liet ik de man in spe verder gaan waar hij was gebleven. En er volgende tegelijkertnog 2 andere mannen.
Lust for love moest dringend weg hij zei tegen me doe de groeten aan Suikerpopje. En dat natuurlijk ook gedaan.
En ik kwam er weer tussendoor tijdens de interval.suikerpopje”hoi schat! “Ik hoi lieverd zo te zien geniet je”. Ik weet niet hoe vaak ik suikerpopje heb genomen dat is t zelfde raadsel hoeveel mannen ze heeft gehad in een uur en 45 minuten ik schatte een 20 plus. We gingen maar door en door. Ik zag een nieuwe jongen binnen komen. Een gespierde getine jonge man met een grote lul. Hij stond bescheiden naast suikerpopje. Ik zei ik zie een nieuwe lul die je nog niet heb gehad terwiijl ik suikerpopje neukte. We hebben een verassing voor je!!.hij begon haar te likken suikerpopje kreunde van genot. Ja suikerpopje dat is even genieten en smullen..En hij forceerde die grote lul van hem gentle in haar gleufje. Nat en strak is het motto! Pfff. Hij likte haar behoorlijk goed. Menigmaal beter dan die gast die haar gezicht als lassie begon te lebberen🙄. Dat was niet ok btw.
Edwin was er vandaag ook bij een aardige spontane goeduitziende man erbij. Hij was net als de rest van het peloton helemaal weg en gecharmeerd van suikerpopje..ook nog even met hem nagekletst. Maar t was zo intensief en lekker en energiek dat suikerpopje aangaf om te stoppen. Dus we besloten er een einde aan te draaien. Paar mannen stonden nog paraat bij het bed eentje zat nog met zijn stijve banaan omhoog die naar nog meer aandacht en bevrediging vroeg. Maar nee jongens we hebben optimaal genoten zonder een dull moment en ook al viel er een stilte dan liet in m’n lul het woord doen in dat mooie schattige en o zo lieve suikerpopje.
Op naar de kluisjes en we liepen naar buiten met een grijns van hier tot Tokio op onze gezichten. Nog een beetje een nabespreking over het vieren van het leven id ec gedaan. we gaven elkaar een knuffel en een kus en onze wegen vervolgden weer naar het dagelijks leven.
Laatst gewijzigd door Chandon op 03 jun 2023 17:29, 4 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Suikerpopje meets Chandon second time

Bericht door Mike1966 »

Dat klinkt als een prachtige middag in de EC!
Na mijn vakantie ook maar eens kijken of ik eens kan aansluiten bij een bezoekje van Suikerpopje!
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Suikerpopje meets Chandon second time

Bericht door Chandon »

Aanrader😉
Mike1966 schreef: 02 jun 2023 20:25 Dat klinkt als een prachtige middag in de EC!
Na mijn vakantie ook maar eens kijken of ik eens kan aansluiten bij een bezoekje van Suikerpopje!
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Suikerpopje meets Chandon second time

Bericht door Mike1966 »

Chandon schreef: 02 jun 2023 20:28 Aanrader😉
Mike1966 schreef: 02 jun 2023 20:25 Dat klinkt als een prachtige middag in de EC!
Na mijn vakantie ook maar eens kijken of ik eens kan aansluiten bij een bezoekje van Suikerpopje!
Ik ga mijn best doen maar moet nog 3 weken geduld hebben ivm bezoek aan buitenland 🫤
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Suikerpopje meets Chandon second time

Bericht door Chandon »

Klinkt goed buitenland
Mike1966 schreef: 02 jun 2023 20:32
Chandon schreef: 02 jun 2023 20:28 Aanrader😉
Mike1966 schreef: 02 jun 2023 20:25 Dat klinkt als een prachtige middag in de EC!
Na mijn vakantie ook maar eens kijken of ik eens kan aansluiten bij een bezoekje van Suikerpopje!
Ik ga mijn best doen maar moet nog 3 weken geduld hebben ivm bezoek aan buitenland 🫤
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 326
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Suikerpopje meets Chandon second time

Bericht door Mike1966 »

Chandon schreef: 02 jun 2023 20:38 Klinkt goed buitenland
Mike1966 schreef: 02 jun 2023 20:32
Chandon schreef: 02 jun 2023 20:28 Aanrader😉

Ik ga mijn best doen maar moet nog 3 weken geduld hebben ivm bezoek aan buitenland 🫤
Klopt even het drukke nederland ontvlucht maar ondertussen mis ik veel………
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Suikerpopje meets Chandon second time

Bericht door Chandon »

Soms ook even beter voor je eigen gemoedstoestand
Mike1966 schreef: 02 jun 2023 20:43
Chandon schreef: 02 jun 2023 20:38 Klinkt goed buitenland
Mike1966 schreef: 02 jun 2023 20:32
Ik ga mijn best doen maar moet nog 3 weken geduld hebben ivm bezoek aan buitenland 🫤
Klopt even het drukke nederland ontvlucht maar ondertussen mis ik veel………
Gebruikersavatar
Curly50hot
Berichten: 30
Lid geworden op: 06 sep 2022 07:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Suikerpopje meets Chandon second time

Bericht door Curly50hot »

Wederom weer een heerlijk verslag heerlijk genieten wordt tijd om weer naar de ec te gaan 😜😈
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 446
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Suikerpopje meets Chandon second time

Bericht door Chandon »

😘
Curly50hot schreef: 02 jun 2023 20:57 Wederom weer een heerlijk verslag heerlijk genieten wordt tijd om weer naar de ec te gaan 😜😈
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Suikerpopje meets Chandon second time

Bericht door Suikerpopje »

Het wss een droom die uit kwam.. het was heerlijk. Jij was heerlijk.. en inderdaad het was fucking warm! Hahaha! Beste workout die ik in tijden heb gehad..

Tot snel lieverdje
Xxx Suikerpopje
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten