Een heerlijke vrijdagmiddag…

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
CountessCuntAss
Berichten: 7
Lid geworden op: 20 jun 2023 12:03
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Een heerlijke vrijdagmiddag…

Bericht door CountessCuntAss »

Vrijdag ben ik voor het eerste sinds lange tijd weer eens in een sexbioscoop geweest. Mijn partner in crime (pic) had me een kleding instructie gegeven en ik droeg een snel uit te trekken jurkje en een zwarte sexy baby doll. Verder niks. Pic haalde me op in zijn cabrio en reed richting de EC. In de auto begin hij me al te vingeren en ik kwam achter elkaar klaar van pure opwinding en geiligheid. Eigenlijk ben ik gewoon een slet. Pic ging naast een vrachtwagen rijden en liet zijn hoe hij me weer klaar vingerde. Een stevige claxon was ons loon.

Pic parkeerde zijn cabrio direct voor de EC, keek me aan en zei: je kan nu nog terug. Ik voelde behoorlijke gene want ik ben toch een dame en dan naar een sexbioscoop maar weggaan wilde ik echt niet! Snel liepen we naar binnen. Pic haalde sleutel op , snel naar beneden en kleren in het kluisje.

Pic nam me mee naar het kleine bed en zette me in de hoek. Hij trok mijn jurkje omhoog en begon me zalig te vingeren. Meteen kwam ik klaar en spoot ik zijn hand onder. Ik was zo ontzettend geil. Kijk wat je doet, slet! En nogmaals vingerde hij mijn zeiknatte kutje. Weer kwam ik meteen klaar. En zo vingerde hij me een aantal keren klaar. Toen de vloer zeiknat was, zei Pic: Pijp me slet! En meteen nam ik zijn paal in mijn mond. Ik paste al mijn pijptechnieken toe en binnen de kortste keren was hij keihard. Pic gooide me voorover en begin me van achteren in mijn zeiknatte kutje te neuken. Een andere man klom op het bed om zich te laten pijpen en in mijn hand had ik nog een lul. Wat voelde ik me een echte slet. Drie pikken tegelijk. Dat was een tijd geleden.

Pic maakte plaats en liet me door een andere man neuken. En daarna nog een en nog een. Ik denk dat ik wel 3 kwartier achter elkaar geneukt ben door een man of 5, met een pik in mijn mond en/of een pik in mijn handen. Ik bleef maar klaarkomen en mijn kut bleef maar spuiten. Toen waren de mannen op, althans net meer actief.

Pic kwam achter me staan en ik voelde een vinger met glijmiddel langs mijn kringspier gaan, gevolgd door een harde pik die mijn kontje binnendrong. Ik heet niet voor niks CuntAss. Meteen kwam ik weer klaar en gooide de paal van Pic eruit. Meteen duwde hij zijn paal weer in mijn kontje en meteen kwam ik weer klaar met een extractie tot gevolg. Dat gebeurde een keer of tien. Pic gaf me toen maar een paar flinke klappen op mijn grote billen en ik kwam een beetje tot rust. Langzaam duwde Pic zijn paal weer in mijn kont en begon me ritmisch maar stevig in mijn kont te neuken. Wat was dat lekker!! Hij begon steeds harder in mijn kont te stoten en zette toen een versnelling hoger aan zodat ik wist waar we heen gingen. Mega heftig kwam Pic klaar in mijn grote kont terwijl ik tegelijkertijd ook klaarkwam en de handdoek op de vloer nogmaals onder spoot.

Hijgend lagen we op bed even bij te komen en meestal is Pic dan klaar. Dit keer vroeg een aziatische man heel netjes of hij ook nog even mocht. Pic maakte ruimte, ging langs het bed staan en als toetje neukte deze man me heerlijk langdurig missionaris. Hij had Duracell batterijen als ontbijt gehad en bleef maar neuken. Mijn hoofd stootte tegen de muur en Pic zette zijn hand ertussen, zodat de man mijn kon blijven neuken. Wat was dat lekker! Ik kwam weer achter elkaar klaar. De man zette na een half uur nog één keer aan en toen was het helaas afgelopen. Even uithijgen en geen andere mannen dienden zich meer aan.

Pic wilde niet dat ik even ging douchen dus ruikend naar zweet, zaad en squirt deed ik mijn jurkje weer aan en liepen we naar de auto. Ik schaamde me rot voor mijn odeur maar voelde me wel een echte slet!

’s Avonds een ander stout avontuur gehad maar van de EC mag ik niet over andere gelegenheden vertellen.

Aanwezige mannen: dankjewel!

Een punt van kritiek: Pic had mijn flesje glijmiddel even bij de koffiemachine gezet. Wil de dief die mijn glijmiddel ontvreemd heeft, deze onmiddellijk teruggeven en achter laten bij de kassa van de EC. Wat voor trieste jeugd heb je gehad als je het glijmiddel van een genietende vrouw steelt….

Tot volgende keer!

The Countess
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Een heerlijke vrijdagmiddag…

Bericht door Mike1966 »

Mmmm wat een heerlijke middag is dat geweest!!
Jammer dat ik hiernook weer niet bij aanwezig was 🤭😇 wie weet gaan we elkaar ooit in een EC tegen het (blote) lijf lopen.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 gasten