De 4 musketiers en 3 degens

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

De 4 musketiers en 3 degens

Bericht door Chandon »

Geil mooi suikerpopje,

3 augustus jl heb ik eens voor de afwisseling afgesproken voor de cinema ipv in de cinema.
K zou aanschuiven voor een kop koffie bij suikerpopje en capman maar ik was weer s verhinderd door tienertafarelen.
Maar goed kwam aangelopen bij het plaatstelijke koffie tentje en suikerpopje had me al id verte gespot en werd letterlijk door deze schoonheid met open armen ontvangen”Chandon dat is lang geleden!” Knuffel en kus vandien.
Wachtenden op Capman maar die was op de een of halve manier onder de indruk vh interieur. Dacht dat deze man wou blijven zitten ipv naar de ec. “Hey capman longtime no see”.
We vervolgden als 3 musketiers naar de ec waar we op de 4e musketier wachten.
Binnen gelopen zag k 2 bekenden honden, dus zoals k al dacht de zonovergoten stralenden Marcella was ah werk id ec in Hilversum.
Zelfde moment kwam de 4e musketier aangelopen met zijn” degen”op zak.

Entree geregeld en wel (ondanks t gay dag is en t schijnt dat iemand op t forum er niet mee eens is dat we er met een vrouw waren/sorry moest t ff zeggen ff mn degen steek onderwater gebruiken😂) naar beneden naar… hoe zou ik t deze keer noemen? Paradijs, Hemel, Utopia. Nee vandaag noem K t simpelweg neuk hol.

Alex was al beneden en René dacht al paraat te liggen/zitten en zat al met zijn volle glorie op t grote bed.
Suikerpopje groeten hem.
Ik begon als eerste suikerpopje klaar te likken.nat zacht warm en zeer smakkelijk. K weet t klinkt niet galant maar t is gewoon wat t is😉.K hoorde vermakelijke kreuntjes van deze prachtdame/geile donder steeds sneller en sneller en bam de kogel was door de kerk ze kwam vermakelijk klaar.
Alleen ik was nog niet door de kerk dus k stak m er kort erna erin begon haar geleidelijk te stoten. Ze kreunde en kreunde harder.
Capman was overigens ad andere kant vd zaal nog een theekransje ah doen k wou m bijna naar suikerpopje sleuren maar de beste man kon al dat schoons natuurlijk niet weerstaan.
Afijn dominant zijn beurt.
Deze man ging tekeer als een beest met een uithoudingsvermogen van een pegasus.
De andere heren wisselde af.
Onder streng toezicht want helaas zat iemand al weer te dicht bij haar sensor en deze man er netjes op geattendeerd.
Tuurlijk id hitte vd strijd kan t gebeuren maar liever niet want dan is t spel klaar.

Ondertussen haalde Capman water voor suikerpopje maar hij had nog niet geneukt.

Dus ik zei voor de gein dat Capman vandaag onze fluffer is en dat ie suikerpopjes kutje moest nat houden😂.

Ze werd weer door een andere man geneukt ik duwde mn pik in dr mondje en kwam al spoedig klaar bam de hele lading van 2 dagen opsparen op dr gezichtje en op haar haren en nog op andere plekken waarvan je t niet zal verwachten…
Dus onze “fluffer” Capman ging wat doekje halen. Nee geintje Capman leuk dat je aanwezig was😋.

Kort erna kwam Dominant met t geniale idee naar de sling.
Hij neukte haar goed en lang . Wat een sieraadje hoe ze erbij lag. Heel gewillig.
Capman dr beurt. Dat was een choco surprise waar ze van genoot en voor t eerst kennis mee wist te maken.
Hij lachde Duivels terwijl hij haar penetreerde en dat ze genoot van genot ofcourse.

Mijn beurt. Ff stijf maken en gaan met die banaan. Ondertussen kwam dominant vh toilet die vertelde dat ie waarschijnlijk zn rubber vergeten was af te doen tijdens t plassen. Dag daar ging mn focus. We lagen half dubbel met de desbetreffende op en aanmerkingen van dien. Terwijl suikerpopje geil met dr kutje ih zicht lag voor t publiek.
Goed hop Dominant erop. Als een machine begin hij haar weer te neuken.
Ik greep haar zachtjes bij haar heel en pakte mij handen en ze werd geil onder toezicht vd neukenden dominant en t moest wat harder en ruiker. K gaf haar speelse tikjes(niet te hard) op haar wang ze raakte in extase.

Even een kleine note alleen ik en een andere bekende mogen dat doen omdat we suikerpopje al een poos goed kennen(persoonlijk)
Niet dat ik jullie t idee geef dat ze afgeranseld mag worden(zoals een rib kneusen ofzo😠🤨) en “wij” houden daar ook streng toezicht op.
Het is nl een spelelement dat word toevertrouwd.

Dominant genoot ervan en begon harder en nog harder en sneller te neuken van het vermakelijke “misbruik” wat we aan deze blonde Engel aanrichtte.

Op weer naar t bed met alle pauzes van dien.

Hop ik erop. Eerder gentle tot harder en sneller neuken en suikerpopje kwam vandaag voor de 2e keer klaar.
Sexy kreuntjes die steeds sneller achter elkaar volgde.
Dominant zijn beurt daarna weer Capman. Uiteindelijk bleven we over als de 3 musketiers en de 4e natuurlijk.

Een voor allen allen voor een.

T was een gede(e)gend k bedoel gezegend geile middag weer met deze mooie blond pracht dame.

Thxz voor t mooie avontuur Suikerpopje 😘
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: De 4 musketiers en 3 degens

Bericht door Suikerpopje »

Het was weer een heerlijke middag… dank je wel schat, en de andere musketiers natuurlijk ook 💋💋💋
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: De 4 musketiers en 3 degens

Bericht door Chandon »

Altijd weer een heerlijk mooi avontuur weer met jou😘😘
Suikerpopje schreef: 03 aug 2023 16:01 Het was weer een heerlijke middag… dank je wel schat, en de andere musketiers natuurlijk ook 💋💋💋
Gerrit Willem
Berichten: 481
Lid geworden op: 03 jan 2018 20:01
Geslacht: Man / Cis-man
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: De 4 musketiers en 3 degens

Bericht door Gerrit Willem »

Mooi verslag. Geen vragen verder, ik begrijp alles.
Gebruikersavatar
dominant
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2023 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: De 4 musketiers en 3 degens

Bericht door dominant »

Fijn even terug te lezen, ik heb heerlijk genoten!!
Dank @Suikerpopje en collega Musketiers voor een topmiddag!
Gebruikersavatar
dominant
Berichten: 68
Lid geworden op: 08 mei 2023 14:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: De 4 musketiers en 3 degens

Bericht door dominant »

Gerrit Willem schreef: 03 aug 2023 16:09 Mooi verslag. Geen vragen verder, ik begrijp alles.
😅😅😅😅😅
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: De 4 musketiers en 3 degens

Bericht door Chandon »

De wijste vd klas die nooit vragen heeft 😂😉

Gerrit Willem schreef: 03 aug 2023 16:09 Mooi verslag. Geen vragen verder, ik begrijp alles.
Gebruikersavatar
Poezenbeestje
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 okt 2022 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: De 4 musketiers en 3 degens

Bericht door Poezenbeestje »

Ik heb een vraag.... wil graag weten hoe lang het duurde voordat Dominant doorhad dat hij bij het pissen zijn rubber nog om had :twisted:
This kitten has delicious claws to play with..
Fuzzie
Berichten: 30
Lid geworden op: 20 jul 2023 11:59
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 52
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: De 4 musketiers en 3 degens

Bericht door Fuzzie »

Dat was weer een mooi geil verslag, zoals altijd. Het is altijd een mooi geil avontuur als suikerpopje erbij is
Gebruikersavatar
Suikerpopje
Berichten: 51
Lid geworden op: 18 okt 2022 23:48
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: De 4 musketiers en 3 degens

Bericht door Suikerpopje »

Gerrit Willem schreef: 03 aug 2023 16:09 Mooi verslag. Geen vragen verder, ik begrijp alles.
Denk je ook in plaatjes? 😂
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten