14-9 Curly-Ron-Mike Spetterende middag

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mike1966
Berichten: 333
Lid geworden op: 06 feb 2023 09:26
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

14-9 Curly-Ron-Mike Spetterende middag

Bericht door Mike1966 »

Waarschuwing: 4 uur spetterende actie heeft een nogal lang verslag opgeleverd 😊

Deze week had ik tijd en gelegenheden genoeg om aan een EC een bezoekje te brengen. Helaas gooide het privé leven de by-side agenda een beetje in de war. Hierdoor werden de mogelijkheden helaas toch wat beperkt. En bleef deze dag als enige mogelijkheid overeind.
Ondanks enig voorkennis heb ik mijn glazenbol, ofwel mijn intuïtie gevolgd voor deze dag. Voorkennis zou mij naar andere locatie geleid hebben maar dat leek een druk en “grootschaligere” happening te worden. Degene die mij kennen weten dat ik daar minder naar toe trek dan het wat kleinschaligere.

Keus was dan ook al gevallen op Hilversum. Openminded en zonder verwachtingen ben ik daar vandaag heen gegaan.

Om exact 12 uur naar binnen en al snel werd ik gevolgd door Curly en Ron, die ik al vaker ontmoet had. Snel even welkom heten want, vanaf dat moment weet ik dat het een spetterende middag gaat worden. Beneden kleding uit, Curly een lila niemendalletje aan en op naar het grote matras.

Curly stort zich op de grote pik van Ron om daar wat hardheid in te krijgen. Ik begin haar zalige kutje voor te bewerken met mijn vingers met als resultaat dat die al heel snel lekker sopt. Tijd voor het eerste rondje neuken dus condoom eromheen en op zijn hondjes Curly lekker neuken terwijl zij Ron diep pijpt. Tempo wisselend is het heerlijk om haar soppende kutje te neuken. Nog lang geen tijd om klaar te komen, als de energie afneemt en het zweet begint te stromen trek ik mij terug. Condoom er vanaf en zachtjes trek ik haar naar mij toe want ook ik wil wel een pijp beurt. Uiteraard grijpt Ron zijn kans om op Curly haar kutje te duiken en constateert een hoge vochtigheidsgraad. Prima om zijn pik in te brengen en stevig door te pompen terwijl Curly mijn pik pijpt. Even is er een man die zich ongevraagd in ons spel wil mengen maar Curly geeft duidelijk aan daar niet van gediend te zijn! ( vragen heren helpt echt! En nee is nee!) Dan stelt Ron voor om het matras te verruilen voor de sling en verplaatsen we ons naar de andere ruimte.

Vlotjes ligt Curly comfortabel in de sling en is het de Master neuker (Ron) zelf die als eerste Curly aan zijn pik rijgt. Na een flinke poos is het mijn beurt en kan Ron even uitblazen. Na mijn beurt geeft Curly aan dat de druk te hoog word en dat ze naar het matras wil verhuizen. Zij, die Curly kennen, weten wat dat betekend. 😁 We verplaatsen ons naar het matras naast de sling. Ron begint aan hun “trucje” terwijl ik hand en span diensten verricht. Andere kijken toe en 1 man vraagt of hij op de borsten van Curly mag spuiten. Bescheiden kruipt hij op het matras en trekt zichzelf tot hij zijn zaad op de tieten van Curly spuit. Ik geef de tissues aan en na het schoonmaken neukt Ron door terwijl ik mijn pik laat pijpen. Curly komt heftig en spuitend klaar waarna het tijd is voor een rust moment na ruim een uur onafgebroken sex.

Bakkie koffie en we zien dat er een flink aantal heren inmiddels in de EC is waaronder een donker gekleurde man. Ron vraagt Curly of die de volgende ronde mee mag doen wat word bevestigd.

Na op de bank, met koffie nog in de handen, al weer wat gespeeld te hebben tijd om door te gaan. Matras in de darkroom is de place to be. Ron neukt, ik doe hand en span diensten en zie de donkere man door het kralen gordijn toe kijken. Ik wenk hem erbij en als hij genaderd is vraagt Ron of hij mee wil neuken. Dat wil hij niet maar een blow job ziet hij wel zitten. Hij kruipt op het matras naast Curly haar hoofd en Krul stort zich vol overgave op zijn flinke apparaat terwijl Ron haar neukt terwijl Curly op rug en zij de stevige stoten ontvangt en de gelukkige bezoeker klaar pijpt. De man dankt en helpt schoonmaken en is weg. Ik los Ron af en neuk Curly stevig in rap tempo en spuit uiteindelijk met een oerkreet het condoom vol. Ron neemt het over waarbij de twee er naar streven om Curly te verlossen van haar druk ( ze moet spuiten ) luid kreunend/gillend/ schreeuwend en spuitend komt de heerlijke Krul klaar. Resultaat is dat matras zeiknat is Curly haar kleedje toch wel en de eerste handdoeken ook de wasmand in kunnen. Curly haar kleedje kan nu wel uit en gezamenlijk fatsoeneren we het matras (dweilen 🤭).

Op het moment dat we even een korte pauze in willen lassen zien we een nieuw gezicht. Het blijkt Joost te zijn die door Curly “uitgedaagd” was om “kennis” te komen maken. Een verlegen zuiderling die, uit het geluid wat hij hoorde bij binnenkomst, al had bedacht dat we in de darkroom bezig waren. Even kennis maken en dan het moment van rust en vocht aanvullen zittend op grote matras in de grote ruimte.

Paar slokje vocht als Ron duidelijk maakt dat Curly de nieuwe gast maar eens welkom moet heten (pijpen), ze drukt Joost achterover staand naast het matras. Even laat ik haar gaan maar dan plaats ik condoom neem plaats achter Curly en plaats mijn pik tegen haar kutlipjes en begin haar te neuken terwijl zij Joost oraal blijft verwennen. Gestaag en met stevige stoten neuk ik de heerlijke Curly. Tot het moment dat Curly aangeeft in de sling geneukt te willen worden. Deze drie musketiers en Curly begeven zich naar de sling en al snel ligt ze weer gereed.
De eer is aan de nieuweling Joost. Hij heeft echter geen condoom bij de hand 🫤 we sturen hem naar de koffie tafel, waar de condooms staan op naaktdag, en ik plaats ondertussen zelf een condoom. Je kunt een dame tenslotte niet laten wachten 😊 ik bijt dan ook het spits af deze sling ronde. Afwisselend in tempo en intentie neuk ik Curly. Joost is ondertussen terug en kijkt toe tot ik aangeef afgetikt te willen worden. Ik trek mij terug en geef mijn plek over aan Joost. Met enthousiasme neukt ook hij er lekker op los totdat hij zijn condoom vol spuit. Ron neemt over en schakelt een tandje bij. Ik sta aan het hoofdeind van de sling en ondersteun Curly bij het opvangen van de harde krachtige stoten. Dan haal ik de neksteun weg en Curly haar hoofd zakt verder naar beneden. Perfect op pijp hoogte en terwijl ik haar ondersteun plaats ik mijn pik in haar mond. Hard geneukt worden en diep pijpen wat een heerlijke combinatie. In perfect ritme kijken Ron en ik elkaar aan en maken wat grapjes 😁😊 Curly geeft aan dat de druk te hoog word en dat ze naar het matras wil. Ik help Curly uit de sling waarna ze op haar rug op het matras kruipt. Ron neemt zijn positie in en Curly omklemt hem terwijl hij haar hard en diep neukt. Curly tikt af, Ron trekt zich terug, Curly spuit met stralen, Ron penetreert weer, trekt zich terug en luid schreeuwend/kreunend spuit Curly nog eens het matras onder. Ook Ron wil klaarkomen en duwt zijn forse pik nogmaals bij Curly naar binnen en neukt zichzelf dit keer klaar. Met een luide oerkreet laat hij weten het opperste genot bereikt te hebben.
Snel het matras droog maken waarna wij en Curly toe zijn aan een (kort) rust momentje.

Tijdens de korte koffie break op de bank in de cruis ruimte , leuke gesprekken met mede bezoekers en enorm gelachen. Het gesprek kwam op de Prins Albert van een mede bezoeker een sieraad dat ook Ron heeft en regelmatig draagt. Welke maat, dikte etc , hahaha mannen en maten al ging het dit keer niet over de pik 😁. Resultaat, Ron plaatst ook zijn Prins Albert. Ik vind het wel weer tijd als ik zie dat Curly haar koffie op heeft gooi ik haar bekertje weg en geef aan dat het wel weer tijd is voor actie 😊

Met z’n vieren en wat toeschouwers gaan we weer naar het grote matras in de darkroom. Ron neemt zittend plaats leunend tegen de muur, Joost er naast en Curly “dirigeer” ik op haar knietjes tussen de heren in met haar gezicht naar hen toe. Nu kan ze mooi “dubbelpolen” met die twee pikken terwijl ik haar kutje kan bespelen. Als Curly haar pijp trucje gaat doen op de beide heren is het mijn kans om mijn, met Smint gevulde mond, onder haar kutje te kruipen en haar heerlijk te beffen.

Na een poosje zo elkaar met Smint verwend te hebben is het weer tijd voor een neuk ronde. Joost mag het spits afbijten, nadat hij voor een nieuwe voorraad condooms heeft gezorgd 😁
Op zijn hondjes op het matras neukt hij Curly stevig maar moet zich even later laten aftikken. Ik bereid mij voor als Curly Ron snel nog even wil pijpen. Helaas gaat er even iets fout een weet ze Ron serieus pijn te doen…….. pijpen, Prins Albert, ergens blijven haken mmmmmm geen goede combinatie 🫤

Nadat Ron zijn sieraad heeft verwijderd en alles oké lijkt gaan we door. Het was mijn beurt en Curly neemt weer op handen en knietjes plaats op het matras. Ik neuk haar afwisselend hard ,diep, snel, langzaam en weet het lekker vol te houden. Dan geef ik extra gas en met ook een oerkreet spuit ik mij leeg in het zoveelste condoom. Ron laat zich niet kennen en wil uiteraard testen of zijn pik het nog doet 😊 hij neemt plaats achter Curly en neukt haar hard en diep.
Curly voelt bij haar de druk toenemen en wil nog een keer spuiten. In deze houding lukt haar dat niet waarna Ron haar op haar rug legt. Maar in plaats van direct door te gaan om haar het gewenste genot te geven gaat hij haar heel plagend traag maar diep neuken. Bijna smekend vraagt Curly om te mogen spuiten en Ron geeft zich over. Hij blijkt echter te veel last te ondervinden van het eerder aangedane “leed”. Neukt nog even lekker door maar op dat moment lukt het hen samen niet de “truc” te doen. Samen stappen ze van het matras en Ron zegt “doe jij het maar bij haar” tegen mij, dat was uiteraard niet tegen doveman oren gezegd. Curly gaat naast het matras staan, steunend met haar handen op het matras en ik begin haar achterlangs te vingeren. Ik vinger haar staand tot ze spuit. Veel is er niet nodig want al snel loopt er een rivier van vocht langs haar benen en over mijn hand haar kutje uit. Werkelijk waar, er vormt zich een enorme plas vocht rond onze voeten als Curly zich kreunend laat gaan. Zo vreselijk geil dat ik haar ter plekke wel weer even had willen neuken. We hadden echter daarvoor al gezien dat we vier uur verder waren en er een eind aan gemaakt moest worden ivm reistijden.

Douchen, o nee want die werkte niet, dus dan maar opfrissen en aankleden. Nog even kort en gezellig wat babbelen met mede bezoekers en dan toch echt tijd voor een ieder om huiswaarts te keren.

Het was een zeer memorabel EC bezoek met zeer aangenaam gezelschap, leuke en lekkere mensen met veel respect en genot wat maar liefst vier uur heeft voortgeduurd.

Wat een fijne middag! Dank je wel Curly en Ron en leuk kennis gemaakt te hebben met Joost en de andere gezellige EC bezoekers.

Wederom naar buiten met een grote glimlach op mijn gezicht vergezeld door Curly en Ron. Buiten las ik dat het ook in Amersfoort een spetterende middag is geweest. Goed om te lezen en horen.
Ik ben een 56 jarige man niet bang van bi contact in het spel, jong van geest, slank sportief normaal postuur en normaal geschapen(vind ik zelf 😊) altijd geheel intiem glad geschoren en hygiënisch, tevens voorzien van tepel piercings.
Gebruikersavatar
Poezenbeestje
Berichten: 64
Lid geworden op: 31 okt 2022 20:34
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 39
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: 14-9 Curly-Ron-Mike Spetterende middag

Bericht door Poezenbeestje »

Wat hebben jullie ontzettend geile middag gehad !!
Daar krijg ik spontaan zin van 💋💦💦
This kitten has delicious claws to play with..
Gebruikersavatar
Curly50hot
Berichten: 31
Lid geworden op: 06 sep 2022 07:30
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: 14-9 Curly-Ron-Mike Spetterende middag

Bericht door Curly50hot »

Heerlijk verslag Mike kort en bondig hihi was top en leuke verassing eigenlijk dank je wel voor leuke middag en ook leuke mensen ontmoet diegene die het lezen weten wie ik bedoel mag altijd pm xxx Curly heerlijk genoten
Gebruikersavatar
WJnatuur
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 okt 2019 13:17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Exhibitionisme
Locatie: Harderwijk
Contacteer:

Re: 14-9 Curly-Ron-Mike Spetterende middag

Bericht door WJnatuur »

Hi Mike,

wat een super geil verslag! Lekker beelden of wel van begin tot eind een harde pik ;-)

Moet ik toch maar eens naar Hilversum denk ik...

cheers WJ
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten