Rooie slet

Swingers en Stellen kunnen hier berichten plaatsen
Gebruikersavatar
Pansex
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 mei 2016 15:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: (BD)SM
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Rooie slet

Bericht door Pansex »

Deze hele discussie laat maar weer eens zien dat bij veel mannen iets wat in mijn ogen vanzelfsprekend zou horen te zijn, namelijk gewoon een beetje respect hebben voor vrouwen, kennelijk heel moeilijk is. Zelfs als hier meerdere vrouwen aangeven het niet fijn en respectvol te vinden om vrouwen waarvan je het niet weet of ze het prettig vinden slet te noemen zijn er toch allerlei mannen die er anders over denken. Waarom is het zo moeilijk om gewoon te luisteren en een klein beetje fatsoen op te brengen?
Als een vrouw het geil vind om slet genoemd te worden, helemaal leuk als ze dit expliciet aangeeft, vooral doen! Maar als een vrouw dit niet zelf expliciet duidelijk heeft gemaakt is het ronduit respectloos. Helaas is het gedrag van mannen binnen de EC, erbuiten en op dit forum soms meer dan beschamend. Of het nou gaat om ongevraagd/ongewenst vrouwen betasten, bepaalde wensen en grenzen van vrouwen niet respecteren of in dit geval taalgebruik, let er gewoon een beetje op, en als je het allemaal zo moeilijk vind doe een beetje beter je best of blijf thuis.
Als ik het gedrag van mannen soms zie dan snap ik eigenlijk heel goed dat de verhouding man vrouw zo scheef is. Als ik vrouw was zou ik in ieder geval wel even nadenken voordat ik in m'n eentje naar een plek als de EC te gaan.
Gebruikersavatar
Pansex
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 mei 2016 15:14
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: (BD)SM
Locatie: Hilversum
Contacteer:

Re: Rooie slet

Bericht door Pansex »

Oh en voor de mannen die zichzelf slet noemen en daardoor denken dat het ook niet erg is on vrouwen zo te noemen. Dat is echt totaal iets anders. In 'de normale wereld' worden vrouwen al heel snel slet genoemd op een negatieve manier als scheldwoord. Bij mannen gebeurt dit niet. Bij mannen is het stoer en een prestatie als ze met zo veel mogelijk vrouwen seks hebben maar als vrouwen ook van seks houden en het met meer dan 1 man doen dan zijn ze een slet, hoer, vies enzovoort.
blackco
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 sep 2011 07:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Rooie slet

Bericht door blackco »

Één woord 4 letters wat een drama wat een wereld vandaag de dag. Neem niet alles letterlijk .
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Rooie slet

Bericht door Benno »

blackco schreef: 03 okt 2023 21:09 Één woord 4 letters wat een drama wat een wereld vandaag de dag. Neem niet alles letterlijk .
Sletterlijk
Gebruikersavatar
Laumar
Berichten: 32
Lid geworden op: 23 aug 2023 14:24
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Rooie slet

Bericht door Laumar »

Laumar schreef: 02 okt 2023 20:34 Beetje raar ook om iedereen te pas en onpas slet te noemen, ook niet echt respectvol.
Het is al raar dat dit een 9 pagina discussie moet worden.
Omdat ik het raar vindt dat je niet iedereen die je niet kent zomaar alles kan noemen.
blackco
Berichten: 21
Lid geworden op: 24 sep 2011 07:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Rooie slet

Bericht door blackco »

Stel dezelfde 4 letters als in Slet. Ga ik voortaan het respectvol woord Stel hanteren om niet onnodig te kwetsen .
Gebruikersavatar
Benno
Berichten: 527
Lid geworden op: 03 okt 2018 12:35
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Rooie slet

Bericht door Benno »

Pansex schreef: 03 okt 2023 20:51 In 'de normale wereld' worden vrouwen al heel snel slet genoemd op een negatieve manier als scheldwoord. Bij mannen gebeurt dit niet. Bij mannen is het stoer en een prestatie als ze met zo veel mogelijk vrouwen seks hebben maar als vrouwen ook van seks houden en het met meer dan 1 man doen dan zijn ze een slet, hoer, vies enzovoort.
Dat is net zo goed een waardeoordeel wat je hier ventileert. Ik vind persoonlijk vrouwen die van seks houden beslist niet vies. Mijn eigen lief houdt minstens net zoveel van seks als ik en heeft graag seks met meerdere mannen. Toch hou ik van haar.
Misschien moeten we ophouden met dit soort stereotypische veroordelingen. Het is daarom dat ik in een eerdere reactie het woord slet als een geuzennaam wilde gebruiken. Iets waar je trots op kunt zijn, tegen de oordelen van de massa in. Voor mij is dat de essentie van waarom ik het EC wereldje zo leuk vind.
RobvD
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 aug 2023 11:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Rooie slet

Bericht door RobvD »

Benno, dus omdat het in het EC wereldje “gangbaar” is kan het allemaal maar en moet iedereen niet bekrompen denken.

Jouw seks leven vindt zich blijkbaar alleen nog maar plaats binnen de EC, in dat geval neem ik het je niet kwalijk.

Het gaat het hier toch niet om wat een dame of heer van haar of zich zelf vind? Het gaat om iets compleet anders…
En ik ben regelmatig in de EC geweest (en andere) clubs waar dames het spannend vonden om “slet” genoemd te worden en daar maak ik zeker gebruik van, maar zal dat nooit noemen bij een dame welke ik (nog) niet ken. That’s it
Laatst gewijzigd door RobvD op 03 okt 2023 22:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Chandon
Berichten: 459
Lid geworden op: 21 apr 2022 22:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Rooie slet

Bericht door Chandon »

RobvD schreef: 03 okt 2023 22:17 Benno, dus omdat het in het EC wereldje “gangbaar” is kan het allemaal maar en moet iedereen niet bekrompen denken.

Jouw seks leven vindt zich blijkbaar alleen nog maar plaats binnen de EC, in dat geval neem ik het je niet kwalijk.

Dammit moet ik ook weer bevestigen dat ie ook seks heeft buiten de ec. K voel me nu pas een gebruiks alibi sletje. 😜
Geloof me wij ec gangers zijn zo stout dat we het niet alleen bij de ec houden. Trust me.

En wat dan nog als dat zo zou zijn alleen id ec .# Niemand verantwoording schuldig.

mvg je slet Sletdon
Laatst gewijzigd door Chandon op 03 okt 2023 22:25, 2 keer totaal gewijzigd.
RobvD
Berichten: 42
Lid geworden op: 02 aug 2023 11:49
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Rooie slet

Bericht door RobvD »

Chandon schreef: 03 okt 2023 22:21
RobvD schreef: 03 okt 2023 22:17 Benno, dus omdat het in het EC wereldje “gangbaar” is kan het allemaal maar en moet iedereen niet bekrompen denken.

Jouw seks leven vindt zich blijkbaar alleen nog maar plaats binnen de EC, in dat geval neem ik het je niet kwalijk.
Chandon lees ff terug jij sloeriet met iedereen mee, eerst vind je alles prima, en dan lul je met Marcello mee , dus wat mij betreft ben je geen gesprek kader ;-)


Dammit moet ik ook weer bevestigen dat ie ook seks heeft buiten de ec. K voel me nu pas een gebruiks alibi sletje. 😜
Geloof me wij ec gangers zijn zo stout dat we het niet alleen bij de ec houden. Trust me. mvg je slet Sletdon
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten