Vrijdag 19 April "Try & Play" avond van 19u tot 24u

Erotic Cinema zal hier aankondigingen plaatsen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2252
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Vrijdag 19 April "Try & Play" avond van 19u tot 24u

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Vaak kwam de vraag om iets meer spanning, iets meer fantasie, iets meer fetish, iets meer speelgoed, iets meer attributen....

I.s.m Mrs Renee, SwitchBitch en Mata Hari als "hosten" organiseren wij elke 3de vrijdag van de maand:

“Try & Play” (probeer & speel)

Onze insteek is dat de avond een leuke, spannende, uitdagende speelavond gaat zijn, waar veel uitgeprobeerd kan worden op fetish, erotisch en BDSM gebied.

Jullie "hosten" staan de hele avond klaar om jullie uitleg te geven en eventueel te helpen bij de ontwikkeling van het spel in het bijzonder op het Bdsm gebied.

Niets moet, maar veel is mogelijk op de Try & Play avond.

Onervaren, maar ook de ervaren liefhebbers op fetish gebied krijgen natuurlijk alle ruimte om te ontdekken en/of om zich verder ontplooien.
De mogelijkheden zijn van soft, vanille tot zelfs bondage en mindplaying.

De "Try & Play" avond start om 19 uur en eindigt om 24 uur.

Fantasieën en/of ideeën, maak het ons kenbaar, meld het ons per mail of plaats een opmerking.

Dresscode voor de Try & Play:
Graag kleding wat past in de sfeer van een Erotische Cinema. Denk daarbij aan Lingerie of ‘n andere spannende outfit.

Entree Stelletjes: € 24,-.
Entree man alleen: € 24,-

Nieuwsgierig geworden? Meld je aan voor vrijdag 19 April.
Vol=Vol
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2252
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Vrijdag 19 April "Try & Play" avond van 19u tot 24u

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

We willen alle gezellige mensen (via deze weg) bedanken die er mede voor gezorgd hebben, om de "Try & Play" tot een geslaagd spannend feestje te maken.

Iedereen heeft weer veel gezien, veel geprobeerd en/of zelf ondergaan, maar vooral veel genoten.

De sfeer was super !!!!!

Mrs. Rene en team, bedankt voor het "hosten" van de geslaagde avond.

Vrijdag 17 mei staat al weer genoteerd in de Agenda!
Gebruikersavatar
StelArnhem
Berichten: 117
Lid geworden op: 31 okt 2011 13:04
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 28
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Vrijdag 19 April "Try & Play" avond van 19u tot 24u

Bericht door StelArnhem »

Klinkt goed. Volgende x zwillen wij er ook bij zijn.

Zijn er meer die geweest zijn met goede ervaringen? Wie weet trekt het ons net over die streep?

Wij vinden heel veel spannend en staan open voor experimenteren
Beide Bi !!!
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2252
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Vrijdag 19 April "Try & Play" avond van 19u tot 24u

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Bij deze hebben wij een bericht naar hier verplaats van "asw24" die per abuis onder onze aankondigingen was geplaatst.

Quote asw24:

Top Avond Gehad.

bedank Rene en zijn team en natuurlijk alle stellen die er waren echt zoveel liefde en respect
was echt top dus alle voor oordelen weg
en gezelligheid was groot en personeel van erotica die de catering verzorde top
snel naar weer zo een avond bedankt ook het stel waar ik mee mog doen top mensen !!!!

Adriaan .
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2252
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Vrijdag 19 April "Try & Play" avond van 19u tot 24u

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Dit onderstaand bericht kwam bij ons binnen via Fetlife:

ruth44:

Ook ik heb met mijn Meester vrijdagavond de Try and Play bdsm-avond in Arnhem bezocht. Ik heb het er erg naar mijn zin gehad. We werden heel hartelijk opgevangen door het organisatieteam en van koffie voorzien. Ondertussen werd een beetje geïnventariseerd hoeveel ervarig iedereen had en wat een ieder hier hoopte te gaan beleven deze avond. Hier werd heel correct op ingespeeld.

Mensen die aangaven zich wel te redden en ervaring te hebben konden hun ding gaan doen. Mensen die geen enkele ervaring hadden maar die wel graag een beetje wilden gaan krijgen werden opgevangen en naar ik vermoed van goede adviezen voorzien omtrent wat wel en niet te doen.

Ik kende vooraf niemand behalve natuurlijk mijn Meester. Ik kijk er op terug als dat ik een stel heel mooie mensen ontmoet heb die vooral heel mooi en echt waren. Hoe ze ook maar waren en wat hun behoeftes ook maar waren. Helaas past het de komende 2 maanden niet in mijn agenda om hier weer heen te gaan maar ik hoop daarna wel snel weer een keer mee te kunnen doen. Mogelijk ook dat mijn Meester en ik mensen die we hier ontmoet hebben nog weer eens eerder elders kunnen ontmoeten.

Dank aan de organisatie voor de warme ontvangst, voor de hapjes en drankjes en voor het ons tijdig weer waarschuwen dat de parkeergarage bijna dicht ging...
Fetisch
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2013 21:30
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Vrijdag 19 April "Try & Play" avond van 19u tot 24u

Bericht door Fetisch »

Eroticcinema Arnhem schreef:Vaak kwam de vraag om iets meer spanning, iets meer fantasie, iets meer fetish, iets meer speelgoed, iets meer attributen....

I.s.m Mrs Renee, SwitchBitch en Mata Hari als "hosten" organiseren wij elke 3de vrijdag van de maand:

“Try & Play” (probeer & speel)

Onze insteek is dat de avond een leuke, spannende, uitdagende speelavond gaat zijn, waar veel uitgeprobeerd kan worden op fetish, erotisch en BDSM gebied.

Jullie "hosten" staan de hele avond klaar om jullie uitleg te geven en eventueel te helpen bij de ontwikkeling van het spel in het bijzonder op het Bdsm gebied.

Niets moet, maar veel is mogelijk op de Try & Play avond.

Onervaren, maar ook de ervaren liefhebbers op fetish gebied krijgen natuurlijk alle ruimte om te ontdekken en/of om zich verder ontplooien.
De mogelijkheden zijn van soft, vanille tot zelfs bondage en mindplaying.

De "Try & Play" avond start om 19 uur en eindigt om 24 uur.

Fantasieën en/of ideeën, maak het ons kenbaar, meld het ons per mail of plaats een opmerking.

Dresscode voor de Try & Play:
Graag kleding wat past in de sfeer van een Erotische Cinema. Denk daarbij aan Lingerie of ‘n andere spannende outfit.

Entree Stelletjes: € 24,-.
Entree man alleen: € 24,-

Nieuwsgierig geworden? Meld je aan voor vrijdag 19 April.
Vol=Vol
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast