R.L. nieuw 17-3-2025

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
R.L. 81 (Resp.&Love)

R.L. nieuw 17-3-2025

Bericht door R.L. 81 (Resp.&Love) »

Hallo allemaal,

De stoute schoenen maar eens aan gedaan en hier alvast een account aangemaakt (dat vind ik al spannend :oops: :D
Ik ben een hetero man van 44 jaar, 1,94m lang, 85 kg, sportief en op zoek naar wat sexuele spanning en avontuur (zo anoniem mogelijk).

Mijn gebruikersnaam: R.L. 81 (Respect & Love)
Bij een evt. ontmoeting zal ik me voorstellen als R.L. en zo mag je me ook aanspreken, wat dus niet mijn echte naam is, omdat ik het graag toch wat anoniem houd. :mrgreen:

Respect en liefde is waar ik in deze echt voor sta. Ik wil niets doen waar een ander niet van geniet en/of gediend is, want verwennen en verwend worden lijkt me heerlijk en spannend, maar heb echt een hekel aan respectloze en liefdeloze behandeling.

Ik ben getrouwd en onze sexuele verlangens liggen nogal uit elkaar. Mijn vrouw biedt me (tot op zekere hoogte) wat vrijheid om wat te experimenteren op sexueel gebied. 8-) Dus ik ben absoluut niet op zoek naar een vaste relatie.

Na wat gelezen te hebben over een sexbioscoop, leek ons dit een optie, omdat je dan niet persé sex hoeft te hebben met anderen en voyeurisme heb ik altijd wel geil gevonden, dus toekijken bij een stel dat sex heeft, of een vrouw die masturbeert lijkt me super spannend, geil en leuk!! :D .

Dus mocht je een stel/vrouw zijn die het spannend en geil vind(t)(en) om bekeken te worden tijdens het masturberen en/of heerlijke sex, waarbij mijn opwinding niet uit zal blijven :D ;) , maar die pas aangeraakt wil worden, als ze er zelf klaar voor is en/of wil, dan lijkt mij dat ook super leuk en spannend :!: :oops:

Wellicht tot snel !!
Groetjes R.L.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten