Eum .. ik zal me ff voorstellen

Ik heb in het verleden in de buurt van Arnhem gewoont .. en kwam als ik soms boodschappen deed .. wel es langs de erotika cinema .. maar om ene of andere rede .. nooit echt naar binne gegaan om ff te kijke ..
Op aanrader van een maat van mij .. ben ik vandaag .. ergends laat in de middag .. maar es die kant op gekomen .. om ff naar binne te lopen .. en rond te kijken .
Ik wil dan ook het personeel heel erg bedanke .. voor de informatiefe uitleg en hun vriendelijkheid

Wat ik zelf erg fijn vond .. aangezien het voor mij voor het eerst was

Eum .. ik heb toen een dagkaartje .. voor de bios gekocht .. en ff een kijkje genomen op de 2de verdieping .. waar dus de bios .. en speelruimte en alle andere leuke spannende dingen .. wat de speeltuin van een volwassene nodig heeft

weet zelf nog niet echt .. of het als druk beschouwt kon worden .. op dat moment en tot sluitings tijd .. er waren enkele heren .. en er kwam ook ff een stelletje langs om .. schijnbaar .. ook ff te kijken

vond de bios wel leuk .. vond het alleen jammer .. dat zoals wel veel van die films .. ook al is het erg leuk en vermaakelijk om te zien .. naar mijn mening .. niet hellemaal realistisch zijn .. en ook weinig echte emotie ...
maar voor de rest .. wel leuk om ff te zien

eum .. heb ook ff in de andere ruimtes gekeken .. en vond het erg educatief en intresant .. en ook heel leuk

Ik heb ook ff nog paar x geprobeert ff gezelig een praatje te maken .. om ff wat extra info over deze leuke volwassene speeltuin te horen .. en ook voor de gezeligheid

Vond het allemaal erg leuk doordacht en netjes ingericht

En het was fijn dat er zulke lekkere koffee was .
Ben aan het einde van mijn zogehete ondekkings reis .. weer ff terug de shop in gegaan .. om ff met de medewerkers te praten .. voor extra info .. ze waren erg aardig en behulpzaam .. en daar wil ik ze graag nog ff voor bedanken

Ook ff bij de dvds gekekken .. maar had hellaas te weinig tijd .. om ook echt goed te kijken wat er nou allemaal precies was .. maar daaraan kon ik wel zien .. dat er een heel groot en ruim aanbod was

toen weer terug naar de shop .. en heb toen ff een leuk speeltje gekocht .. en wil daarvoor ook weer ff het personeel bedanke voor hun aardigheid en hun hulp

Heb het speeltje toen ik thuiskwam net als een kleine jonge op eerste kersdag die zijn cadautje onder de boom vind .. uitgepakt en geprobeert

Ik had graag de korte handleiding op het doosje gelezen .. maar die was hellaas in voor mij onbegrijpelijke taal ..
Maar ook al had ik het speeltje zelf nog nooit van dichtbij gezien of ubbehoud vasgehoude .. wel veel over gehoord .. en met een beetje hulp van google .. wist ik uiteindelijk erg te geniete van mijn speeltje

Net of het mijn eerste x was ... met een maagd

En ook al zal ik het speeltje niet dagelijks of wekelijks gebruiken .. voor die ene nacht in de maand of in 2 maanden .. een van de velle nachtjes waarin ik allen ben en me ook zo voel .. kan dit speeltje mij zeker met veel plezier de nacht door laten komen

Al met al .. ff een paar leuke uurtje er tussen uit geweest , En wil het personeel van de erotika Anhem bedanken en coplimenteren met z'n mooie winkel en volwaasene speeltuin/hangout

En ik kom zeker nog es een xtje langs .. en dan uiteraad .. wel naar binnen

eum .. mocht iemand .. vragen hebben .. of gewoon ff gezelig kletse .. kun je gerust een reactie sturen .. zou ik zelf waarschienlijk wel leuk vinden

voor nu wens ik iedereen een pretige avond .. en een goed leuk en/of spannend weekend