Lieve Natahlia zoekt invulling

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
natahlia
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Lieve Natahlia zoekt invulling

Bericht door natahlia »

Hoi liefjes,

Overdag ben ik een stoere mannelijk man, die door gebruik van hormomen mooie vrouwelijk vormen heb gekregen welke ik graag in wil zetten op zoek naar optimaal genot...met jou / jullie.
De tem is transgender en voor de gelegenheid kan ik mijn borsten tot een volle F cup vergroten (niet van die vullinkjes of kip filetjes), maar echte volle bouncing boobs waar je lekker je handen omheen kunt houden en soms er tussen je mooie pik mag laten glijden.
Bij voorkeur draag ik super spannende en strakke corsetjes, mooi opgemaakt en schoon, mooie kousen, en killer high heels. Mijn voorkeur gaat uit naar opwindende mannen met karakter en een goed gevulde broek die mijn wel eens willen verwennen, om het even of dit diep anaal of een goede deepthroat is, maar altijd met een doompje.

Wensen en fantasieen heb ik genoeg; zoals met drie of meer mannen tegelijk in mij en samen naar een hoogte punt gaan, maar een deepthroat en diep achterin klaar komen lijkt me ook heel spannend. En buiten dat laat ik mij graag verrassen met spannende voorstellen...wie o wie...

PS: de avatar is echt van mij.

Kus
Natahlia
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast