Hoi, ik ben Uschi

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Uschi
Berichten: 191
Lid geworden op: 24 mei 2015 22:00
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Hoi, ik ben Uschi

Bericht door Uschi »

Hoi hoi

Ben al jaren actief op sex gebeid maar nieuw op dit forum. Heb me bij het invullen van de gevraagde gegevens een beetje verbaast over het gebrek aan opties. Zo moet men aangeven of men man of vrouw of stel is, terwijl ik liever de niet bestaande optie cd/tv had aangevinkt (ben ik als crossdresser man of vrouw ?). Crossdressing kan weliswaar worden aangevinkt als fetish, maar afgezien van een al dan niet als zodanig herkenbare gebruikersnaam valt daar voor een ander niet uit op te maken of men crossdresser is, ze zoekt of beide (in mijn geval overigens dat laatste). Ook moet men aangeven of men een man, vrouw of stel zoekt. Wat is dat voor een inperking van vrijheid ? Is het niet toegestaan om open te staan voor een ieder die je leuk vindt, ongeacht of het een man, vrouw, stel of anderzins is ? In mijn geval dekt zelfs de term "bi "de lading niet want ik ben pansexueel hetgeen betekend dat ik behalve voor mannen en vrouwen ook open sta voor alle leuke variaties daarop zoals shemales, crossdressers, intersexuelen, gf (gender floating), it's (mensen die er voor kiezen zichzelf als het te definiëren), queer etc. etc.

Ook crossdressers heb je in vele soorten en maten. Sommigen doen het 24/7, anderen zo vaak als ze kunnen (dus ook thuis als ze alleen zijn), sommigen doen het af en toe thuis voor de spiegel voor de kick van het omkleden en voor weer anderen is het een sexuele fetish/alternatieve vorm van erotisch uitgaan. Ik zelf behoor tot die laatste categorie. Ik voel thuis geen enkele behoefte om me als vrouw te kleden, zal/wil zo ook niet zo over straat gaan, maar vindt het heerlijk om op plekken als erotic cinema als cd/tv rond te huppelen en als zodanig sexuele avontuurtjes aan te gaan met de andere bezoek(st)ers. Ik sta in beginsel open voor een ieder die me frisgewassen en respectvol tegemoet treedt en val zelf vooral op vrouwelijke vormen en op piemels/erecties. Ook heb ik een mega fetisch voor spuitende pikken en sperma. Ik sta open voor 1:1, trio en sex met meerderen en ben bovenal een groot liefhebber van gangbangs, blowbangs/bukkake. Ik ben dol op pijpen maar niet op geurtjes dus na het plassen even wassen. Naast pijpslet ben ik ook nog eens een enorme zaadslet en mijn grote droom is om ooit nog eens het middelpunt te mogen zijn van een blowbang/bukkake sessie met meer dan 10 man (of liever nog een veelvoud daarvan). Ook lik ik graag ondergespoten (gangbang)dames schoon.

Erotic cinema ligt net iets te ver uit m'n route om zomaar even langs te wippen (woon in Rotterdam en ben ov afhankelijk) dus ik zal waarschijnlijk alleen langskomen als er qua gangbang/spuitende pikken iets bijzonders te beleven valt, hetzij als Uschi, hetzij als mezelf (omkleden kost tijd en als een gangbang net begonnen is duik ik liever direct in de actie). Ben o.a. een groot fan van Wendy en Nathalie.
Ik, leuke bi man/travestiesletje sta open voor een ieder die me frisgewassen/respectvol tegemoed treedt voor o.a. 1:1, trio, groepsex, blow/gangbangs en bukkake. Heb een visueel orale fetish voor erecties, spuitende pikken, sperma.... en dames :-).
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast