Meesteres E. en sissy hoer eric

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
ericlaservante
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Meesteres E. en sissy hoer eric

Bericht door ericlaservante »

Sinds 2014 ben ik de vaste en enige sissy slet van Meesteres E.
Dit in overleg met en met toestemming van Haar echtgenoot.
De regel is dan ook dat Zij en ik geen sex hebben.

ik ben er puur voor Haar genot en plezier.
Zo geniet Zij er enorm van om mij diepgaand en publiekelijk te vernederen en om mij op pijnlijke wijze te straffen.

Voor Meesteres E. geef ik oraal en anaal genot aan Heren zoals een sissy dat hoort te doen.
Voor Meesteres E. kleed ik mij in zeer gewaagde, uitdagende en hoerige & lingerie waarmee ik echte Mannen het hoofd op hol breng.
Voor Meesteres E. dien ik Stellen die van mijn lichaam en/of mijn diensten gebruik willen maken.
Voor Meesteres E. dien ik ook andere, veeleisende Dames.
Voor Meesteres E. drink ik lichaamssappen....Zij bepaalt welke....en van wie.
Voor Meesteres E. stel ik mijn lichaam beschikbaar om allerlei pijnlijke en/of beschamende (s)experimenten mee te laten doen...door Haar en door eventuele anderen.
Meesteres E. heeft er veel plezier in om mijn ballen hardhandig te pijnigen door te stompen, te slaan en te schoppen.

Meesteres E. (1967) is een boomlange BBW Dame met zware cup E tieten die bi-sexueel is en een zeer kinky mind heeft.
Zij laat zich graag opgeilen door echte mannen en zwoele dames.
Neuken met Meesteres E. is niet uitgesloten.

sissy hoer eric (1968) is een normaal gebouwde (88kg, 1.90m) slet met een grote dikke onbesneden clit (20x5cm) die hij alleen mag gebruiken met toestemming van Meesteres E.
hoer eric pijpt, trekt en laat zich in opdracht van Meesteres E. in zijn nauwe gespoelde en geschoren kut neuken.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten