Hoi lustvolle Bi-stellen,
Had mijzelf hier al voorgesteld maar mijn profiel weggehaald omdat ik me groen en geel ergerde aan die kerels die hun kleren aanhouden en met een totaal onverzorgde bos haar op hun piemel rondhangen en zwijgend staan te rukken. Verder ben ik heel serieus hier aanwezig en niet om effe snel 'het vrouwtje van een stel' te neuken, ik ben Bi en zoek kontakt als hieronder beschreven :
Van plan de EC in Arnhem te bezoeken en hoop een heerlijke geile sexafspraak te kunnen hebben met een of meerdere Bi-stellen (M/V) die beide Bi zijn.
Even een klein profiel wie en wat ik ben: potente mannelijke man 50 jr(185/90) ongebonden, intiem glad geschoren, gbbs, hou van kinky met stijl en respect, in het spel met de man ben ik een Dominant en zoek dus een stel waarvan de man sub is en de vrouw geil wordt als ik met haar ventje speel maar zelf ook lekker door mij geneukt wil worden, een echte trio dus !
Ik ben een Dominante Switch en vindt het aangenaam als de vrouw ook Swirch/Dominante trekjes heeft verpakt in sletterig geil gedrag en zou bij een dame met de juiste match kunnen subben evt. door haar met een strap-on anaal genomen willen worden ! Like the Lifestyle, jullie ook ?
(eventuele cuckoldstellen die een Bull zoeken ontmoet ik ook graag)
Laat even iets horen als dit jullie aanspreekt dan zou het best een megageile avond kunnen worden.
Ben niet op zoek naar eenmalige vluchtige kontakten !
Intiem glad geschoren en hygiene zijn een must !
Geile Groeten , Biknuffel
Nieuwe poging: biknuffel stelt zich voor....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten