GPB stelt zich voor

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
gpb
Berichten: 26
Lid geworden op: 27 okt 2015 16:41
Geaardheid: hetero
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

GPB stelt zich voor

Bericht door gpb »

Hoi allemaal,

Mijn Meester GuiltyPleasure heeft ons hier al geïntroduceerd, maar ook nog even een kort stukje over mezelf, aangezien niet iedereen hier weet dat GPB de nickname is van ‘ die sexy vrouw’ die bij GuiltyPleasure hoort (niet alleen hier maar ook in het dagelijks leven zijn wij al lang samen).

Dus bij deze, aangenaam, GPB; ik ben dus die sexy vrouw (zoals ik door sommige mannen hier op het forum wordt genoemd * bloos*) en slavin van mijn Meester. Ik kom graag met mijn Meester naar de EC voor een fijn pijn (zwepen) spel of een spannende erotische ervaring.

Ik hou van hakken, sexy lingerie en zie er graag mooi en verzorgd uit. Ik hou erg van bekeken worden. Dat laatste betekent overigens niet dat je me zomaar mag aanraken. Sowieso stel ik het op prijs als je dat eerst netjes vraagt, en dan zal ik soms ja, soms nee zeggen. We zijn selectief in wat we met wie willen doen.
Ik hou van nette, verzorgde mannen (tot circa 50 jaar). Uiteraard zijn respect, hygiene en safe seks zeer belangrijk.
We komen altijd samen naar de EC en mijn Meester beslist wat er gebeurt, maar soms mag ik daar ook zelf initiatief in nemen. Spannend! Ik vind het ook dan wel prettig om niet steeds achtervolgt te worden door de cinema heen.
Naast mannen vind ik vrouwen overigens ook leuk, maar die zie ik nog niet zoveel in de EC. Wie weet wel na dit topic ;)

Wie weet tot ziens in de EC! Een berichtje sturen mag ook altijd, maar ik antwoord alleen op leuke berichten (dus niet op dickpics e.d. ).
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Erik21 en 18 gasten