Nieuw hier bij EC

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sexmart
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mei 2022 10:12
Geaardheid: homo
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Lesbisch
Locatie: Midden nederland
Contacteer:

Nieuw hier bij EC

Bericht door Sexmart »

Hallo allemaal , ik ben nieuw hier en heb veel zin om binnekort naar EC amersfoort te gaan.
Ik ben mart , 40 jaar , gay ,meer bttm en vind allerlei dingen spannend en lekker.
Omdat ik nog wat onzeker ben over hoe mijn bezoek precies zal gaan hoop ik dat jullie een paar vragen kunnen beantwoorden.
1 als je binnenkomt ,ga je dan gelijk helemaal naakt of kan ke ook bijvoorbeeld met een tshirt aan lopen en verder niks ?
2 als het niet druk is kan je dan ook met jezelf spelen of is dat not done ?
3 is het een probleem als je met een stijve rondloopt ?
4 hoe geef je aan dat je safe sex wilt ?
Alvast bedankt voor al jullie mogelijke antwoorden en hopelijk snel tot ziens
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2235
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Nieuw hier bij EC

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste Sexmart,
Super leuk dat je de stap zet om onze EC te bezoeken en goed dat je het forum raadpleegt om voor jou wat meer duidelijkheid te krijgen.
Je geeft aan dat je graag naar Amersfoort wilt gaan alleen heb je gereageerd onder Arnhem. Dit is verder natuurlijk geen probleem, maar dat je je daar bewust van bent.

Je mag bij ons altijd naakt lopen. Een handdoek is hierbij wel verplicht om op te zitten ivm. hygiëne. Op maandag en donderdag is het naaktdag dus dan ben je verplicht om naakt te lopen. Jee Spullen/kleding/telefoon kan je opbergen in een kluisje bij ons in de EC.
Wat je met jezelf doet in de EC is helemaal aan jou, zolang je mensen er niet lastig mee valt. Het is dus helemaal prima om met jezelf te spelen als je bij ons in de EC bent.
Lopen met een Erectie is ook geen probleem. Het blijft natuurlijk een opwindende plek.
Bij ons hebben we een SafeSex beleid maar we kunnen hier niet altijd op controleren. Ga er voor jezelf altijd van uit dat je condooms bij je hebt en dat je deze voor jezelf ook gewoon geberuikt.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten