Nieuw hier - nog voor het eerste bezoek

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Krzysztof1981
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 sep 2022 10:53
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Nieuw hier - nog voor het eerste bezoek

Bericht door Krzysztof1981 »

Hallo allemaal. Mijn naam is Krzysztof en ik kom uit Polen. Ik spreek geen Nederlands. Ik schrijf dit bericht met een vertaler om het voor u gemakkelijker te maken om te lezen, maar ik spreek dagelijks Engels. Een bezoek aan een erotische bioscoop is al lang mijn hete droom. Ik ben twee keer in andere bioscopen geweest, maar ik vond alleen mannen. Eén raakte me aan zonder toestemming, dus ik ging weg, in een andere bioscoop werd ik belegerd door mannen, ook al zei ik dat ik hetero was. Ik hou je forum in de gaten en lees dat je om de rechten van bezoekers hier geeft. Daarom wil ik nu naar je toe komen. Ik ben heteroseksueel en het gevoelige type. Een echte dichter (met originele boeken), dus best gevoelig. Ik heb een complete persoonlijke cultuur. Respect voor mij is heel belangrijk. Als ik bij je kom, zal ik waarschijnlijk lang blijven kijken om mijn stress te laten verdwijnen. Maar ik droom ervan om daar een vrouw te ontmoeten die zich met haar uitdrukkelijke toestemming zou laten aanraken, haar baarmoeder zou likken (orale seks is mijn fetisj), of iets meer. Ik kan heel gestrest raken tussen veel naakte mannen, maar dan zal ik alleen maar kijken en de vraag beantwoorden: mag ik op zo'n plek zijn? Maar ik wil het echt kunnen, want ik droom al jaren van het beleven van momenten in de erotische cinema, naast de dames en ik moet het gewoon doen. Als ik ga, zal ik eerder schrijven. Ik weet nog niet of ik naar Amersfoort of Hilversum ga. Of misschien wil een dame of een stel een afspraak met mij maken voor de ingang en mij voorstellend, alles laten zien en mij helpen ontspannen? Maar ik spreek alleen Pools en Engels. Nou... ik wacht op een geschikte datum en ik zal er zijn. Groetjes aan iedereen!

[verwijdert door beheerder]
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten