Even voorstellen

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Gebruikersavatar
MaxDutch42
Berichten: 4
Lid geworden op: 16 jan 2023 20:54
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 56
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Squirting
Contacteer:

Even voorstellen

Bericht door MaxDutch42 »

Hoi, mijn naam is Max. Een wat oudere vent maar zeker niet verouderd. Zit aardig onder te tattoo's. Bovengemiddelde pik. Baard en kale kop. Ik kwam deze site en Erotic Cinema bij toeval tegen. Het is vrij nieuw voor mij maar ik ben zeker niet onschuldig. Ik speel al online voor andere om mij te zien. Dat vind ik namelijk best spannend. Bekeken worden. Ook lijkt me een gloryhole heel leuk en zou ik het niet erg vinden om mee te doen met stellen of als een dame of dames mij willen.

Ik heb al ervaringen met trio's MMV en MVV en vind vooral jonge meiden heel leuk. Ik heb een hele lieve supermooie vriendin die de helft van mijn leeftijd is. Maar ze is niet into dit soort gelegenheden. Ik ben haar trouw dus zal niet snel neuken met een ander. Maar ik stel mijn pik graag beschikbaar en zou het leuk vinden om dus bekeken te worden.
IMG_4694.JPG
Ik heb geen idee hoe het er aan toe gaat bij Erotic Cinema en laat me graag een en ander voordoen of uitleggen.

Foto ben ik echt. Meer op verzoek. En uiteraard vraag ik net als iedereen hier wel wat discretie.

Groetjes,

Max
IMG_4759.jpg
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten