Hoi hoi ik ben tv Sindy Kate

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Gebruikersavatar
CDcindylust
Berichten: 5
Lid geworden op: 12 jul 2021 22:59
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Hoi hoi ik ben tv Sindy Kate

Bericht door CDcindylust »

Hoi hoi allemaal , leuk dat jullie mijn post bekijken hier ...
Al jaren kleed ik me graag als vrouw en steeds neem ik dat stapje verder wat me erg opwind want het is gewoon geil om als vrouw gekleed te zijn hihi... nu is 14 februari een tgirl party in Arnhem en gezien het nog Valentijn is ook op die dag lijkt het mij wel leuk om dit keer de stoute schoenen aan te doen en deze tgirl party nu dan ook echt eens te beleven want het lijkt me echt een spannende party waar gelijkgestemde komen om te kletsen en te genieten..van elkaar hihi..

Extra spannend maakt het dus voor mij want ik weet echt niet wat ik moet verwachten die dag.. misschien kan iemand een reactie sturen wat er zoal te doen en te beleven is voor een sexy Travo als ik ? Hihi

Mijn stats zijn

38jr 190 78 18cm redelijk slank hoor hihi krijg veel leuke reacties de laatste tijd nu ik me echt als vrouw zag met die blonde pruik hihi
Ik ben verder into kinky sleazy sex en hou van lekkere pikken om te pijpen en word dan ook graag geneukt
Een sexy halsbandje om speciaal voor jullie zodat je me kunt leiden
Blinddoek bondage mondknevel pijpen en sperma slikken is wat ik die dag wil...

Als iemand met de make-up kan helpen dan zou dit fijn zijn.. blijft lastig hihi in de winkel zal ik iets moois uitzoeken wat ik dan zal gaan showen tijdens de party want deze geile tgirl wil de volgende winnares zijn hihi

Tussen 12.00 en 18.00 zal ik aanwezig zijn en hoop op heel veel zaad kanjers ..
Hihi

Liefs en geile kus van mij


Sindy Kate Afbeelding
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten