Sletje

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
Cumbizz
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 nov 2021 16:58
Geaardheid: hetero
Geslacht: Stel
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Sletje

Bericht door Cumbizz »

Hi! Ik ben Kirsten en hou er van om ‘lekker lang met iemand te seksen’. Wat ik ook lekker vind? Op de gynaecologenstoel of swing de ene na de andere pik in me te voelen. Mijn wens? Alle drie m’n gaatjes tegelijk gevuld te hebben.. Doe je mee? Dan ga ik daarvoor graag mee naar een bed.


Ben een slanke dame met lang blond haar en blauwe ogen en in het dagelijks leven een normale vrouw met dito baan en een prima sociaal leven … maar af en toe verander ik in een zaadgeile neukslet die volledig gebruikt wil worden!!! Lekkere stevige seks met dirty talk. Bef me, neuk me en ook anaal laat ik me graag vullen. Laat jij mij lekker spuiten?

Als vrouw met een hoge seksdrive val je al snel onder de categorie hoer of slet. Net als mannen kunnen wij vrouwen toch ook best onverzadigbaar en geil zijn zonder direct te vallen onder de noemer "slet". Tijdens de seks vind ik dirty talk overigens best geil, maar daarbuiten leef ik een heel ander leven als assistente op een advocaten kantoor. Ik ben dus geen type voor een vaste relatie, maar sta altijd open voor wisselende contacten. Iemand had mij wel eens verteld dat zij het juist zo leuk vind dat elke man weer anders is en daarbij leeftijden onbelangrijk zijn. Dat kan ik inmiddels beamen en ik kan plezier hebben met mannen van jong tot oud..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten