Nieuw, spannend

Nieuwe en bestaande gebruikers van ons Forum kunnen hier zichzelf voorstellen.
SeksStel2
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2024 13:19
Geslacht: Stel
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Kousen - panty’s - voeten
Contacteer:

Nieuw, spannend

Bericht door SeksStel2 »

Hoi,

Wij zijn een gelegenheid stel dat over niet al te lange tijd van plan is om eens in Amersfoort te komen kijken of we samen wat leuks kunnen beleven.
Marly is in ieder geval nu al erg benieuwd naar de stoel die ze op foto's zag.
Zelf ben ik erg benieuwd of er mannen zijn die zich kunnen beheersen en haar op een respectvolle manier kunnen neuken. Het gaat alleen om neuken mc, pijpen mc en evt over haar borsten klaarkomen.
Als stel zijn we trouwens al een tijdje op zoek naar een leuke dame die met ons mee wil spelen. Marly is bi en wil haar dominantie kant wel eens gaan ontwikkelen, daar krijgt ze bij mij geen kans voor omdat ikzelf namelijk erg dominant ben.
lekker buiten spelen doen we ook
lekker buiten spelen doen we ook
Dus.....
Benieuwd of er leuke reacties komen, dan zouden we ons geroepen voelen iets eerder dan gepland langs te komen.
We zijn trouwens gebonden aan Amersfoort, de andere locaties zijn niet haalbaar voor ons, dus voorstellen voor buiten Amersfoort zijn nutteloos.

Zij is onderdanig maar alleen naar hem. Bij een bi vrouw is ze dominant.
  • Alles met respect
  • Geen wachtrij met mannen, wij kiezen je wel uit
  • neuken met condoom
  • pijpen met condoom
  • Erge hekel aan haantjes gedrag
  • Hygiëne staat bovenaan
Zelf ben ik 100% hetero, daarom is pijpen ook met condoom heb namelijk geen zin om een man te proeven als we in de auto zitten.

Geef respectvolle reacties, Marly is een nette vrouw en wij tolereren geen achterlijk gedoe!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten