Hallo iedereen,
Via Fetlife werd ik verwezen naar dit forum en hoewel dit zeer onbekend gebied is, ik dit erg eng vind wilde ik mijzelf toch even aan jullie allen voorstellen. Meryl is mijn (gebruikers)naam als meisje. Ik ben een genderfluïde persoon, wat betekend dat je mij als meisje nooit buiten zult treffen, maar tussen de vier veilige muren van zowel mijn woning en wellicht dus de Travo- en Transdagen (voorlopig alleen gericht op Amersfoort) zul je mij zeer zeker als meisje treffen.
Ik heb een zeer sterke voorkeur voor BDSM en ben daarin zelf zowel onderdanig (het allerliefste) als Dominant (al komt dat nog maar zelden voor) en op zoek naar alleen andere Transseksuelen, shemales, genderfluïden, travestieten en/ cross dressers. Mijn interesse (voor nu) gaat uit naar de Gloryholes, waarbij ik diverse anonieme penissen zal verwennen met mijn zoete lippen. (Het staat buiten kijf dat dit alles louter SAFE zal gebeuren. Hierbij zou ik een 'systeem' willen bedenken dat ik hen met de meest impressieve penis, een groepje van laten we zeggen vier á vijf personen, een lintje om de pik hang met als mededeling dat ik interesse heb in meer; seks, SM, spel en een gangbang, mocht ik mij daar die dag zeker genoeg voor voelen.
Zonder hoge hakken ben ik 1.88 meter lang, weeg ik rond de 88 kilo, heb goud bruine ogen en...
...laat ik de rest even anoniem houden. Dat zou ik ook op de speeldagen (met louter andere TS/TV/GF en shemales) kunnen doen door mijzelf in een bodysuit te kleden en een latex 'hood' op te doen.
Ik kijk er naar uit hier leuke en lieve mensen te leren kennen.
Denk je me al te kennen? Geef dat dan zeker even aan in je reactie of bericht!
Meryl; genderfluïde persoon zoekt andere TV/GF/TS
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten