Vrijdag 7 december

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Stelletjealtijdgeil
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Vrijdag 7 december

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Aankomende vrijdag gaan we weer langs bij de bios ...we zijn er van 15.00 tot 17.00.
Zijn er nog leuke ..gezellige, frisse en geile heren/ dames/stellen die mee willen spelen ?
Uiteraard bepalen we zelf wie er mee doet en.wie niet. Opdringerige types houden we niet van...we nodigen zelf uit....
Alles met condoom uiteraard en niet beffen.

We hopen op een geile vrijdag middag ...tot dan!!!
Laatst gewijzigd door Stelletjealtijdgeil op 13 feb 2019 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.
ryuk378
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Vrijdag 7 december

Bericht door ryuk378 »

Ik zal er zeker zijn en heb echt wel zin om mee te spelen, tot dan! X
venga
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door venga »

Wat super lekker dat jullie weer langs komen. Zeker zin om mee te spelen. Door de herinnering aan de vorige keer heb ik nu al een harde pik :oops: :roll:
Stelletjealtijdgeil
Contacteer:

venga schreef:Wat super lekker dat jullie weer langs komen. Zeker zin om mee te spelen. Door de herinnering aan de vorige keer heb ik nu al een harde pik :oops: :roll:

Mmmm lekker! X
DenzelW
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 99
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Bericht door DenzelW »

Hallo,
Ben nieuw hier! Ik heb hier 1 keer een bezoek gebracht en kom overmorgen ook weer even kijken :D !
Met jullie komst wordt het vast wel gezellig!
Tot vrijdag! Gr. DenzelW
mobie200
Geaardheid: bi
Leeftijd: 59
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door mobie200 »

heb er wel zin in.

ga zeker komen om te genieten
Stelletjealtijdgeil
Contacteer:

DenzelW schreef:Hallo,
Ben nieuw hier! Ik heb hier 1 keer een bezoek gebracht en kom overmorgen ook weer even kijken :D !
Met jullie komst wordt het vast wel gezellig!
Tot vrijdag! Gr. DenzelW
Gezellig! Tot vrijdag! X
Stelletjealtijdgeil
Contacteer:

mobie200 schreef:heb er wel zin in.

ga zeker komen om te genieten
Super! Tot vrijdag! X
venga
Leeftijd: 43
Contacteer:

Bericht door venga »

Mijn 1e bezoek twee weken geleden was zeer goed bevallen. Reden om nu weer te komen en vooral ook omdat 'Stelletjealtijdgeil' er ook weer was.

Op het moment dat 'Stelletjealtijdgeil' binnen kwam waren er nog 3 andere stellen aanwezig. 1 oudere dame had ik net een ontspanningsmassage gegeven en een andere dame had rugklachten. Bij haar was ik net bezig om de knopen in haar onderrug weg te masseren.

Stelletjealtijdgeil, waarvoor ik was gekomen kwamen voorbij lopen. Ik genoot van hun uitstraling maar zag een sliert mannen achter haar aanlopen. Het was dringen geblazen en ik besloot hen lekker te laten gaan. 1 van mijn regels blijft toch om iedereen vooral de ruimte te geven.

Ik besloot om lekker verder te gaan met de massage. Ik overtrad wel mijn beroepscode door haar ook een body to body te geven, haar borsten te masseren, haar kutje te vingeren en om haar uiteindelijk stevig te neuken.

Daarna stond ik op de gang te wachten om mijzelf af te douchen en mijn pik weer fris te maken voor de volgende ronde. Ik kwam haar van 'Stelletjealtijdgeil' op de gang tegen. We keken elkaar even in de ogen. Herkenden elkaar waarop wij elkaar spontaan begroette. Ik voelde meteen weer de klik, alsof wij elkaar al jaren kende terwijl het gewoon de 2e keer was dat wij elkaar zagen.

'Stelletjealtijdgeil' ging ook op het bed verder, samen met het andere stel die ook nog lekker geil bezig was.
Ik genoot alleen al van het uitzicht op haar blanke lichaam, haar zachte borsten, haar vriendelijke uitstraling. Ik genoot van het contact dat zij met haar partner heeft. Ik zag haar genieten van haar mannetje terwijl zij zich ook overgaf aan de betastingen van de mannen om haar heen.

Langzaam voelde ik dat de aandacht mijn kant op ging en na de pijpbeurt van haar mannetje was het mijn beurt haar te neuken. Ik neukte haar wederom stevig, maar voelde vooral de geiligheid stromen toen ik lekker bovenop haar lag en onze tongen zich met elkaar verstrengelde. Mijn pik werd gevoeliger en boorde zich diep bij haar naar binnen. Ik voelde hoe haar kutje heerlijk op mijn bewegingen reageerde. Het was een genot om haar zo te voelen.

Daarna mochten andere mannen. De sfeer in ons groepje was inmiddels ontspannen en iedereen had aandacht voor elkaar. Ik heb hun wederom, net als twee weken geleden bedankt voor de fijne ontmoeting.
Bij het weggaan kwam er nog een stel binnen. De uitstraling van haar gezicht was geweldig en ik was onder de indruk van haar zwangere buik van ongeveer 4/5 maanden.

Wederom was het een spannende middag, maar ik moest naar huis. In de gang stonden 'Stelletjealtijdgeil' en ik inmiddels in de kleren. We namen afscheid met de tekst, dat wij elkaar blijven volgen op het forum. Ik hoop jullie heel snel weer te zien, te ruiken, te voelen, te betasten, ..... Thanks voor alles en vooral de glimlach die ik voelde toen ik weer naar mijn auto liep.
Biman27
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door Biman27 »

Wie is die zwangere vrouw? Heel erg geïnteresseerd om je te ontmoeten.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten