Na lange tijd een keertje op de donderdag langs geweest .
En dat was goed bevallen.
We hebben erg genoten van het feit dat ik door de heren goed verwend werd.
Heb lekker geneukt ,gepijpt en getrokken.
En zelf ben ik nog gebefd en werden me borsten niet overgeslagen .
Heren heel erg bedankt.
Naaktdag 24 oktober
- nijntjestout69
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
- Multibanaan
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Naaktdag 24 oktober
Wow, nu baal ik dat ik donderdag toch niet naar Arnhem ben gegaan! Mooi dat je goed bevredigd bent weggegaan, hopelijk kom je snel nog eens voor de herkansing dan 

-
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
het was een verrassing om je weer te zien en ik heb weer enorm van je genoten....x Bart
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Hoi nijntje .
Kon gister niet naar de naaktdag ,, nu lees ik dat het een heerlijke middag is geweest .
hopelijk zie ik je op de volgende naaktdag .
warme groet 1martin
Kon gister niet naar de naaktdag ,, nu lees ik dat het een heerlijke middag is geweest .
hopelijk zie ik je op de volgende naaktdag .
warme groet 1martin
- Patrick666
- Leeftijd: 47
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
Balen balen balen....
Ik was smorgens nog aan het twijfelen tussen Amersfoort en Arnhem, maar toch de trein naar Amersfoort gepakt omdat ik daar meestal de spannenste verhalen van de naaktdag lees. Van 11 tot 13.30 daar gezeten tussen de bejaarde mannen, een aantal pikken van me weg moeten sturen, maar geen enkele lekkere dame gezien, dus maar naar het prive huis gegaan om me door Aida onder handen te laten nemen.... Ze deed haar werk goed, maar Nijntjestout.... jij bent een van de top tien meiden die ik graag eens tegen het heerlijke lijf was gelopen bij de EC.... De foto is echt heerlijk... Mijn zaad sprong er bijna vanzelf uit net
Fijn dat je genoten hebt, ik was graag een van de vele pikken geweest... hopenlijk tot een volgende keer.
groetjes,
Patrick
Ik was smorgens nog aan het twijfelen tussen Amersfoort en Arnhem, maar toch de trein naar Amersfoort gepakt omdat ik daar meestal de spannenste verhalen van de naaktdag lees. Van 11 tot 13.30 daar gezeten tussen de bejaarde mannen, een aantal pikken van me weg moeten sturen, maar geen enkele lekkere dame gezien, dus maar naar het prive huis gegaan om me door Aida onder handen te laten nemen.... Ze deed haar werk goed, maar Nijntjestout.... jij bent een van de top tien meiden die ik graag eens tegen het heerlijke lijf was gelopen bij de EC.... De foto is echt heerlijk... Mijn zaad sprong er bijna vanzelf uit net

Fijn dat je genoten hebt, ik was graag een van de vele pikken geweest... hopenlijk tot een volgende keer.
groetjes,
Patrick
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten