seks met gewillige amateur meid vier februari
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Stel
- Leeftijd: 29
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
seks met gewillige amateur meid vier februari
Hi! Ik ben Kirsten en hou er van om ‘lekker lang met iemand te seksen’. Wat ik ook lekker vind? Op de gynaecologenstoel of swing de ene na de andere pik in me te voelen. Mijn wens? Alle drie m’n gaatjes tegelijk gevuld te hebben.. Doe je mee? Dan ga ik daarvoor graag mee naar een bed.
Ben een slanke dame met lang blond haar en blauwe ogen en in het dagelijks leven een normale vrouw met dito baan en een prima sociaal leven … maar af en toe verander ik in een zaadgeile neukslet die volledig gebruikt wil worden!!! Lekkere stevige seks met dirty talk. Bef me, neuk me en ook anaal laat ik me graag vullen. Laat jij mij lekker spuiten?
Als vrouw met een hoge seksdrive val je al snel onder de categorie hoer of slet. Net als mannen kunnen wij vrouwen toch ook best onverzadigbaar en geil zijn zonder direct te vallen onder de noemer "slet". Tijdens de seks vind ik dirty talk overigens best geil, maar daarbuiten leef ik een heel ander leven als assistente op een advocaten kantoor. Ik ben dus geen type voor een vaste relatie, maar sta altijd open voor wisselende contacten. Iemand had mij wel eens verteld dat zij het juist zo leuk vind dat elke man weer anders is en daarbij leeftijden onbelangrijk zijn. Dat kan ik inmiddels beamen en ik kan plezier hebben met mannen van jong tot oud..
Ben een slanke dame met lang blond haar en blauwe ogen en in het dagelijks leven een normale vrouw met dito baan en een prima sociaal leven … maar af en toe verander ik in een zaadgeile neukslet die volledig gebruikt wil worden!!! Lekkere stevige seks met dirty talk. Bef me, neuk me en ook anaal laat ik me graag vullen. Laat jij mij lekker spuiten?
Als vrouw met een hoge seksdrive val je al snel onder de categorie hoer of slet. Net als mannen kunnen wij vrouwen toch ook best onverzadigbaar en geil zijn zonder direct te vallen onder de noemer "slet". Tijdens de seks vind ik dirty talk overigens best geil, maar daarbuiten leef ik een heel ander leven als assistente op een advocaten kantoor. Ik ben dus geen type voor een vaste relatie, maar sta altijd open voor wisselende contacten. Iemand had mij wel eens verteld dat zij het juist zo leuk vind dat elke man weer anders is en daarbij leeftijden onbelangrijk zijn. Dat kan ik inmiddels beamen en ik kan plezier hebben met mannen van jong tot oud..
- Benno
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: seks met gewillige amateur meid vier februari
Hmmm, best apart... in jouw profiel staat dat je een man bent.
-
- Geslacht: Stel
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Dat klopt ik ben haar meester, wij zijn geen stel. Vandaar dat er op mijn profiel staat dat ik een man ben. Ze heeft het zelf getypt
- Rubindream
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Kom maar op, ik vind het supergeil: een vrouw die weet wat ze wil en dan ook nog niet bang is om haar verlangens de vrije loop te geven, heerlijk! Ik zou niets liever willen dan je een keer tegen het lijf te lopen om te kijken of het klikt…
-
- Leeftijd: 56
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Ben erg benieuwd naar je, ik vind het wel stoer en opwindend wanneer een vrouw zich sexueel helemaal kan laten gaan en kan genieten van andere mannen erbij. Ik zou al jouw gaatjes wel willen vullen. Ik zorg dat ik erbij ben. Ben ook benieuwd hoe je eruit zie.
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Wat een geil verhaal .wil kirsten graag ontmoeten en voelen .
Voorkeur in de sling om beide gaten goed te vullen .wanner kan ik jullie verwachten . Hete groet martin
Voorkeur in de sling om beide gaten goed te vullen .wanner kan ik jullie verwachten . Hete groet martin
-
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Haha heel veel mannen gaan teleurgesteld worden als ze 4 februari gaat (jongerendag)
-
- Contacteer:
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Contacteer:
Tot maximaal 40 jaar, bountyhunter. Ouder dan dat wordt je geweigerdbountyhunter schreef: ↑28 jan 2022 11:14Op jongerendag zijn ook ouderen welkom hoor dus ik snap jouw reactie niet helemaal.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten