Spannend stel

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Yurik
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Spannend stel

Bericht door Yurik »

Vandaag was het rustig in Arnhem, totdat een mooi stel een rondleiding kreeg. En tot mijn verbazing bleven ze! De vrouw nam de tijd om zich mooi aan te kleden en ze zich er echt heel fraai uit, inclusief lange erotische panties.
Na wat kletsen gingen ze (en wij dus ook) naar de kleine bios. Daar kregen we een mooie show te zien: trekken/pijpen/beffen en neuken. Jammie. Alle mannen hadden al snel de piemel te voorschijn en zij genoot daar zichtbaar van.
Hierna weer wat gekletst en een rondleiding gegeven in de darkroom. Ze was erg gebiologeerd van de glory holes en toen er ook nog iemand zijn lul erdoorheen stak stond ze te giechelen als een klein meisje. Het was te donker om te zien, maar ik weet zeker dat ze blosjes op haar wangen had.
Tijdens ons gesprek vertelden ze ons dat ze het heel opwindend vinden als mannen kijken, maar aan meer dan dat waren ze (nog) niet toe. Dat vonden we natuurljik helemaal prima, gentlemen als we zijn. Maar ik voelde de teleurstelling in mijn lijf en zag het ook bij de andere mannen.
Ze lag al snel op de gyneacologenstoel en dat was hemels om te zien. Wat een heerlijke borsten met ontzettend mooie tepels! En het geluid van haar sappen was meer dan geil......

Ik ben vanmiddag niet klaargekomen, ik hoop namelijk dat ik ze nog vaker tegenkom en dat we een volgende keer of een volgende volgende keer of een ........ toestemming krijgen om haar prachtige tietjes en de rest van haar mooie lichaam te verkennen en verwennen.

Mooi stel, als jullie dit lezen, bedankt!! En als jullie behoefte hebben kan ik jullie in contact brengen met gelijkgestemde stellen, vrouwen en mannen. Stuur maar een PM als jullie dat wat lijkt. Ook in het oosten van het land!

X en goe goan Yuri
*Het komt zoals het komt*
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten