stellen
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: stellen
Hoi Hoi,
Ik denk dat je geduld moet hebben
Denk ook dat de stellen angst hebben en toch is dat niet zo verwonderlijk ook. Ik was er gisteravond en er kwam een leuk stel binnen die gewoon heerlijk samen wilde genieten, maar de mannen die er waren ca. 10 liepen als jonge hondjes achter ze aan, waar hun na toe gingen waren de mannen ook het viel erg op. Als je als man wat met een stel zou willen doen geef het stel dan de kans en maak eerst even kennis met het stel. Kortom ik vond het allemaal een beetje opdringerig en kan dan goed begrijpen dat stellen angst hebben om dan te komen, maar die tedens is niet alleen te vinden hier, maar ook in clubs!! mannen denken als er een vrouw binnen komt dat ze ongevraagd sex met haar kunnen hebben en dringen zich dan op aan z'n vrouw. Dat doe je in een normale kroeg toch ook niet? De meeste kans maak je gewoon als je een gezellig praatje maakt met de vrouw of stel. Doe er iets nuttigs mee dan heeft iedereen plezier. Het zijn per slot van rekening geen gebruiksvoorwerpen de stellen of vrouwen.
Gr. Frankie
Ik denk dat je geduld moet hebben

Gr. Frankie
Stel 39/42 jaar en beide BI, maar geen must. Zoeken mannen,vrouwen of stellen voor een heerlijke geile spontane date, intiem geschoren is een pre, Heb je belangstelling kunnen we verder praten via PB en horen we graag een geil voorstel.
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 30
- Contacteer:
Precies frankie ...jij snapt het...en dat stel waren wij trouwens 

-
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
ik respecteeu stellen en vrouwen ook, zal me nooit opdringen, moet van 2 kanten komen..
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 42
- Contacteer:
I KnowLeukslankstel schreef:Precies frankie ...jij snapt het...en dat stel waren wij trouwens

Kortom mannen respecteer de vrouwen en stellen die daar komen en vlieg er niet gelijk op alsof ze honing aan hun kont hebben, wacht geduldig af en maak gewoon een praatje met hun en ze laten dan vast wel merken of ze wat meer willen als een praatje.
Nou leukslankstel wie weet zien we elkaar daar nog eens en wie weet neem ik me vrouwtje ook mee, die trouwens net zo lang is als de dame in kwestie

Liefs Frankie
Stel 39/42 jaar en beide BI, maar geen must. Zoeken mannen,vrouwen of stellen voor een heerlijke geile spontane date, intiem geschoren is een pre, Heb je belangstelling kunnen we verder praten via PB en horen we graag een geil voorstel.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten