afgelopen maandag heb ik Simba en Tijger getroffen in Arnhem. Het stel was in de gay-cinema bezig. Simba een prachtige dame werd flink geneukt door haar partner. Na een beetje flirten verhuisden ze naar de sling. Simba vertelde haar grenzen en gaf aan dat Tijger enige interesse had in het vasthouden van een lul. Terwijl hij haar in de sling stevig en hard neukte ben ik met mijn hand via zijn billen naar zijn ballen gegaan. Ik hoorde aan zijn reactie dat hij dat lekker vond. Toen ik naast ze ging staan trok hij me wild af. Ik nam het even over om tot een hoogtepunt te komen en spoot mijn zaad over Simba heen.
Ze wilde een pauze maar toen ik in de grote zaal kwam lag Tijger op de stoel en werd gepijpt door Simba. Ik fluisterde in haar oor dat ik zijn mooie pik wel samen met haar wilde pijpen. Tijger vond het goed en met ons tweeën pijpten we zijn lekkere harde lul. Veel genot voor alle drie. Later op het bed hebben we dat nog een keer herhaald in een 69-er.
Zo lekker om kleine grenzen te verleggen en te ontdekken wat er allemaal kan.
Bedankt prachtig stel.
Simba en Tijger
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 23
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Re: Simba en Tijger
Wow, dat is fantastisch
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Simba en Tijger
... thanx... maar dat hoeft niet 'fantastisch' te blijven voor je... misschien kunnen we een keer afspreken. 

Gebruikers op dit forum: RobvD en 12 gasten