Ik heb deze hele week vrij en wil een x bij deze EC langs komen
Maar ik durf zo nog niet ben aardig verlegen wie wil mij hierbij helpen
Ik ben normaal hetero maar lijkt me wel een x spannend om wat met een jongen of stel wat te doen wie wil wat afspreken en plannen met mij laat ff wat horen
GRTZ SPIKE
ik jongen van 30 jaar wil gaan
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 52
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: ik jongen van 30 jaar wil gaan
de verlegenheid zal je vooral parten spelen bij het binnengaan van de cinema.
Men noemt dat ook wel drempelvrees.
Maar men is daar zeer klantvriendelijk en je stapt de magische drempel van de winkel over en dan heb je het ergste al gehad.
Je loopt naar de kassa, vraagt een kaartje en je gaat de cinema binnen.
Natuurlijk denk je dat je herkend zal worden. Nou, echt niet! Iedereen die daar is, komt voor hetzelfde. En de kans dat een bekende daar net op dat moment ook aanwezig is.......is heel klein.
Ik heb het zelf ooit 1 x meegemaakt. Met een begrijpende blik wederzijds wisten we van elkaar dat ons geheim veilig was en toen zijn we gewoon samen ten strijde getrokken.
Verder loopt men daar vaak ongegeneerd in meer of mindere mate ontbloot rond en onzedelijke handelingen worden her en der zonder schroom gebezigd.
Zolang jij eerst eens rustig de kat uit de boom kijkt, valt de verlegenheid best wel van je af.
Ok, ik hoop je er eens tegen te komen. Ik hou wel van onervaren, timide gasten, haha!
Gewoon die drempel over en dan alle remmen langzaam maar zeker los.
Veel plezier
Men noemt dat ook wel drempelvrees.
Maar men is daar zeer klantvriendelijk en je stapt de magische drempel van de winkel over en dan heb je het ergste al gehad.
Je loopt naar de kassa, vraagt een kaartje en je gaat de cinema binnen.
Natuurlijk denk je dat je herkend zal worden. Nou, echt niet! Iedereen die daar is, komt voor hetzelfde. En de kans dat een bekende daar net op dat moment ook aanwezig is.......is heel klein.
Ik heb het zelf ooit 1 x meegemaakt. Met een begrijpende blik wederzijds wisten we van elkaar dat ons geheim veilig was en toen zijn we gewoon samen ten strijde getrokken.
Verder loopt men daar vaak ongegeneerd in meer of mindere mate ontbloot rond en onzedelijke handelingen worden her en der zonder schroom gebezigd.
Zolang jij eerst eens rustig de kat uit de boom kijkt, valt de verlegenheid best wel van je af.
Ok, ik hoop je er eens tegen te komen. Ik hou wel van onervaren, timide gasten, haha!
Gewoon die drempel over en dan alle remmen langzaam maar zeker los.
Veel plezier
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: ik jongen van 30 jaar wil gaan
Dat is het probleem ook niet ben al vaker geweest maar nog nooit wat ondernomen
Daar ben ik te verlegen voor snap je maar kan deze hele week wel dus laat maar horen
Daar ben ik te verlegen voor snap je maar kan deze hele week wel dus laat maar horen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten