Hindoestaanse slet

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
bikerboy
Berichten: 20
Lid geworden op: 18 jun 2012 12:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Hindoestaanse slet

Bericht door bikerboy »

ben midden 50 te oud of kan het nog hou van lekkere  grote borsten
ben midden 50 te oud of kan het nog hou van lekkere grote borsten
Tepeltje
Berichten: 15
Lid geworden op: 31 mar 2019 14:21
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Hindoestaanse slet

Bericht door Tepeltje »

Gaat het nog door morgen??? wil ook graag komen moet wel een eind reizen dus ik hoop niet voor niks
Gebruikersavatar
Bilekker73
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jan 2024 09:22
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Hindoestaanse slet

Bericht door Bilekker73 »

Hallo beste mensen,
Ik moet helaas afzeggen voor morgenmiddag. De vrouw waar ik contact mee had vroeg me een groepsrssie te organiseren en samen naar cinema Arnhem te gaan. Ze had allerlei spannende ideeen. Ik heb bovenstaande oproep geplaatst zoals zij het wilde, maar heb daarna geen contact meer met haar kunnen krijgen. Ik heb er geen vertrouwen in dat ze morgen komt opdagen. Beslis zelf of je nog naar de bios gaat morgenmiddag, maar reken er niet te hard op dat ze er dan ook is… Sorry voor de gewekte verwachtingen; ik baal hier ook van. Ik bedenk nog of ik zelf wel ga.
Gebruikersavatar
Bilekker73
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jan 2024 09:22
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Hindoestaanse slet

Bericht door Bilekker73 »

Hoi Ilan,
Ik heb net volgend bericht gedeeld:
“Ik moet helaas afzeggen voor morgenmiddag. De vrouw waar ik contact mee had vroeg me een groepsrssie te organiseren en samen naar cinema Arnhem te gaan. Ze had allerlei spannende ideeen. Ik heb bovenstaande oproep geplaatst zoals zij het wilde, maar heb daarna geen contact meer met haar kunnen krijgen. Ik heb er geen vertrouwen in dat ze morgen komt opdagen. Beslis zelf of je nog naar de bios gaat morgenmiddag, maar reken er niet te hard op dat ze er dan ook is… Sorry voor de gewekte verwachtingen; ik baal hier ook van. Ik bedenk nog of ik zelf wel ga.”

Ga jij nog? We zouden samen wat kunnen doen…
Gebruikersavatar
Bilekker73
Berichten: 8
Lid geworden op: 17 jan 2024 09:22
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Hindoestaanse slet

Bericht door Bilekker73 »

Tepeltje schreef: 30 jun 2024 06:45 Gaat het nog door morgen??? wil ook graag komen moet wel een eind reizen dus ik hoop niet voor niks
Hoi Tepeltje,
Ik heb vanavond onderstaand bericht geplaatst:
“Ik moet helaas afzeggen voor morgenmiddag. De vrouw waar ik contact mee had vroeg me een groepsrssie te organiseren en samen naar cinema Arnhem te gaan. Ze had allerlei spannende ideeen. Ik heb bovenstaande oproep geplaatst zoals zij het wilde, maar heb daarna geen contact meer met haar kunnen krijgen. Ik heb er geen vertrouwen in dat ze morgen komt opdagen. Beslis zelf of je nog naar de bios gaat morgenmiddag, maar reken er niet te hard op dat ze er dan ook is… Sorry voor de gewekte verwachtingen; ik baal hier ook van. Ik bedenk nog of ik zelf wel ga.”
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten