Nieuw hier. Wat kan ik verwachten qua aanwezigheid vrouwen op 'normale' dagen?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Tuzzz
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Nieuw hier. Wat kan ik verwachten qua aanwezigheid vrouwen op 'normale' dagen?

Bericht door Tuzzz »

Hallo allen.

Ik ben een heteroseksuele man van 29 jaar, en ik probeer een beetje te 'ontvriezen' op het gebied van intimiteit en seksualiteit, omdat ik op dit gebied (om redenen die zelfs ikzelf niet zo goed weet) altijd veel blokkades en weerstanden heb ervaren om echt serieus en frequent actie te ondernemen.

Maar ik blijf proberen. Zo ook loop ik dus te kijken naar EroticCinema. Ik ben er één keer eerder geweest een aantal jaar terug, en dat was tijdens een feestje van twee 'professionals' (bij gebrek aan betere bewoording).

Maar ik heb dus geen idee hoe de omstandigheden zijn buiten aankondigingen of speciale evenementen om. Ik wil mijzelf er voor behoeden dat ik daar dan betaal en binnen kom lopen, alleen maar om te ontdekken dat er ófwel niemand is, ófwel dat er enkel en alleen mannen zijn. Ik ben daarnaast ook een type die graag dit soort dingen op de dag zelf doet, dus een paar dagen vooruitplannen ben ik niet altijd voor in (alhoewel ik dit wel zou doen als het echt duidelijk de beste optie is)

De directe weg is vaak gewoon de beste weg omdat je dan snel helderheid hebt. Daarom gewoon maar een directe vraag aan diegenen die al wat vaker zijn gekomen. En laat ik de vraag wat specifiek maken: Als ik op een willekeurige dag (zoals vandaag) binnen kom lopen zonder dat er iets is aangekondigd, is de kans dan groter dan 50% dat ik daar dan een (of meerdere) vrouw(en) tref die het geen probleem vindt/vinden om plezier te hebben met mannen die ze niet eerder heeft ontmoet? :D

Alvast bedankt,

Tuzzz
ivydrawserotic
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Nieuw hier. Wat kan ik verwachten qua aanwezigheid vrouwen op 'normale' dagen?

Bericht door ivydrawserotic »

Ik denk dat je dan vooral op letten op oproepjes in hier of in de chat.
Ik denk dat sommige vrouwen het namelijk niet aankondigen aangezien er dan hordes mannen op af komen.

En dat er een vrouw aanwezig is betekent niet gelijk dat ze ook iets met je wil doen he ;)
Make it spicy ;)
Mr.X
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Nieuw hier. Wat kan ik verwachten qua aanwezigheid vrouwen op 'normale' dagen?

Bericht door Mr.X »

ivydrawserotic schreef: 19 jul 2024 08:16 Ik denk dat je dan vooral op letten op oproepjes in hier of in de chat.
Ik denk dat sommige vrouwen het namelijk niet aankondigen aangezien er dan hordes mannen op af komen.

En dat er een vrouw aanwezig is betekent niet gelijk dat ze ook iets met je wil doen he ;)
+1
Tuzzz
Leeftijd: 29
Contacteer:

Bericht door Tuzzz »

ivydrawserotic schreef: 19 jul 2024 08:16 Ik denk dat je dan vooral op letten op oproepjes in hier of in de chat.

Begrijpelijk. Bedankt voor het antwoord :) (jij ook, Mr X :D )
erwin69
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 53
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pegging
Contacteer:

Bericht door erwin69 »

Hoi, je vraagt een percentage.

Ik schat de kans zo tussen de 5 en 10 procent in dat er een dame is die dan ook nog open staat voor intiem contact.

De kans is dus 90 tot 95 dat er alleen masturberende mannen zijn die dan ook nog verder gekleed rondlopen.

Succes
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast