Jongerendag 16-8 in Arnhem
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 31
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Jongerendag 16-8 in Arnhem
Hoi allemaal,
Wij zijn een jong stel van 27 en 29 en denken eraan om 16 augustus naar de jongerendag in Arnhem te komen. In onze relatie is zij dominant en hij onderdanig.
Graag willen we dat hij onder haar leiding opdrachten uitvoert zoals mannen aftrekken of pijpen als een bisletje eventueel vastgebonden en geblinddoekt. Zij zal in principe geen sex hebben met de mannen, maar wel gekleed zijn in spannende lingerie. Mocht de setting zo zijn, kan er meer gebeuren maar reken er niet van tevoren op.
Zijn er mannen die hierin interesse.
Groetjes Sophie en Pim
Wij zijn een jong stel van 27 en 29 en denken eraan om 16 augustus naar de jongerendag in Arnhem te komen. In onze relatie is zij dominant en hij onderdanig.
Graag willen we dat hij onder haar leiding opdrachten uitvoert zoals mannen aftrekken of pijpen als een bisletje eventueel vastgebonden en geblinddoekt. Zij zal in principe geen sex hebben met de mannen, maar wel gekleed zijn in spannende lingerie. Mocht de setting zo zijn, kan er meer gebeuren maar reken er niet van tevoren op.
Groetjes Sophie en Pim
- Afrosensual
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Re: Jongerendag 16-8 in Arnhem
WOWPimmiegeil schreef: ↑08 aug 2024 08:47 Hoi allemaal,
Groetjes Sophie en Pim
Groet,
Afrosensual
-
- Leeftijd: 18
- Contacteer:
Wel jammer dat de dame geen sex wilt, misschien dat de dominantie vanaf de andere man kan komen
- Sammy34
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: (BD)SM
- Contacteer:
Leuk dat het eens een keer andersom is, dat de man onderdanig is 
Er zullen naar aanleiding van je berichtje vast wel mensen op afkomen
Doe vooral wat je zelf wil en waar je je goed bij voelt. Voel je niet verplicht om dingen te doen

Er zullen naar aanleiding van je berichtje vast wel mensen op afkomen

Doe vooral wat je zelf wil en waar je je goed bij voelt. Voel je niet verplicht om dingen te doen

- Tmeneer
- Leeftijd: 28
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Hoe laat verwachten jullie te komen?
-
- Leeftijd: 31
- Contacteer:
Hey,
Bedankt voor de leuke reacties. Afhankelijk van wie er wanneer komen willen we het tijdstip van ons bezoek bepalen.
Groetjes
Bedankt voor de leuke reacties. Afhankelijk van wie er wanneer komen willen we het tijdstip van ons bezoek bepalen.
Groetjes
- Mike1966
- Leeftijd: 58
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Fetish: Exhibitionisme
- Contacteer:
Helemaal mee eens!! Telkens zijn er weer, vooral “single” mannen die puur voor hun eigen genot en plezier proberen (nieuwe) stellen of vrouwen over hun grens te krijgen door dat soort opmerkingen!!
Respecteer de keuzes die mensen maken! En n wie weet voelt men zich zo op zijn of haar of hun gemak dat zij zelf grenzen verleggen…….. zo niet, dan gewoon pech!!
Tegenwoordig veelvuldig op het “stoute” speelpad met mijn sexual soulmate, die tevens mijn FWB en slet Poezenbeestje (bi-V) is.
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 32
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Zijn er a.s. vrijdag ook dames of stelletjes aanwezig op de jongeren dag. Ik overweeg te komen. Moet stukje rijden dus wil wel zeker weten.
- Poezenbeestje
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Dit is nu de tweede keer in net zoveel dagen dat ik verontwaardiging zie bij een man, als de vrouw geen seks wil tijdens hun bezoek.
Staan genoeg mannen alleen maar rukkend toe te kijken en niet willen neuken, en dan hoor je krekels. Maar nu twee keer een vrouw zegt niet beschikbaar te zijn voor seks met de mannen aanwezig wordt er verontwaardigd gereageert? Wat denken jullie ? Dat als er een vrouw komt dat jullie dan gelijk recht hebben op seks. Niet dus.
Staan genoeg mannen alleen maar rukkend toe te kijken en niet willen neuken, en dan hoor je krekels. Maar nu twee keer een vrouw zegt niet beschikbaar te zijn voor seks met de mannen aanwezig wordt er verontwaardigd gereageert? Wat denken jullie ? Dat als er een vrouw komt dat jullie dan gelijk recht hebben op seks. Niet dus.
Lust Slet & Sexual Soulmate van Mike1966
This kitten has delicious claws to play with..
This kitten has delicious claws to play with..
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten