Jongerendag 16-8 in Arnhem

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Lekker spannend
Berichten: 166
Lid geworden op: 08 okt 2017 07:11
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Jongerendag 16-8 in Arnhem

Bericht door Lekker spannend »

Leuk dat jullie willen komen Sophie en Pim
Verwacht er rond 14.00 te zijn ben een spontane bi gozer altijd in om samen leuke opdrachten te doen in de verschillende zalen hoop op een leuke gezellige middag gr Remco
jiggy
Berichten: 68
Lid geworden op: 23 nov 2021 13:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Re: Jongerendag 16-8 in Arnhem

Bericht door jiggy »

Polo schreef: 14 aug 2024 14:51 Zijn er a.s. vrijdag ook dames of stelletjes aanwezig op de jongeren dag. Ik overweeg te komen. Moet stukje rijden dus wil wel zeker weten.
Dit is iets waar je op 1 manier achter komt 😅 en dat is gewoon om te gaan. Ga Nooit met de verwachting hiernaar toe om een vrouw/stel tegen te komen of dat er seks garantie is
Gebruikersavatar
Afrosensual
Berichten: 126
Lid geworden op: 01 apr 2023 15:42
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Exhibitionisme
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Jongerendag 16-8 in Arnhem

Bericht door Afrosensual »

Ik was vandaag voor het eerst in EC Arnhem en het was meteen een geslaagd dag. Ik kwam voor Biboy, maar was helaas te laat(15:00) binnen.

Bij binnenkomst kwam ik een mooie volle meid tegen die ik van de Jongerendag in Amersfoort ken, we hebben al een klik en we hebben samen lekker met elkaar gespeeld. Na een heerlijke bef sessie gevolgd door een hete missionaire sessie kwam ze goed klaar. Hierna begon het past echt super kinky te worden met actieve Gay/BI mannen.

Samen met Djohn en Aaron heb ik echt een mega geile avontuur beleefd(misschien een verslag waardig) en twee hevige orgasmes beleefd met Djohn. Na afloop nog lekker een hapje gegeten en bijgeklets met Dhjon, we gaan elkaar nog zeker zien in de toekomst.

Ik heb Pimmiegeil en zijn partner niet gezien, waren jullie voor 15:00 vertrokken?
Relaxte BI -man - 1.78m - Slank - Sta open voor veel, dus neem gerust contact op!
Lekker spannend
Berichten: 166
Lid geworden op: 08 okt 2017 07:11
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: Jongerendag 16-8 in Arnhem

Bericht door Lekker spannend »

Het was een erg leuke middag lekker gekletst met de boys en leuke meid uiteindelijk zelf nog een geile pijpbeurt mogen ontvangen van die leuke gozer in zijn jock hoop dat je vaker komt ik droeg een witte boxer
En toen was het al weer 17.00 en zat mijn leuke middag er op
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten