hoi hoi
zijn er nog wensen of ideeen voor de opening a.s VRIJDAG
wie weet kunnen we die waar maken
we zijn benieuwd hoe het er uit ziet
ben benieuwd hoe de spannende inloop douche eruit ziet en of het lekker is.......
ik heb gehoord dat daar leuke dingen in kunnen gebeuren ...
xxxxxxxxxjes WENDY & RAMONA
WENDY EN RAMONA willen wat ideeen voor vrijdag.. 16DEC.
-
- Contacteer:
- stallion1979
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: WENDY EN RAMONA willen wat ideeen voor vrijdag.. 16DEC.
Ik vind het al super om jullie in levende lijve te ontmoeten.
Ik kom zeker even aan op vrijdag 16 december met de opening.
Ik kom zeker even aan op vrijdag 16 december met de opening.
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hallo Tepelstreeltjuh, volgens mij ben je al een mooie tijd niet meer geweest al doen jou reacties anders vermoeden. Want sinds 1,5 maand staat er een groot blok lockers bij. Dus of je let niet goed op of je komt er te weinig wat jou berichten anders doet vermoeden.
Dag mensen...
Volgens mij willen ze niet weten hoe druk het gaat worden... (hoe meer ziel hoe meer vreugd...)
Maar willen ze ideetjes horen...
Als mijn stijve tokus
ook present is met de drukte... zou ik jullie beide wel in de swing willen nemen...
Of.... Wendy in haar nakie, mat haar borsten tegen mijn rug aanstaand, haar armen om mij heen geslagen, met haar handen strelend over mijn torso... Terwijl ik Ramona afwisselend hard en zacht, lekker aan het nemen ben in de swing...
Ik kijk er naar uit....
Tot straks...
Volgens mij willen ze niet weten hoe druk het gaat worden... (hoe meer ziel hoe meer vreugd...)
Maar willen ze ideetjes horen...

Als mijn stijve tokus

Of.... Wendy in haar nakie, mat haar borsten tegen mijn rug aanstaand, haar armen om mij heen geslagen, met haar handen strelend over mijn torso... Terwijl ik Ramona afwisselend hard en zacht, lekker aan het nemen ben in de swing...
Ik kijk er naar uit....
Tot straks...
-
- Leeftijd: 38
- Contacteer:
Het zou al heel aardig zijn als ze uit de kleren zouden gaan.
De opening van de verbouwing Hilversum staat me nog goed bij. Het was gezellig druk, maar de dames vonden het dermate druk dat het niet verder kon gaan die dag dan het maken van een praatje. Wat op zich best aardig was hoor, daar niet van
De opening van de verbouwing Hilversum staat me nog goed bij. Het was gezellig druk, maar de dames vonden het dermate druk dat het niet verder kon gaan die dag dan het maken van een praatje. Wat op zich best aardig was hoor, daar niet van

- Justinxl
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 35
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Ik ben er rond een uur of 3 vanmiddag. Een goede opening laat natuurlijk zien wat de bedoeling is van EC. Mooie en goede faciliteiten en de vrijheid om met respect te genieten.
Ik heb geen enkele schroom om, ook al zijn er meerdere bezoekers, samen met een Wendy en of Ramona te laten zien wat je kunt beleven in EC. Ik denk dat als we vooraf afspreken om met een aantal aanwezigen een demo te geven, de rest beleefd kijkt en wacht tot ze zelf actief kunnen worden. Ik meld me wel bij de balie, verwacht zeker dat dit bericht ook daar gelezen wordt.
Gr. Justin,
@tepelstreeltje, mijn tokus steigert nu al bij de gedachte, drukte of geen drukte, dat doet hij straks ook!
Ik heb geen enkele schroom om, ook al zijn er meerdere bezoekers, samen met een Wendy en of Ramona te laten zien wat je kunt beleven in EC. Ik denk dat als we vooraf afspreken om met een aantal aanwezigen een demo te geven, de rest beleefd kijkt en wacht tot ze zelf actief kunnen worden. Ik meld me wel bij de balie, verwacht zeker dat dit bericht ook daar gelezen wordt.
Gr. Justin,
@tepelstreeltje, mijn tokus steigert nu al bij de gedachte, drukte of geen drukte, dat doet hij straks ook!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten