Tips
- NotYourGirl
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 49
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Tips
Iemand tips om door dit forum te navigeren? Bios ben ik al een aantal keer geweest, maar hier online ben ik nieuw...
- NotYourGirl
- Contacteer:
Re: Tips
Nou ik zit op mijn telefoon te prutsen en ik verdwaal iedere keer in de berichten. Ik probeer bij Arnhem te blijven, maar dat blijkt lastig. En als ik heb door geklikt, dan vind ik de weg terug niet meer... Ik zie vast iets over het hoofd of zo...
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Hoi ik ook althans vaak ineens totaal ergens anders.
- NotYourGirl
- Contacteer:
Eerlijk, ik ben blij dat ik niet de enige ben. Ik voelde me al een onnozele doos
Maar echt, je klikt iets aan, klikt nog eens door, een dan probeer je terug te gaan en zit je ineens ergens waar je nooit geweest was of heen wilde...

- NotYourGirl
- Contacteer:
Oh en hoe je je prive berichten kunt lezen... Ik kan op dertig verschillende manieren zien dat ik een berichtje heb, maar wat er in staat, blijft verborgen. Ik ben hier veel te nieuwsgierig voor mensen....
- Mr.X
- Leeftijd: 50
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Je kan terug naar het begin scherm door op Erotic Cinema te klikken.
Als je bijvoorbeeld op het postvak klikt, komt boven in beeld de link Nieuwe berichten (ook elders zichtbaar), die is wel handig om bij te lezen.
Als je op de homepage het hamburgermenu (de drie liggende streepjes links boven) aanklikt, heb je daar de optie 'Markeer alle berichten als gelezen ', die kan ook handig zijn
Als je bijvoorbeeld op het postvak klikt, komt boven in beeld de link Nieuwe berichten (ook elders zichtbaar), die is wel handig om bij te lezen.
Als je op de homepage het hamburgermenu (de drie liggende streepjes links boven) aanklikt, heb je daar de optie 'Markeer alle berichten als gelezen ', die kan ook handig zijn
- Benno
- Leeftijd: 0
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Op het bericht klikken en dan een heel eind naar beneden scrollen.NotYourGirl schreef: ↑04 mar 2025 16:56 Oh en hoe je je prive berichten kunt lezen... Ik kan op dertig verschillende manieren zien dat ik een berichtje heb, maar wat er in staat, blijft verborgen. Ik ben hier veel te nieuwsgierig voor mensen....
Je hebt overigens volkomen gelijk... dit forum is slecht gebouwd en gebruikersonvriendelijk. Maar ja... we hebben het ermee te doen
- Mr.X
- Leeftijd: 50
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Priveberichten kan je lezen door op het Postvak symbool te klikken en dan op Inbox en dan naar beneden scrollen. Gooi gelezen berichten wel weg (eventueel na beantwoording) want de box zit snel volNotYourGirl schreef: ↑04 mar 2025 16:56 Oh en hoe je je prive berichten kunt lezen... Ik kan op dertig verschillende manieren zien dat ik een berichtje heb, maar wat er in staat, blijft verborgen. Ik ben hier veel te nieuwsgierig voor mensen....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten