Zo, ik ben gisteren na jaaaaaaaaren weer eens in Arnhem geweest. Was er nog nooit geweest sinds de verbouwing en ik was vooral zeer benieuwd naar de douche. Toen ik zag dat die voorzien was van een grote glazen wand kreeg ik een heel geil ideetje!
Nadat ik me lekker had uitgekleed ben ik eerst de boel een beetje gaan verkennen, twee zaaltjes met hetro en homo films, een speelruimte met een groot bed en een prachtige darkroom met leuke speeltjes. Alles prachtig nieuw en zeer schoon. Ook een aantal glory holes op strategisch plekken, daar heb ik een paar keer gebruik van gemaakt! drie heren spoten hun geil snoeihard in mijn gezicht en pijpmondje, jammie!
Gedurende de middag kwam er ook nog een leuk stel binnen. Zij was er voor de eerste keer maar ze verzekerde me dat ze geen groentje was. Dat was ze zeker niet! Ze hebben samen heerlijk gespeeld in de glory holehokjes en later hebben enkele mannen en ikzelf haar mogen verwennen in de darkroom.
Toen het stelletje voldaan (hoop ik tenminste!) vertrokken was werd het tijd voor mijn geile ideetje. Ik ging naar min locker en haalde mijn speeltjes te voorschijn: twee dildo's, een manhandler voor het voorspel en mijn favo 20x6 voor het ruigere werk. In de douche heb me eerst lekker geneukt met mijn zwarte manhandler. toen mijn kontje lekker soepel was werd het ijd voor de big one. Door de ruit kon ik nog net zien dat een naakte man mijn dildoshow gadesloeg. Ik zette mijn dildo met de zuignap stevig op de vloer en liet me langzaam over de neukstaaf zakken. Dat kost in het begin een beetje moeite, maar ik weet uit ervaring dat mijn kontje na enkele langzame soepele bewegingen op en neer lekker ontspannen wordt. Al snel ging ik steeds sneller op en neer, maar ik zorgde er wel voor dat alles goed te zien was door de glazen wand. Inmiddels was er een twee heer komen kijken. Hij kwam vlak voor het raam staan en ik zag dat hij een lekker stijve pik had. Ik werd nog geiler en neukte mijn rubber pik nog harder. Ineens was de man verdwenen, jammer ik word super geil als ik bekeken wordt. Maar toen ging d e deur langzaam open en stond ik oog in oog met een keiharde piemel met een condoom erom! Langzaam liet ik de dildo uit mijn kontje glijden en werd ik kort maar krachtig geneukt door loei geile kerel, dankjewel!! Dat had ik echt nodig.
Helaas het liep inmiddels tegen sluitingstijd en veel mannen waren er niet meer aanwezig, dus tijd om me aan te kleden en naar huis te gaan (natuurlijk wel eerst de douche droog getrokken).
Ik om binnenkort weer eens en dan ga ik zeker weer een showtje geven in de douche, want dat was echt super geil. en hopelijk zijn er dan meer mannen (vrouwen?) die dan deur durven open te doen. want die was niet voor niets niet op slot!
Groetjes
Richard
eerste keer
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
eerste keer
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten