is biglady nu gek of?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
biglady
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 46
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

is biglady nu gek of?

Bericht door biglady »

hoi forum bezoekers biglady wil eens een diskussie aanzwengelen het is me opgevallen dat er vaak de vraag wordt gestelt komen er vrouwen of stellen in ec welnu ik ben gisteren en vandaag in ec arnhem geweest en daar vielen me toch wel zaken op die niet bijdragen aan de sfeer
laat ik voorop stellen of je nu he ho of bi bent dik dun of anderzins dat maakt niet uit een ieder zijn ding toch respekt maar wanneer er iemand naast me gaat zitten met een zweetlucht aan zich nee dat nodigt niet uit tot of ik zit in de bios er ploft een heer naast me in de stoel en zegt zullen we spelen hmm zit ik in de speeltuin dan?
of zoals vandaag we waren als eerste binnen ik zit in mijn eentje in de bios komt een heer binnen ploft in een stoel (ook goedemiddag)of de kalende heer die bij het grote bed stond handen in de zakken benen uit elkaar lady komt binnen en werd minderwaardig bekeken tja ben een dikkert he maar weet wel hoe het hoort na 15 min liep ik wederom binnen en kon het niet nalaten te zeggen de trein komt over een half uur ben ik nu te veeleisend of? heren dames stellen bi he ho of ander zins kom op de sfeer maak je samen maar niet op deze manier
GiB

Re: is biglady nu gek of?

Bericht door GiB »

Hygiene en respect zijn toch de basisvereisten...
Erik38
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Erik38 »

Nee hoor, je bent zeker niet gek!

Ook ik vind het normaal dat je je goed verzorgt en je even doucht voordat je naar de EC gaat, en al helemaal als je wil "spelen" met anderen. En maar weinig mannen en vrouwen zijn gediend van een wel heel directe benadering als "he, jij bent nieuw hier he? kan ik je in je kont neuken?". Ze zijn er hoor, daar niet van, maar ze geven het meestal duidelijk van tevoren aan (bijv. op het forum). Het merendeel waardeert echter beslist een wat geraffineerder verleidingsspel. En ben je niet gediend van degene die je wil verleiden, dan laat je dat op een vriendelijke, respectvolle manier merken en niet met een gezicht als een donderwolk waaruit zoiets af te leiden zou moeten zijn van "hoe haal je het in je hoofd om mij te benaderen, dat je denkt dat ik in jou geinteresseerd zou zijn".

Dus nee, er is volgens mij niks mis met je, maak je niet ongerust ;-)

Groet, Erik
Kinkyus
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Kinkyus »

Ik ben het zonder meer met je eens dat respect een groot goed is.
Hygiene valt daar ook onder, heb je respect voor je mede biosgangers zorg je voor een prettige lichaamsgeur.

Maar er is altijd een andere kant als het gaat om hoe je mensen benadert.
Ik vind het bijvoorbeeld beslist niet respectloos als iemand vraagt of je zin hebt om met hem te spelen. Tenminste ik vind dat een redelijke vraag en klinkt toch heel anders dan "He zullen we neuken?".
Begrijp ook dat niet iedereen even handig is in intermenselijke omgang, vaak is botheid zelfs terug te voeren naar verlegenheid. Iedereen is anders en zal het liedje dus ook anders zingen.
Persoonlijk heb ik ook meestal niets met de wat dikkere vrouw, zo heeft iedereen het zijne of hare waar hij of zij op kickt en op afknapt, mag je iemand zijn persoonlijke voorkeuren kwalijk nemen?

Zo kregen wij onlangs een priveberichtje dat als het volgt was opgesteld:

Wij zoeken een stel.

Daarop heb ik de volgende reaktie terug gestuurd:

Veel succes.

Als je zoiets wil vind ik het dan respectvol als je iets duidelijker bent en ook verteld wie je bent.

Bottumline respect is een groot goed en dat onderschrijf ik zeker.

Alleen er wordt door iedereen verschillend tegen aangekeken.
Maar is iemand onrespectvol die niet op de dikkere medemens valt en deze dus in "spelvorm"afwijst?

Mvg Kinkyus
biglady
Contacteer:

Bericht door biglady »

nee zeker niet kinkyus ieder zijn ding zei ik al en een dame met een maat meer daar hoef je niet van te houden das een ding wat zeker is ik heb immers ook mijn voorkeuren hou bv niet van behaard maar iemand daarom wegkijken nee das not don enne ik benader geen heren dus val ze zeker niet lastig toch leuk dat de diskussie op gang komt dat was mijn doel en vergeet niet ec arnhem heeft misschien in die dingen nog een aanloop nodig het houd mij zeker niet tegen om nog te gaan maar kan me dat bij andere dames of stellen anders voorstellen en dat zou jammer zijn xx biglady
grotejongen
Geaardheid: bi
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door grotejongen »

Hoi Biglady

Ik sluit me volledig aan bij de vraag naar gewenste algemene (respectvolle) omgangsnormen, ik ben zelf een laissez fair type. Uiterlijk verzorging en een prettige lichaamsgeur is voor mij een absolute must. Een maatje meer of minder bij een dame is voor mij in elk geval geen sta in de weg om haar te benaderen. Het pas mogelijk niet bij de opzet van EC maar een barretje waarbij het een mogelijkheid zou zijn om jou bijvoorbeeld een drankje aan te bieden (niet alcholisch) zou leuk zijn maar daarvoor zul je toch eerder naar een badhuis of een parenclub je heil moeten zoeken.

Ik hoop je in elk geval eens te ontmoeten. PM me maar als je plannen hebt.
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
biglady
Contacteer:

Bericht door biglady »

hoi grote jongen bedankt voor je reaktie nee een erotische bioscoop kan je zeker niet vergelijken met een parenclub of een sauna of badhuis en dat doe ik ook niet al ben ik wel bekend met parenclubs maar ik vind dat ec arnhem het prima heeft geregeld er is immers boven een koffie hoekje met 2 banken dus wat dat betreft prima geregeld en laat duidelijk zijn ook ik heb respekt voor een ieders beleving hetero bi of gay ieder zijn ding dus geen probleem xx biglady
Torro Rosso
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Torro Rosso »

de bioscoop is eigenlijk gewoon een ontmoetingsplek voor mensen die sex willen ( zien of hebben ). het is dus harder ( lees rechtstreekser ) dan in een club.

Wil niet zeggen dat men dan met minder respect hoeft te hebben of minderwaardig hoef te doen omdat iemand anders zijn of haar type niet is.

En zoals hierboven al staat geschreven, vaak komt botheid door verlegenheid.

Persoonlijk ben ik ook niet van de vrouwen met een maatje meer, dwz om zelf sex mee te hebben. Ik vind het wel geil om naar te kijken en geniet er ook van. Misschien komt dat omdat ik zelf type xxxl ben ( en dan gaat het niet over de lengte van mijn penis :lol: :lol: ).
Wij zoeken een bi sex slaaf / slavin / ladyboy.....
Spuitje
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Spuitje »

Hoi Biglady,
Nee je bent zeker niet gek.
Integendeel. Schoon en verzorgd en netjes gedragen is heel belangrijk.
Naar zweet ruiken hoeft namelijk niet. Daar kun je echt wat aan doen en nodigt zeker niet uit.
Een maatje meer vind ik persoonlijk niet verkeerd (maar dat is persoonlijk), ik hou er juist van...
Ik hoop je snel een keer te ontmoeten daar. Kon er maandag helaas niet zijn (ben weer opgeknapt intussen).
Geile gr. Spuitje
biglady
Contacteer:

Bericht door biglady »

ik heb geen problemen met mijn maat hoor zoals te zien op de foto xx biglady
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten