Gay'tje schreef:Zullen we voortaan gewoon tegen die stinkers zeggen, hey, je stinkt, ga je eens wassen viezerik....
zaterdag middag
- Nick007
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: zaterdag middag
Goed plan Gay'tje
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 42
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
- Rob1965
- Geaardheid: bi
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
A: snap niet dat iemand zo onhygiënisch kan zijn, en dan ook nog in het bijzijn van anderen denkt heel wat te zijn bah!!
B: lijkt me een strak plan om dit soort viespeuken eens een poosje op het balkon te laten uitwaaien, en vervolgens met kop en kont onder de douche te zetten
C: natuurlijk moeten wij ( andere bezoekers) dit soort viespeuken melden dat ze niet echt schoon zijn, want tenslotte gaat het ook om onze ( andere bezoekers ) gezondheid!!!!
Althans zo kijk ik erna.
B: lijkt me een strak plan om dit soort viespeuken eens een poosje op het balkon te laten uitwaaien, en vervolgens met kop en kont onder de douche te zetten
C: natuurlijk moeten wij ( andere bezoekers) dit soort viespeuken melden dat ze niet echt schoon zijn, want tenslotte gaat het ook om onze ( andere bezoekers ) gezondheid!!!!
Althans zo kijk ik erna.
-
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Ook hier gelijk herkenning.
De plaatsvervangende schaamte als de man naast je een lichaamsgeur van een stinkdier heeft.. Ik geneer me dan voor de vrouw of stel en baal ervan omdat ik bang ben dat ze daardoor afhaken..
Een kleine nuance moet ik echter ook maken.. Ik heb ook heel wat schone en frisse mannen ontmoet..
En, ook een aantal keer een stel getroffen, waar de frisheid ver te zoeken was..
Als je een tepel in je mond neemt en er komt een soort van nicotine smaak mee. En als ze dan steunend uitademd en je word zowat dronken van de alcohol lucht.. Sorry, dan ben ik ook snel weer weg..
De plaatsvervangende schaamte als de man naast je een lichaamsgeur van een stinkdier heeft.. Ik geneer me dan voor de vrouw of stel en baal ervan omdat ik bang ben dat ze daardoor afhaken..
Een kleine nuance moet ik echter ook maken.. Ik heb ook heel wat schone en frisse mannen ontmoet..
En, ook een aantal keer een stel getroffen, waar de frisheid ver te zoeken was..
Als je een tepel in je mond neemt en er komt een soort van nicotine smaak mee. En als ze dan steunend uitademd en je word zowat dronken van de alcohol lucht.. Sorry, dan ben ik ook snel weer weg..
- Loodgieter
- Leeftijd: 50
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Jay en Jill. Ik en m'n vrienden hebben wel zin in iets spannends een jaar geleden heb ik 2 maandag middagen van Jill mogen genieten,heerlijk wat een superslet is dat , samen met Jay dp gedaan haar aan het kruis gezet en die geile slettekut laten spuiten . Kom maandag eens naar Amersfoort regel ik wat ondeugende mannen. Stuur me een pb Gr. Loodgieter
- andrea
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Transseksueel
- Leeftijd: 66
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transgender
- Geaardheid bij stel: Non-binair
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Ja, frisheid en schoonte zijn belangrijk, als men ergens naar toegaat, en zeker naar Ec en dergerlijke gelegenheden, Ook wat Rob 1965 zei, de gezondheid. Ik hoop maar, dat ook niet frisruikende mensen zich toch ook maar regelmatig laten testen op soa's en hiv, zoals elk ander dit zou moeten laten doen, die wisselende sexcontacten heeft.Testen is belangrijk, al heeft men veilige seks.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten