Sletje op de naakt dag 10-12

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Cumlover026
Berichten: 64
Lid geworden op: 23 jan 2015 12:03
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Sletje op de naakt dag 10-12

Bericht door Cumlover026 »

Hoi leuke vrouwen , stellen en lekkere mannen. Ik ben van plan donderdag met n geile meid naar de naakt dag te komen. Maar wij werken gewoon overdag en komen dus pas in de avond. Tegen n uur of 8 waarschijnlijk. Zij is voor veel in en wil graag lekker verwend worden. Aantrekkelijke mannen zijn welkom, dus tot ca 40 jaar, verzorgd, intiem geschoren en een beetje goed geschapen. Maar vooral met goede erectie! En uiteraard met respect! Neuken uiteraard safe, pijpen zonder en klaarkomen graag over haar lichaam en gezicht. Dus aub niet in condoom spuiten. Meedere mannen na elkaar en tegelijk zeer welkom, maar geef haar wel een beetje gelegenheid adem te halen en geef elkaar ruimte om haar ook fatsoenlijk en lekker te kunnen neuken. Het zou erg leuk zijn als er ook n ander stel is waarvan zij bi, of n leuke bi vrouw alleen (op lekkersletje na natuurlijk kansloos, maar goed). Ik zou haar namelijk graag door n vrouw laten likken en fisten waarbij je spuitend klaarkomt. Dus aantrekkelijke mannen laat wat horen als je zin hebt. Vrouwe m en of stellen graag even PB. Geile grt van ons en we hopen op een paar super geile uurtjes as donderdag.
Gebruikersavatar
Pietertje
Berichten: 11
Lid geworden op: 12 jan 2012 01:36
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Sletje op de naakt dag 10-12

Bericht door Pietertje »

Als jullie nu eens vanavond komen?! Hahahaha
Sandman
Berichten: 16
Lid geworden op: 28 sep 2014 12:24
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Sletje op de naakt dag 10-12

Bericht door Sandman »

LEKKER!:) Ik ben er ook vanavond!
Erik1982
Berichten: 118
Lid geworden op: 23 mei 2011 17:05
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Sletje op de naakt dag 10-12

Bericht door Erik1982 »

Erg jammer cumlover026, je kondigt op t forum aan om met een sletje te komen, vervolgens laat je niks meer weten om kom je niet opdagen. Ik en vele andere heren waren speciaal voor het sletje gekomen. Laat voortaan even iets weten. Andersom zou jij het ook niet tof vinden.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten