bukake

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Peeter
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: bukake

Bericht door Peeter »

probeer ff foto te sturen maar is te groot.....
EddieEagle
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door EddieEagle »

Loodgieter schreef:Goed bezig Eddie

En dat na zo n actieve maandag middag.

Benieuwd naar je verslag.

Gr. Loodgieter
Ja, Loodgieter, het was maandag ook een errug leuke dag! :D Woensdag was ik weer genoeg bijgekomen voor verdere actie.

Hier nog mijn verslag, zoals beloofd.

Ik had me 's ochtends aangemeld, omdat ik toen pas wist dat ik 's middags tijd had. Ik kreeg gelukkig snel bericht terug: ik was ook van harte welkom.
In de cinema eerst even wat gekletst met bekenden en het duurde niet lang voordat het stel binnenkwam. Ze is een mooie slanke vrouw. Tot mijn verbazing (in positieve zin) reageerde de vrouw in het Duits toen ik vroeg of ze bij het profiel 'leukstel' hoorde. Wauw, ik had nog nooit met een Duitse vrouw gespeeld en dat ging vandaag waarschijnlijk veranderen. De casual kleding werd ingeruild voor een wel heel kort jurkje! :P

Het plan was om te beginnen in de gynaecologenstoel in de darkroom, maar omdat deze al bezet was, gingen we naar de heterozaal toe. Hier nam het stel naast elkaar plaats, terwijl ik links ging zitten. Ik nam nog even de tijd om 'warm te draaien', maar Sandman stapte al vrij snel op de vrouw af, waarmee de geile actie officieel begonnen was. Terwijl Sandman het kutje van de vrouw eens goed ging inspecteren, greep ik, onder haar jurkje door, haar heerlijke volle borsten en begon deze lekker te kneden. De vrouw genoot er zichtbaar en hoorbaar van dat ze door twee vreemde mannen werd verwend. Haar jurkje werd uitgedaan, zodat we overal beter bij konden.

De vrouw zag dat onze staafmixers intussen hard waren geworden en wilde deze graag in zich voelen. Ze werd op haar rug op het bed in de heterozaal gelegd. Sandman beet het spits af en nam de vrouw goed. Hierbij deed ze haar bril en haarklem al gauw af, wat een teken was dat ze het naar haar zin had. Onderwijl zorgde ik ervoor dat haar mond ook nog andere dingen te doen had naast het roepen van "Fick mich", "Ich komme" en "Das ist geil". Na een poosje wisselden Sandman en ik van positie, zodat ik ook eens die lekkere Fotze kon voelen. Heerlijk! Het was nogal druk in de heterozaal, waardoor de temperatuur tot grote hoogtes steeg. Na een tijdje werd de vrouw op haar knietjes gezet en stevig genomen door Sandman, waarbij ik haar borsten masseerde en weer genoot van haar orale kwaliteiten. Natuurlijk wilde ik dit standje met haar ook graag uitproberen, dus weer wisselden we na een tijdje weer (de samenwerking was zeer goed). Ook dit uitzicht en gevoel was erg mooi. Ik kon haar vrij lang op z'n hondjes verwennen, maar het zweet gutste vanwege de warmte uit m'n lijf. Op den duur moest ik even de zaal uitlopen om af te koelen. Volgens mij is de vrouw in de tussentijd nog door enkele andere mannen genomen terwijl ze voorovergebogen over het bed stond. De eerste ronde werd afgesloten met de vrouw op haar knieën, terwijl de mannen over haar mond en lichaam heen spoten. Ze genoot erg van het sperma!

Het was voor mij even tijd voor een kopje koffie om bij te komen en op te laden. De vrouw was weer op een stoel in de heterozaal gaan zitten en was nu enkele mannen aan het pijpen. Onder het genot van dit uitzicht duurde het niet lang voordat ik weer een erectie begon te krijgen. Ik ging voor de vrouw staan en liet me oraal door haar verwennen, waarbij ze afwisselend mijn penis en ballen stimuleerde. Ik had opeens enorme zin om haar te neuken terwijl zij in de bioscoopstoel zat. Hier had zij ook wel oren naar. Ik trok haar een beetje naar voren in de stoel om het penetreren te vergemakkelijken, en ik legde mijn handdoek op de grond om nog enigszins mijn knieën te ontzien. Het was ook heerlijk en geil om te neuken in deze positie en er werd af en toe "Ich komme" geroepen. Toch begon ik mijn knietjes wel flink te voelen. Tegen het einde namen ik en een andere man plaats op het bed. De vrouw werd, voorovergebogen over het bed, door haar partner genomen en zij pijpte ons om en om. Mijn ballen werden door haar zachte mond heerlijk verwend en ik spoot voor een tweede maal over haar borsten heen.

Het waren een heerlijke paar uurtjes. De meeste mensen waren respectvol, hoewel er een ouder iemand was die helaas geen 'nee' wou horen en steeds wel erg dicht bij dit stel (en later bij een ander stel) bleef staan. Dat was wel een beetje vervelend. :cry:

Leukstel, hartelijk bedankt voor jullie komst :)

Groetjes,
Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
leukstel
Geaardheid: hetero
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door leukstel »

hai Eddie dank je wel voor het leuke bericht ze is er nog geil van wat ze heb mee gemaakt was een leuke midag we zyn weer op zoek naar geile pikken we zoeken 2 paardelullen die haar willen uit woonen en de rest van de mannen mogen met haar spellen willen jullie ook de volgende keer er by zyn op onze Party meld je dan aan met Foto dan stuuren we een bericht terug wanneer en waar xxxx spermaslet
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten