Ik kom rond een uur binnen, neem een douche en Heetgeilstel komt een half uurtje later de cinema in. Het was al enigszins druk met mannen, maar de zoemer gaat steeds weer en het is al gauw afgeladen. Heetgeilstel kleedt zich om, en inderdaad, de vrouw doet hoge hakken en een collar om. De dame ziet er geweldig uit: mooi gezicht, bruin halflang haar, heerlijk slank lijf en zonder hakken al bijna 1,80 m, schat ik. Ook zien ze er beiden relaxed en makkelijk benaderbaar uit.
Ze nemen eerst even plaats in de heterozaal, maar verhuizen al snel naar de grote speelruimte. Alle mannen lopen natuurlijk ook mee en staan rondom het grote bed, waar het stel op ligt. De man begint de vrouw te verwennen en niet veel later begint een andere man de vrouw ook te strelen. Nu volgen er natuurlijk veel meer mannen.
De vrouw ziet dat er nu wel heel veel mannen om haar heen staan en lijkt ervan onder de indruk te zijn. Ze zegt zoiets als: "Ik ben heel wat gewend, maar niet zoveel." Gelukkig overwint ze haar schroom al snel. Ze wijst enkele mannen aan die haar mogen neuken en ik ben een van de gelukkigen. Joepie! Ook zegt ze: "Vingeren moet voorzichtig, neuken mag keihard." Heerlijk.
De volgorde waarin dingen nu gebeuren weet ik niet meer. De man wordt gepijpt terwijl de dame op haar knieën zit (prachtig uitzicht!) en gevingerd/geneukt wordt door andere heren. De dame ligt op haar rug en wordt door haar partner geneukt. Ik zie ook kans om haar natte kutje te vingeren en voel dan dat haar venusheuvel lichtbehaard is. Een heerlijk gevoel is dat. Er is nu ruimte naast haar hoofd en ik kruip op het bed om haar borsten te strelen. Ze neemt mijn pik in haar hand en als hij hard wordt, sluit ze haar heerlijke mond ook nog eens om mijn paal heen. Ik vraag haar om lekker rustig te zuigen, want ik wil niet m'n kruit nu al verschieten. Na het pijpen zoenen we even. Mmm, wat proeft ze lekker en wat heeft ze een sterke tong. Liggend op haar rug neem ik nu plaats tussen haar benen en penetreer haar. Kijkend naar dit moois wat onder mij ligt, weet ik alweer dat dit niet lang gaat duren. Heftig stotend en haar zoenend bereik ik een geweldig hoogtepunt.
Terwijl ik me opfris en Heetgeilstel een tussentijdse douche neemt, komt er een ander stel de speelruimte ingelopen. De dame van dit stel heeft een mooi koppie met heel fraai gekruld haar. Zij gaan al snel van bil op het grote bed en de mannen staan alweer gauw om ze heen. Heetgeilstel voegt zich nu bij het andere stel en er wordt nu volop geneukt. De dames liggen naast elkaar op het bed en spelen met elkaar terwijl ze beiden geneukt worden. Ik ben zelf uitgeteld en ben nu alleen toeschouwer, maar het is mooi om te bekijken.
Heetgeilstel maakt nu aanstalten om weg te gaan. De dame trekt haar hoge pumps weer aan en torent nu boven mij uit. Ik vind het geweldig opwindend om gezoend te worden door een vrouw die langer is dan mij, dus op die manier nemen we dan ook afscheid van elkaar.
Hoewel ik zelf niet meer aan neuken toekom, gaat de dame met krulletjes door als een Duracell-konijntje. Ze wordt in de grote ruimte aan een stuk door geneukt en wordt al vingerend tot squirten gebracht. In de heterozaal wordt ze op het bed nog stevig dubbel vaginaal gepenetreerd door haar partner en een andere man. Knap hoe lang ze dit alle drie volhouden. Het eindigt in de speelruimte op het liggende kruis, waar haar partner in haar kutje klaarkomt en de andere man over haar borsten spuit. Ook letterlijk óver haar borsten, want het komt deels aan de andere kant van haar terecht

Het was een geweldige en opwindende middag. Heetgeilstel en het andere stel, bedankt voor jullie komst naar de cinema en voor jullie enthousiaste inzet! Hopelijk komen we jullie hier vaker tegen.
Groetjes, Eddie