Morgenmiddag 16 nov

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
venga
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Morgenmiddag 16 nov

Bericht door venga »

Eindelijk heb ik tijd om mijn ervaring te delen op dit forum over afgelopen vrijdag 16 november. Als ervaren cinema-ganger in Amersfoort bedacht ik mij dat ik nog nooit in Arnhem was geweest. De oproep van Stelletjealtijdgeil, was de drempel om eens te gaan kijken.

Zoals gezegd, ik ben ervaren en viel met mijn neus in de boter. Ik zat op het bed, en zag Stelletjealtijdgeil de douche instappen. Wat een uitzicht is dat in Arnhem! Ik zag een stel onder de douche alsof ik een voorstelling kreeg. Ik werd blij van dit stel. Hij gespierd en slank, zij jong en blond. Tijdens de douchevoorstelling zag ik wel dat zij nog wel een beetje moest wennen.

Stelletjealtijdgeil kwam de ruimte binnen en ja, daar stonden de pikken wel klaar. Zij liepen door en omdat ik Arnhem niet ken, was ik verrast dat zij doorliepen naar een ruimte waarvan ik het bestaan niet wist. Respect voor alle mannen die het stel niet volgden, inclusief mijzelf. Zij kreeg de ruimte om te wennen. Alhoewel? Ik schoof het gordijn een beetje opzij en vroeg voorzichtig: "uhm, mag ik binnenkomen?" JA, mmmmmm, was het antwoord van alle 2. Ik kwam binnen en als er 1 schaap over de dam is, ......

Zij zag de mannen binnenkomen en zei: "Ik moet wel even schakelen". Respect hoe zij haar mannetje bleef volgen en hem vol overgave begon te pijpen. Ik keek hoe zijn pik in haar mondje verdween. Ik wilde haar stimuleren door te zeggen dat zij super lekker aan het pijpen was. Ik genoot van haar gezicht en zijn pik die heerlijk in en uit haar mondje gleed.

Duidelijk werd dat hij de leiding had en dat zij hem volgde. Nee, het waren geen bevelen. Hij toonde 100% respect voor haar als persoon en als vrouw. Ik denk dat zij juist daardoor hem blindelings durfde te volgen.
Stelletjealtijdgeil liep naar het bed en zij werd door hem stevig geneukt. Op hoog tempo pompte hij zijn pik in en haar kut. Zijn gespierde billen tussen haar wijd gespreide benen.

Ik dacht even dat wij goede toeschouwers zouden worden, maar hij bood haar aan mij aan. Haar gespreide benen werden in mijn richting geschoven. Mijn pik was hard en wilde de warmte van haar kutje voelen. Ik schoof naar voren en stak mijn pik diep bij haar naar binnen. Hoe heerlijk is het om een jonge blonde meid te neuken. Hoe heerlijk was het om diep naar binnen te dringen en haar zachte goed gevormde ronde borsten te kneden. Ik genoot en ook ik neukte haar op tempo om heerlijk in haar klaar te komen. Ok, ik geef toe, mijn sperma werd bruut gestopt door mijn 'Kingsize XL" condoom.

Na mij ging het spel verder met mannen waar ik zeker ook een klik mee had. Mannen die haar het respect en de ruimte konden geven en ook contact durfden te maken met andere mannen. Dat maakte de sfeer wel super chill en relaxed. Ik zag hoe zij meer begon te wennen en zich durfde te laten gaan. Vele pikken gingen in haar kutje en veel pikken werden gepijpt. Alles veilig met condoom.

Het schouwspel ging verder en maakte mij zo geil dat ik het niet kon laten om een tweede ronde met haar te gaan. Ik voelde meer contact en durfde meer. Zij lag op haar rug en voor een tweede keer gleed ik gemakkelijk bij haar naar binnen. Raar is dat, ik kende haar nog maar een half uur en toch voelde haar lichaam als vertrouwd. Met mijn pik diep in haar kutje, drukten onze lichamen zich tegen elkaar aan. Haar zachte buikje, haar heerlijke borsten, tegen mijn harde lijf. Hoe lekker is dat!! Mijn pik ging stevig op en neer in haar terwijl mijn handen haar lichaam streelde. Wij keken elkaar aan en tongzoenden elkaar.

Ik voelde haar lippen van boven en van onderen. Onze tongen gleden en mijn pik gleed. De energie stroomde tot het moment dat ik wederom in haar klaarkwam. Dit keer zag ik, dat zij mijn pik voelde schokken. Ik zag haar tevredenheid op het gezicht.

Mijn ballen waren nu wel leeg, maar het was super gezellig om met hem nog even te kletsen. Ik liet de olie ruiken. Een Aziatische lucht die hij meteen herkende. Er was te weinig tijd, want ik moest weg en Stelletjealtijdgeil had ook een eindtijd in gedachten. Ik kleedde mij aan en had nog een super fijn gesprek met 1 van de andere mannen. Op het moment dat ik terug de zaal in wilde gaan om het stel super te bedanken kwamen zij net de gang in stappen.

Wederom voelde ik contact met beiden. Wat een heerlijk spontaan en lief stel waren jullie. Ik heb van jullie genoten en hoop werkelijk jullie vaker te zien. Nogmaals, super maar dan ook super bedankt voor alles
Stelletjealtijdgeil
Geslacht: Non-binair
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Morgenmiddag 16 nov

Bericht door Stelletjealtijdgeil »

Beste Venga,

Bedankt voor je geweldige verslag. Wat heb jij het mooi beschreven zeg. Beleef het zo weer. Wauw!!
Heerlijk om met jou te mogen genieten en ook wij hopen dat we je weer tegen gaan komen in de bios.
Supergaaf dat je er was en je ervaring hier deelt in verslag. Bedankt!

Kus
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten