Bukkake, neuken, twee vrouwen....
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Bukkake, neuken, twee vrouwen....
Hallo Martin, de dames geven aan wie er wel en niet bij mogen he, dus dat weet je op voorhand niet.
Groet luwema
Groet luwema
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 24
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Hey, ik wil ook wel komen, ik ben een man van 24 en ik sport 3 dagen per week, daarnaast ben ik hetero en geschoren van onder. Ik kom wel een kijkje nemen en als ik ze kan neuken dan bij deze een aanvraag op je uitnodiging haha. 

-
- Contacteer:
Hallo bvd
Leuk dat je komt, nog twee dagen en dan is het zover, we gaan er een leuke middag van maken.
Geef van te voren ff aan dat je er bent. De dames hopen op dikke lullen die goed kunnen neuken en met veel zaad.
Groet LuWeMa

Geef van te voren ff aan dat je er bent. De dames hopen op dikke lullen die goed kunnen neuken en met veel zaad.
Groet LuWeMa
-
- Contacteer:
Nog een aanvulling voor Woensdag, wil je als man een grotere kans maken om mee te doen ga dan geheel naakt, dus aub niet van die zogenaamde `broekrukkers`die alleen een lul uit de gulp hebben hangen, dat is zn afknapper voor de dames... Die zien graag wat de heren voor een vlees in de kuip hebben hangen, eigenlijk is dit geen eens een pre maar een must.
Dus nogmaals …. Kom naakt, geschoren van onder, gedoucht, en ruik lekker, geen nare luchtjes....
Dan nog eens wat de bedoeling is, Luna wil goed geneukt worden, Wen wil een spermadouche/bukkake overal behalve in de mond en ook niet in of bij de kut.
Bij vragen , of wil je eigen aanmelden graag ff een pm....
Groetjes LuWeMa.
Dus nogmaals …. Kom naakt, geschoren van onder, gedoucht, en ruik lekker, geen nare luchtjes....
Dan nog eens wat de bedoeling is, Luna wil goed geneukt worden, Wen wil een spermadouche/bukkake overal behalve in de mond en ook niet in of bij de kut.
Bij vragen , of wil je eigen aanmelden graag ff een pm....
Groetjes LuWeMa.
-
- Leeftijd: 30
- Contacteer:
als ik tijd heb kom ik ook langs.
ben een man van 25 en normale bouw.
altijd zin om een dame lekker te verwennen
Groet, Langelat
ben een man van 25 en normale bouw.
altijd zin om een dame lekker te verwennen

Groet, Langelat
-
- Contacteer:
Hallo Lange lat, we zien jouw graag komen....
Groet LuWeMa.
Groet LuWeMa.
-
- Leeftijd: 59
- Contacteer:
Hai Wen, Luna en Mart,
Ik zal er woensdag voor jullie zijn. Fris gewassen, geschoren en met een lekker luchtje (Paco Rabanne 1 Million). Mijn pik (18/4,5 cm) en lichaam (198 cm/ 95kg) staan voor jullie klaar. Een lange, stevige neukbeurt voor Luna en een goede lading geil zaad voor Wen. Ik ben niet van hup even klaar en weg... met een lange neukbeurt bedoel ik een half uur stampen aan een stuk in de geile kut van Luna, spuiten op Wen, even rust en nog een keer... Hoop dat ik jullie mag verwennen en zo een geile middag kan bezorgen, maar ik begrijp dat er wel meer mannen in de rij zullen staan voor twee van deze geile dames.
Luna, Wen en Mart tot morgen, groet, Henk
Ik zal er woensdag voor jullie zijn. Fris gewassen, geschoren en met een lekker luchtje (Paco Rabanne 1 Million). Mijn pik (18/4,5 cm) en lichaam (198 cm/ 95kg) staan voor jullie klaar. Een lange, stevige neukbeurt voor Luna en een goede lading geil zaad voor Wen. Ik ben niet van hup even klaar en weg... met een lange neukbeurt bedoel ik een half uur stampen aan een stuk in de geile kut van Luna, spuiten op Wen, even rust en nog een keer... Hoop dat ik jullie mag verwennen en zo een geile middag kan bezorgen, maar ik begrijp dat er wel meer mannen in de rij zullen staan voor twee van deze geile dames.
Luna, Wen en Mart tot morgen, groet, Henk
-
- Leeftijd: 25
- Contacteer:
Hoi, LuWeMa
Leuk dat jullie woensdag langskomen in de EC. Ik ben een jongeman van 27 die altijd verzorgd fris en geschoren is. Het lijkt me geil om mee te doen woensdag. Ik Zal de dames dus ook netjes vragen of dat mogelijk is? Heb er zin in tot woensdag
Gr Joshua
Leuk dat jullie woensdag langskomen in de EC. Ik ben een jongeman van 27 die altijd verzorgd fris en geschoren is. Het lijkt me geil om mee te doen woensdag. Ik Zal de dames dus ook netjes vragen of dat mogelijk is? Heb er zin in tot woensdag
Gr Joshua
-
- Contacteer:
Hallo Henk en Joshua, fijn om te lezen wat jullie intentie is, en die is goed....
Wij zien jullie graag komen en op voorhand al veel plezier iig.
Groet LuWeMa.

Groet LuWeMa.
-
- Contacteer:
Beste luitjes, nog ff en dan zijn we er, geef ons ff rustig de tijd om op te warmen en je ziet vanzelf wel of je wordt uitgenodigd.
We hebben er zin in en we gaan er een leuke middag van maken. En nogmaals: schoon gedoucht, geschoren van onder anders kom je er echt niet bij...., en geen haantjes, wordt gelijk afgekapt, voor de rest alvast veel plezier.
Groetjes LuWeMa.

We hebben er zin in en we gaan er een leuke middag van maken. En nogmaals: schoon gedoucht, geschoren van onder anders kom je er echt niet bij...., en geen haantjes, wordt gelijk afgekapt, voor de rest alvast veel plezier.

Groetjes LuWeMa.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten