Naaktdag 5 augustus

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gloryhollover
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 jul 2021 14:33
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Re: Naaktdag 5 augustus

Bericht door Gloryhollover »

Het was weer een geile middag met twee dames, op het eind heerlijk over de borsten gespoten.
Gebruikersavatar
geertje69
Berichten: 62
Lid geworden op: 25 apr 2018 12:54
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Transgender
Locatie: Overijssel
Contacteer:

Re: Naaktdag 5 augustus

Bericht door geertje69 »

Ha, leuk jullie ontmoet te hebben. heerlijk je zo te hebben zien genieten Christine!
Voor mij was het de eerste keer in Arnhem, en ook nog alleen. Dan is het fijn om jullie en nijntjestout69 als stel te ontmoeten.
Steluitachterhoek
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2019 17:46
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Naaktdag 5 augustus

Bericht door Steluitachterhoek »

Hierbij het verslag van afgelopen donderdag.

Iets voor 13.00 kwamen we aan bij de EC. Na de temperatuur check, was Henk iets te warm, dus die moest ff afkoelen bij de airco. Was nog ff spannend want te warm betekent geen bezoek aan de bios. Gelukkig was hij na 5 minuten afgekoeld. We liepen naar boven en ik deed de deur open. Er was een flink ontvangstcomité want de gang stond vol. na het uitkleden liepen we naar de ruimte met het grote bed. Ook daar zaten al een flink aantal heren te wachten op wat komen ging. Ik ging liggen op het grote bed en begon met Henk te pijpen en een paar anderen te trekken. Ondertussen werd ik gevingerd door een ander. Daarna een paar andere heren gepijpt en vervolgens werd ik ook doggy geneukt onder andere door Eddie. Een hoop kijkers om mij heen. Vanuit een ooghoek zag ik ook een ander stel staan.

Even later zegt Henk tegen mij; merk je dat er ook een vrouw aan je zit? Toen zag ik dat zij met mijn borsten speelde, terwijl ik doggy stond. Ik zag dat er ook mannen met haar begonnen te spelen en dat ze er van genoot. Op een bepaald moment had ik zin om in de sling te gaan liggen. Ik liep daar heen en Henk en een paar heren volgden mij. Ik ging liggen en ze stonden meteen om mij heen. Henk heb ik daar gepijpt. Een paar anderen tegelijkertijd afgetrokken en werd geneukt.
Na een tijdje gingen Henk en ik even iets drinken.

Nadat we wat gedronken hadden, liepen we terug naar de grote ruimte. Daar lag de andere dame inmiddels op het kruis, omringd door meerdere mannen. Na kort te hebben gekeken, wou ik zelf ook met haar borsten spelen. Ik zag dat ze er van genoot en ze raakte ook mijn borsten weer aan. Op een gegeven moment vraagt Eddie: vind je het goed dat ik je neuk? Daar hoef ik niet over na te denken. Natuurlijk mag dat, graag zelfs. Ik buk voorover bij het kruis, speel met de borsten van Patricia en wordt geneukt. Dit gaat zo een tijdje door.

Ik neem even later weer op het grote bed plaats, dat is toch net even iets makkelijker. Daar zuig ik Henk en wordt geneukt. Het andere stel is er bij komen staan en terwijl ik geneukt wordt, likt Patricia aan mijn borsten. En ja, toen kon ik het niet laten om ook aan haar borsten te likken. Op een gegeven moment zijn Henk en ik gaan douchen. Toen wij de douche uit kwamen, vertrok Eddie. Wij hebben ons even aangekleed en hebben ergens wat gegeten.

Na het eten, gingen we weer terug naar de EC. Het was er inmiddels een stuk rustiger. Henk en ik gingen naar de hetero zaal. Terwijl hij naar mij zat, trok ik hem af en pijpte hem. Al snel waren er een paar kijkers. Ik ging doggy staan op het bed in de filmzaal. Henk ging mij neuken. Toen Henk even pauze nodig had, vroeg hij aan een andere man of hij misschien wou. Hij nam het toen over. Daarna gingen we weer naar de kluisjes om ons weer aan te kleden.

Op dat moment zie ik Pierre binnen komen. Dus besloot ik dat we toch nog even bleven. Ik ging met Pierre naar de grote ruimte. Daar was inmiddels ook een andere dame, nijntjestout. Pierre en ik praatten wat en ik begon met Pierre af te trekken. We spraken ook met nijntjestout. Pierre ging liggen op het bed, ik ging hem pijpen. Toen ik Pierre aan het pijpen was, werd ik door een andere man nog geneukt. Daarna was het toch echt tijd om naar huis te gaan.
patriciaenjan
Berichten: 4
Lid geworden op: 31 jul 2021 17:47
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Naaktdag 5 augustus

Bericht door patriciaenjan »

wij hebben ook heerlijk genoten cristine.
het was voor patricia de eerste keer om door zoveel mannen achter elkaar geneukt te worden,
en met vrouwen spelen vind ze altijd heerlijk
wij vonden het een heerlijk geile ervaring,

kus van patricia en jan
tenikteris
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 aug 2021 04:30
Geaardheid: homo
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Re: Naaktdag 5 augustus

Bericht door tenikteris »

https://hydraruzxpnew4aft.com
[url=
https://hydraruzxpnew4afa.com]
гидра ссылка[/url] <a href="https://hydraruzxpnew4afl.com">
гидра сайт</a>
bkb
Berichten: 8
Lid geworden op: 11 mei 2021 10:23
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 29
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Squirting
Locatie: omgeving Beverwijk
Contacteer:

Re: Naaktdag 5 augustus

Bericht door bkb »

zoals 1x kan donderdag in arnhem . rond 16:00-17:00 misschien
Steluitachterhoek
Berichten: 45
Lid geworden op: 22 sep 2019 17:46
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 41
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Naaktdag 5 augustus

Bericht door Steluitachterhoek »

Dit was 5 augustus, zoals je kunt zien in het onderwerp. Dus niet aankomende donderdag
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 89 gasten