Mijn lustslavin in EC Arnhem
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Mijn lustslavin in EC Arnhem
Sorry Vin.............. volgende keer zal ik je eerder waarschuwen als ik jouw Roos vinger !
- Vinroo
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hahahahaaaaaa! 

Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
- Paul K
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Wat een goede beschrijving van de middag in EC Arnhem van je Roos! Echt een compliment waard.
Mooi hoe je beschrijft wat er in jouw perceptie gebeurt is. Ik herken er een hoop van. Maar ook hoe het e.e.a. op jou zelf is overgekomen (eerst nog een beetje de kat {of is het poes?
uit te boom kijken maar later zelf gewoon spuitend klaar komen}. Ondanks dat ik het niet allemaal gezien heb wist ik al toen ik je bij de deuropening zag; "da's een geile!"
Ook je relaxte manier waarop Vin aanwezig was gaf al aan dat jullie wel wat gewend zijn.
Na zo'n mooi verslag kan mijn slavinnetje niet achter blijven natuurlijk. Ik verwacht ook van haar een mooie bijdrage om het verhaal hier compleet te maken.
Kus&groet!
Mooi hoe je beschrijft wat er in jouw perceptie gebeurt is. Ik herken er een hoop van. Maar ook hoe het e.e.a. op jou zelf is overgekomen (eerst nog een beetje de kat {of is het poes?

Ook je relaxte manier waarop Vin aanwezig was gaf al aan dat jullie wel wat gewend zijn.
Na zo'n mooi verslag kan mijn slavinnetje niet achter blijven natuurlijk. Ik verwacht ook van haar een mooie bijdrage om het verhaal hier compleet te maken.
Kus&groet!
- Vinroo
- Contacteer:
Nou ik ben heel erg benieuwd naar haar schriftelijke bijdrage!
X roos
Ow enne, hoorde later van Vin dat hij zich af en toe wel een klein beetje heeft ingehouden mbt je slavin hoor, dus zo relaxt was ie niet
X roos
Ow enne, hoorde later van Vin dat hij zich af en toe wel een klein beetje heeft ingehouden mbt je slavin hoor, dus zo relaxt was ie niet

Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
-
- Leeftijd: 28
- Contacteer:
anders ik wel:P
- Paul K
- Contacteer:
Wij gaan haar bijdrage vast lezen binnenkort!
En Vin.........een volgende keer.........gewoon doen he! Daarvoor is ze er ook
Ciao,
Paul
En Vin.........een volgende keer.........gewoon doen he! Daarvoor is ze er ook

Ciao,
Paul
- Vinroo
- Contacteer:
We wilden niet "inbreken" in jullie spel.....maar wie weet de volgende keer!
roos
roos
- Paul K
- Contacteer:
Komt vast goed lijkt mij........
-
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hoi Paul,
hier mijn bijdrage van de dag met je lustslavin.
je hebt ze heerlijk in de etalage gezet , we konden ze goed bekijken. van al dat geils werd ik behoorlijk hitsig.
na een poosje ze bekeken te hebben werd ze naar de sling gebracht. ik was zo geil dat ik bijna vergat haar slip uit te trekken. naar haar goed gevingerd en gebeft te hebben kwam ze meerdere malen spuiten klaar. toen heb ik haar flink geneukt. het werd overgenomen door een blonde gozer.
Daarna ging ze naar het BED. Daar heb jij haar een poos verwend zoals een meester het kan. ze was zeer gewillig voor je en ze pijpte je lekker.
daarna was mijn pik weer op oorlogssterkte en heeft ze me vreselijk afgezogen lekker diep tot kokhalzen toe. wat kan dat sletje lekker zuigen.nadat ik mijn condoom volgespoten had (zeker 20-30 min zuigen trekwerk van het lustslavin in allerlei standjes) ging het slavinnetje zich lekker douchen.
Daarna heb ik jullie bedankt voor de geile middag en ik hoop dat ik er een volgende keer weer bij mag zij het was S U P E R
nogmaals Paul en lustslavin BEDANKT
xxxBen
hier mijn bijdrage van de dag met je lustslavin.
je hebt ze heerlijk in de etalage gezet , we konden ze goed bekijken. van al dat geils werd ik behoorlijk hitsig.
na een poosje ze bekeken te hebben werd ze naar de sling gebracht. ik was zo geil dat ik bijna vergat haar slip uit te trekken. naar haar goed gevingerd en gebeft te hebben kwam ze meerdere malen spuiten klaar. toen heb ik haar flink geneukt. het werd overgenomen door een blonde gozer.
Daarna ging ze naar het BED. Daar heb jij haar een poos verwend zoals een meester het kan. ze was zeer gewillig voor je en ze pijpte je lekker.
daarna was mijn pik weer op oorlogssterkte en heeft ze me vreselijk afgezogen lekker diep tot kokhalzen toe. wat kan dat sletje lekker zuigen.nadat ik mijn condoom volgespoten had (zeker 20-30 min zuigen trekwerk van het lustslavin in allerlei standjes) ging het slavinnetje zich lekker douchen.
Daarna heb ik jullie bedankt voor de geile middag en ik hoop dat ik er een volgende keer weer bij mag zij het was S U P E R
nogmaals Paul en lustslavin BEDANKT
xxxBen
-
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
hoi Paul,
ook wil ik vinroo bedanken voor hun show voor al roos onder de douche, dat was een heerlijk gezicht toen je lustslavin mij aan het zuigen was. Roos als jullie weer in arnhem zijn doe mij een pb en ik kom
dan zal ik jou ook eens zo geil verwennen
xxBen
ook wil ik vinroo bedanken voor hun show voor al roos onder de douche, dat was een heerlijk gezicht toen je lustslavin mij aan het zuigen was. Roos als jullie weer in arnhem zijn doe mij een pb en ik kom
dan zal ik jou ook eens zo geil verwennen
xxBen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten