Koppel, donderdag 15 augustus

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
adriaanv2020
Berichten: 77
Lid geworden op: 31 aug 2020 10:17
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 64
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Re: Koppel, donderdag 15 augustus

Bericht door adriaanv2020 »

Ik plaats niet vaak een reactie, maar deze ontmoeting was wel zeer bijzonder. De binnenkomst van Hans en Grietje was al bijzonder. Wat een mooie vrouw en om vervolgens te zien hoe ze zich uitkleedt, haar schitterende lichaam en ongelooflijk mooie geile borsten te zien en van Hans een halsband, vervolgens hoofddoek en oogkap, naar de kooi werd geleid en opgesloten, dat was al echt bloedgeil. Wat een heerlijk lichaam, wat een mooie borsten, wat een bofferd die Hans met zo'n mooie onderdanige vrouw. Ik zorgde dat ik rechts naast de kooi kwam te staan om het volle zicht op haar lichaam en wat er ging gebeuren te hebben. De ene na de andere man kreeg toestemming om haar borsten te betasten en haar klaar te vingeren. Grietje komt echt spectaculair mooi geil klaar steeds en ze geniet er zichtbaar enorm van. Als een van de laatste ben ik aan de beurt, ga voor de kooi staan en betast eerste haar borsten en vervolgens ga ik met haar klitje aan de gang. Zij gaat tijdens het vingeren steeds harder aan mijn keiharde pik rukken en we komen gelijktijdig enorm klaar, zij in de kooi, ik over haar hand en been heen. Als zoveelste die ze met haar geile handen klaar rukt. Wat een ervaring, hoop jullie weer eens daar te zien!
PolitesseNL
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 jan 2024 17:06
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 45
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Locatie: Loosdrecht/Arnhem
Contacteer:

Re: Koppel, donderdag 15 augustus

Bericht door PolitesseNL »

Mooi omschreven adriaan2020. Ik heb jouw hele ervaring meegemaakt en zag jullie beiden genieten. Super ervaring en een heerlijk geile middag.

Ben overigens ook benieuwd naar het andere stel dat aanwezig was. In mijn beleving waren ze ineens weg maar het was weer een ontzettend ondeugende middag.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten