Siemstel kwam op de jongerendag van 1 juni

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
vaarman
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Siemstel komt op de jongerendag van 1 juni

Bericht door vaarman »

Siemstel schreef:Het zullen kousen gaan worden zeg ze net, met een mooi bruin stukje blote dijen.
Maar welke daar mogen jullie nog over fantaseren ;)
Ik fantaseer alvast over haar bruine dijen ;-)

Hoe ziet ze er verder uit eigenlijk? Lang haar kort haar? Kleur ogen? Ja ik vraag veel en ja ik ben retenieuwsgierig :lol:

Vaarman
vaarman
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Dit komt wel een beetje in de buurt...

Afbeelding

Maar hé!... ik weet zeker dat ze er fantastisch uit zal zien!

Vaarman
Laatst gewijzigd door vaarman op 31 mei 2012 07:36, 1 keer totaal gewijzigd.
vaarman
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Kousen tip:

Afbeelding

Tot onder haar billen...
Laatst gewijzigd door vaarman op 30 mei 2012 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Siemstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

@Beheerder Cinema

Wij hopen inderdaad ook dat het een leuk feestje gaat worden a.s. vrijdag 1 juni op jullie ingestelde jongerendag, wat NIET betekent natuurlijk dat er door ons op enigerlei wijze dat ook maar een sexgarantie wordt af gegeven aan wie er dan ook moge zijn.

Iedereen zal hiervoor respect moeten kunnen opbrengen, immers wij als koppel van MIDDELBARE LEEFTIJD komen ook voor onze lust, en die lust kan enkel worden opgewekt als er een klik zou kunnen ontstaat tussen de eventuele personen die er daar dan aanwezig zijn.
De eventuele aanwezigen zullen zelf wel merken wie er dan van onze kant de aandacht krijgen en eventueel met ons mee mag doen, wij houden immers nl. niet zo van al te opdringerige mensen.
Wat wij gelukkig dan ook niet vaak meer tegenkomen, dus zal dit in jullie cinema dan ook wel hoog in het vaandel staan hebben wij het idee.

Met zo nu en dan een posting te doen op jullie forum voor deze dag a.s vrijdag 1 juni te Arnhem hopen wij dan ook al met de voorpret te kunnen beginnen, waar wij dan ook meestal al erg veel plezier aan beleven en dat doet het forum ook levendig houden.

Zo ook willen we nu graag horen van de mensen die deze dag komen welke kledij ze leuk vinden waarin ze mijn vrouwke graag in zouden willen zien verschijnen, om zodoende elkaar nu alvast wat op te vrolijken.
Zodat misschien de airco bij jullie toch ondanks de voorspelling van iets minder zon die dag, in de cinema op volle toeren moet gaan draaien, dan weten we in ieder geval dat het gezellig druk is.

Groetjes Siemstel en tot vrijdag a.s alwaar we ergens tussen 14.00 en 15.00 uur bij jullie in Arnhem zullen binnen wippen ;)
Mens zijn voor een Mens
nelisss
Geaardheid: bi
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door nelisss »

Netkousen en een corsetje, daar zou ik jou wel in willen zien verschijnen, de dame in kwestie dan he :P

Ik ben toch wel erg nieuwschierig hoe jullie er uit zien. maar ik vindt het toch ook wel spannend dat het nog een verassing blijft ;)

Heb er nu al erg veel zin in, ik weet zeker dat het een fantastische middag word :D
vaarman
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Latex? Misschien zoiets als dit?

Afbeelding
Siemstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Vaarman: Haar borsten hebben niet direct ondersteuning nodig, die zijn mooi natuurlijk strak van van zichzelf.
Een open speciale slip zou zo maar kunnen,mocht dat zo zijn zou jij misschien diegene wel eens kunnen zijn die deze uit mocht doen, alleen moet je dan nog wel het speciale ervan weten te raden.
Over die bruine dijen kun je alvast wel gaan dromen alsmede ook van de nylons tot net onder haar billekes
Maar doe maar niet dromen over die schoolkousjes van je bijgevoegde 1 ste voorbeeld foto hierboven, want dan sla je de plank helemaal mis.
Hoe ze er verder uit zal zien laat ik over aan jullie verbeelding, hoe een lekkere milf er uit zou kunnen zien.

Nelisss: Leuk dat je er bij bent, en dat je ook mee fantaseert over haar outfit voor die dag, maar een corsetje is soms in gebruik wel eens een beetje onhandig en vooral bij het aan en uit doen erg veel werk.
Dus of het dat gaat worden, ik ben zelf ook benieuwd :roll:
Nylons tot net onder haar billekes staat al vast net is nog niet duidelijk of het nu naadkousen of netkousen, witte of zwarte of eventueel nog een andere kleur word.

Spreek jullie uit zou ik zeggen
Mens zijn voor een Mens
kingp
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door kingp »

ok, lijkt me extreem geil om haar te zien in geile zwarte netkousen! mooi dat bruine van haar benen te zien en heerlijk om langs te gaan en te voelen met je handen of je paal... Hoge hakken, geil met die slotjes eraan! dan een mooi zwart rokje erboven! daaronder niets, of als ze een slipje aandoet een met een ritsje.... geil open doen voordat je dat natte geile kut treft!
Dan als top een zwart doorschijnend bloesje, geknoopt waar haar strakke borstjes mooi in uitkomen en lekker die tepels ziet!!!
Om het af te maken een mooie colar om haar nek!!! hoe lekker zou dat zijn om haar zo te treffen in de ec en haar heerljk te verwennen!!!!

Mmmmm... heb er al erg veel zin in!!
vaarman
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Siemstel schreef:Vaarman: Haar borsten hebben niet direct ondersteuning nodig, die zijn mooi natuurlijk strak van van zichzelf.
Afbeelding

Nou ik heb de outfit van mijn eerste post bijgesteld. Hier krijgen de borsten geen ondersteuning, heel mooi bij strakke tietjes ;-)
vaarman
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Siemstel schreef: Een open speciale slip zou zo maar kunnen,mocht dat zo zijn zou jij misschien diegene wel eens kunnen zijn die deze uit mocht doen, alleen moet je dan nog wel het speciale ervan weten te raden.
Hmmm dat wordt moeilijk, er zijn veel soorten open slips... Maar wat zou er speciaal aan kunnen zijn?

Afbeelding

Vind ik zelf wel mooi en bijzonder. Open kruisje met toch weer een kettinkje om het weer spannender te maken.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten